סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הישרדות – 10 המלצה על סרטים שכדאי לראות

סרטי הישרדות הם אלה שמשרתים תרחיש אפוקליפטי, שבו האנושות נאלצת להתמודד עם דברים לא ידועים או להסתגל לתנאים שמגבילים את בחירתה, נראים לי הכי אטרקטיביים ואני מאוד אוהב סרטי אסונות בתקווה שהכל יהיה רק בסרטים. הישרדות בחורף, עם הרפתקאות בהרים, בהן אנו רואים גיבורים אבודים ומנותקים מציוויליזציה, נאלצים למצוא משאבים ושיטות לחזור למקומות פחות מסוכנות נראות לי מבטיחות באותה מידה. יש הרבה סרטי אסונות שתיארו את הנושא הזה, אבל מעט מדי הצליחו לבלוט. אספתי 10 סרטי הישרדות בחורף ואני מזמין אתכם להוסיף סרטים אם אתם חושבים שעדיין יש כותרים ששווים צפייה.

1. קפואים (2010) Frozen

למרות שבאנגלית שם הסרט מוכר מאוד, לא מדובר על הסרט עם אלזה ואנה. קפואים הוא מותחן לא טיפוסי על הישרדות. הסרט, שנכתב וביים על ידי אדם גרין, מכיל שלושה שחקנים בלבד בצוות השחקנים – אמה בל, שון אשמור וקווין זגרס. הם משחקים שלושה גולשים שנתקעים במעלית כיסאות בסוף השבוע. מבלי שאף אחד ידע עליהם, הם מקבלים החלטות קיצוניות כדי להבטיח שהם לא יקפאו למוות.

2. היום שאחרי מחר (2004) The Day After Tomorrow

היום שאחרי מחר הוא לא בדיוק על הישרדות, אבל מדובר על סרט מומלץ עם סצנות מגניבות שלוכדות את הרעיון להישאר בחיים באמצע החורף. למעשה, בעידן קרח. כזה שחוזה על ידי חוקר, אבל שאף אחד לא מאמין כשהוא מוציא אזהרות על התחממות כדור הארץ. הסרט מגיע עם חזון אפוקליפטי – כשהאוקיינוס ​​האטלנטי עובר שינויים, ההשפעות האקלימיות הן קטסטרופליות והכדור כולו עובר התקררות קיצונית. “איפה תהיי מחרתיים” מפגישה את דניס קווייד, ג’ייק ג’ילנהול, איאן הולם, אמי רוסום, סלע וורד.

 

3. אלפא (2018) Alpha

אלפא הוא אחד הסרטים המרהיבים מבחינה ויזואלית של 2018. בעבר פרהיסטורי, אנו רואים כיצד החלה הידידות בין הכלב לאדם. צעיר ננטש על ידי שבטו, לאחר ציד שבסופו נחשב למת. הוא מוצא זאב פצוע, נטוש על ידי להקתו, בו הוא מטפל. לאט לאט, השניים יוצרים מערכת יחסים יוצאת דופן. הם יצטרכו לעבור את החורף הידוע האחרון של עידן הקרח כדי שהילד יגיע הביתה בשלום.

 

4. שטח פראי (2011) The Grey

שטח פראי הוא סרט מתח שמתרחש לאחר התרסקות המטוס באלסקה. שישה גברים מובלים על ידי עמית, מאומנים לצוד, בעוד זאבי פרא עוקבים אחר כל צעד שלהם. עד מהרה הם מבינים שהם חייבים לחפש הגנה ביער, אבל הם חייבים לחצות את השממה. בתפקיד הראשי הוא ליאם ניסן.

 

 

5. השורד (2018) Arctic

בסרט השורד מאדס מיקלסן יגלם אדם שצריך לקבל החלטה חשובה לאחר התרסקות המטוס בו הוא נמצא. ספינה טרופה באדמות הקפואות של אנטארקטיקה, עליו להחליט אם להישאר במקום ולחכות לחילוץ או לצאת למסע שעלול להביא למותו.

 

6. יוצאים החוצה (2017) Walking Out

יוצאים החוצה הוא סרט טוב שעוקב אחרי דיוויד, נער רגיל שחי בעיר. הוא נענה להזמנת אביו המנוכר קאל, להתלוות אליו לאזורים הכפריים של מונטנה כדי להשתתף בציד. כשהם יוצאים למדבר, נראה שהדברים נעשים קלים יותר בין השניים, עד שמפגש אכזרי מותיר את שניהם עם פציעות חמורות. וזה מאלץ אותם להילחם על הישרדות.

 

 

7. ההר שבינינו (2017) The Mountain between Us

לאחר שהמטוס ששכרו התרסק מבלי שאף אחד ידע, שני זרים נאלצים לעזור זה לזה כדי להישאר בחיים. זאת לאחר שהם מתרסקים בהרים מכוסי שלג וסובלים מפציעות איומות. ההפקה היא עיבוד לספר בעל אותו השם, “ההר בינינו”.
אחד הסרטים האחרונים בקטגוריית סרטי הישרדות, מככבים בו אידריס אלבה וקייט ווינסלט. הוא מגלם מנתח, והיא מגלמת עיתונאית.

 

8. רכבת הקרח (2013) Snowpiercer

סנופירסר הוא סרט מדע בדיוני מסוג אחר. הסרט שולח אותנו לשנת 2031, כאשר העולם קפא בעקבות ניסוי שרצה לשלוט באקלים. השורדים היחידים מהעולם הם אלה שעלו על הרכבת שנוסעת לאורך הגלובוס, הסנופירסר. כאן כולם מחולקים למעמדות חברתיים ונוצרה כלכלה משלו. הסרט התבסס על רומן צרפתי.

 

 

9. הדרך חזרה (2010) The Way Back

הדרך חזרה הוא סרט דרמה בהשראת זיכרונותיו של אסיר פולני במחנה גולאג סיבירי בשנות 1940 בזמן מלחמת העולם השנייה. זה סיפור על האומץ של קבוצת שבויי מלחמה אשר עברה מעל 4,000 קילומטרים כדי להיות חופשיים.

 

10. לחיות (1993) Alive

סרט בהשראת עובדות אמיתיות שקרו ב-1972. זה לא סרט ספורט אם כי מדובר על קבוצת רוגבי קורסת בהרי האנדים. הניצולים נאלצים לנקוט בצעדים דרמטיים כדי להבטיח שהם לא ימותו ברעב, במיוחד לאחר שצוות חיפוש מכריז עליהם למותם והם יודעים שלא יקבלו עזרה. הסיפור מסתיים רק לאחר חודשיים של קור מתמשך. עם איתן הוק, ג’וש המילטון, וינסנט ספאנו, ברוס רמזי, ג’ון היימס ניוטון, איליאנה דאגלס ודני נוצ’י.

מאת: אמסלם

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 5]

Exit mobile version