כמעט מלאכים (עונה 1 פרקים 1-10) Casi ángeles

כמעט כמעט מלאכים היא סדרת נוער ארגנטינאית של קומדיה דרמטית עם נגיעות מדע בדיוני, במתכונת של סדרת טלוויזיה יומית. כמעט מלאכים הוא סיפורה של קבוצת נערים ובני נוער חסרי אונים, המנוצלים ונאלצים לגנוב על ידי הנבלים: ברטולומה בדויה אגרו וחוסטינה גרסיה. אבל הכל משתנה כאשר סיאלו מג’יקו, אקרובט ורקדן, וניקולאס באואר, ארכיאולוג הרפתקני, נכנסים לחייהם.

 

גן עדן, דרך המוזיקה שלו ואהבתו משנים את המצב. ניקולאס, עם הגנתו וחלומותיו, ייתן לבנים את האפשרות להאמין בשמחת החיים שוב. שניהם מחזיקים בסודות חשובים שכאשר יתגלו ישנו את חייהם לנצח. הכל יהיה מלא מוזיקה, שירים, כוריאוגרפיה ותחרויות. אבל ישנה תעלומה המקיפה את כולם, הכרוכה בהם, שקשורה לסודות שהפורטל החבוי בשעון האחוזה מסתיר והקישור שיש לכולם איתו. פורטל זה בחר כל אחד ואחד, ולכולן יש משימה. גילוי המשימה הזו תהיה משמעות המסע הזה. 
הסדרה כללה גם ארבעה עיבודים תיאטרליים, ששברו שיאי נוכחות בתיאטרון הארגנטינאי, ושני רומנים ספרותיים המבוססים על העונה הראשונה והשנייה של סדרת הטלוויזיה, שהפכו לרבי מכר.
להקת הפופ הפנומנלית הגיחה גם היא: טין אנג’לס –  Teen Angels, המורכבת מ: פיטר לנזאני, לאלי אספוסיטו, סין סוארז, ניקו ריירה וגאס דלמאו. הקבוצה הוציאה שישה אלבומי אולפן ושניים חיים.

כמעט מלאכים לצפייה ישירה, פרקים מלאים עם תרגום לעברית

עונה 1 – פרקים מלאים 11 – 20

כמעט מלאכים עונה 1 –   פרקים מלאים 1 – 11

כמעט מלאכים עונה 1 – פרקים מלאים 11 – 20

כמעט מלאכים עונה 1 – פרקים מלאים 21 – 30

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4]