סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

טיטניק – לפי דעתי זה הסרט הטוב ביותר שנעשה אי פעם

איך ששמעתי שיש בקולנוע טיטניק: 25 שנה – תלת מימד רצתי לראותו אותו. אז שמחתי לראות מחדש, בפעם ה-20 ומשהוא את הסרט טיטניק, הפעם תלת מימד שזאת חוויה מיוחדת. נזכרתי מהילדות שלי. טיטניק זה הסרט הראשון שאני זוכרת היטב שראיתי. הייתי רק בת 5 כשראיתי אותו בפעם הראשונה ואפילו בכיתי. זה תמיד יהיה הסרט האהוב עליי. הסרט מצוין, השחקנים מעולים. קייט טובה מאוד וליאונרדו פשוט מפואר. אי אפשר שלא לשים לב לכמה מהאפקטים המיוחדים המרהיבים ביותר. ובמיוחד האסטרטגיה של הסרט הזה. כרגיל, בכיתי גם היום בסרט הזה. הדמעות פשוט מגיעות מהנשמה שלי. ואין דרך לשלוט בהן. זה מדהים: רוז מכירה את ג’ק כבר כמה ימים ובכל זאת היא מבינה שהוא הגבר היחיד שעשה אותה מאושרת. ג’ק מקריב את חייו. כן, זה אומר אהבת אמת! המילים שיישארו במוחי לנצח הן: “לא אעשה לעולם לוותר. אני מבטיחה”, אמרה רוז. מדהים איך היא עזבה מותרות לחיים חדשים.

לפי דעתי זה הסרט הטוב ביותר שנעשה אי פעם. גם סרט רומנטי וגם סרט מתח. התמונות המציגות את הספינה המפוארת והגדולה ביותר בה, שהן זמן מדהים באותה מידה שהשתנה לחורבה , עדיין מלא בסודות. מה שמאחד את טיטניק: הסיפור המדהים של אהבה בלתי אפשרית של שני צעירים, אחד האירועים המפורסמים ביותר, טביעת הטיטניק, שיעור שכל אחד יכול להתייחס אליו. גם אם אתה האיש העשיר ביותר של העולם, בלי אהבה כנה, אושר, כיף, לעולם לא תוכל להיות גבר שהחיוך שלו נתון מרגשות. אני גם מאוד אוהב את המוטו: “אם תקפוץ, גם אני אקפוץ”. והתרשמתי במיוחד כשג’ק אמר שזכייה בכרטיס הזה היא הדבר הכי טוב בחייו. גם אם זה הביא לו מוות, הוא פגש את אהבת חייו וגם אם מדובר על סיפור פנטזיה עדיין זה משהו מיוחד. תפקידו בחיים התמלא: זה נתן לרוז חיים הרבה יותר טובים. אפילו כשאני כותב לביקורת הזו עיניי מלאות דמעות. כי אני יודעת שהסיפור הזה הוא רק חלום. לצערי, אין אנשים כנים יותר. אין יותר אנשים שיודעים לאהוב בצורה הזו.

אפר לומר על הסרט טיטניק שהוא גם סרט דרמה בגלל כל הסיפור שקורה. אין סרט אחר שתתפוס את מקומה של הסרט טיטניק בליבי. הכי טוב לחשוב על הסוף. כמו שג’ק אמר גם. לרוז אסור למות בליל הטביעה, לא בצורה כזו, לא עכשיו. היא תמות זקנה במיטתה. החלום שלה היה יוצא דופן. אחרי 80 שנה, הוא רואה את ג’ק שוב, בעולם האחר, כאילו אף קרחון לא פגע בטיטניק. שכחתי לציין את השיר My heart will go on, שפשוט מספרת את הסיפור של הסרט הזה.
סלין דיון היא גם מדהימה. אני גם אוהבת את הדרך להציג את הסיפור של הטיטאניק, דרך הסיפור של הזקנה ההיא שפעם הייתה רוז דוויט. ציון 10 הוא ציון נמוך במיוחד עבור הסרט הזה. אין מילים לתאר את זה. פשוט מעולה שחייב להכניס אותו לקטגוריה סרטים מומלצים בכל הזמנים. כמו שרוז הזקנה הייתה אומרת: “לב אישה הוא אוקיינוס ​​עמוק של סודות” מזרח זה מדהים איך הוא יכול לשמור את הסוד הזה במשך כל כך הרבה זמן. יש הרבה יותר מדי פרטים לנתח עכשיו. הכל היה מדהים. לרגע חשבתי שאני שם. שהייתי חלק מהסרט.
הצפייה בתלת מימד היה מגניבה. אני פשוט לא לא מבינה אנשים שמחשיבים את הסרט הזה סתם. זו יצירת מופת. זה לא באמת אהבת סיפור עסיסי. אם זה היה ג’ק, הוא היה חי עם רוז עד שהוא היה מבוגר מאוד. אבל ככה זה צריך להיות. סרט מושלם. ללא פגמים. מושלם!

פורסם ע”י אלינור

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version