2 Comments

  1. שאבי
    15 בנובמבר 2021 @ 23:33

    שר הטבעות זה הסרט שסימן את ילדותי. ראיתי כל חלק בטרילוגיה יותר מ-100 פעמים, ועדיין לא משעמם גם אם אני יודע את זה בעל פה.
    לדעתי זה הסרט הכי טוב והכי מורכב שנעשה עד כה, ואני לא חושב שסרט כזה יסמן אותי בעתיד.
    ההפצה מושלמת, על הפסקול והאפקטים הם קיבלו אינספור פרסים, והסיפור עצמו מרתק. כל מה שאני יכול לעשות זה לחכות ל”הוביט”, שאני מקווה שלא יאכזב.

    Reply

  2. Reviewer
    20 בנובמבר 2021 @ 16:07

    אחרי שראיתי את הסרט לקחתי את הספר וקראתי אותו במהירות, ולאחר מכן ראיתי את הסרט פעם נוספת והוא נראה עוד יותר כובש מהפעם הראשונה. אני לא חובב ז’אנר הפנטזיה אבל הסרט הזה פשוט שימח אותי, והספר מצוין.
    העיבוד של התסריט לאחר הרומן ראוי לאוסקר, ההפצה הטובה מאוד, סצנוגרפיית החלומות, אין לי מספיק שבחים. מה שהכי אהבתי הוא שהתמונות שנוצרו על ידי המחשב משמשות בדיסקרטיות, כאשר מסכות מועדפות במקום דמויות דיגיטליות לחלוטין (בניגוד למלחמת הכוכבים-פרק 1, מה שגרם לי לתהות מדוע נמאס להם יותר מלהשתמש בשחקנים). הדבר היחיד שלא מוצא חן בעיני הוא שאני צריך לחכות עוד שנה עד לסרט הבא.
    שמעתי גם דעות מנוגדות לדעותיי. אני עדיין מאמין שסרט שגורם לך לחלום בעיניים פקוחות עוד שבוע אחרי שאתה רואה אותו הוא משהו מיוחד בעולם הקולנוע של היום – הכל עניין של דמיון ונשמה. שלא יאכזב.

    Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות