סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

5 סדרות טורקיות מומלצות

בשנים האחרונות המון סדרות טורקיות וגם סרטים טורקים כבשו את מסכים בכל העולם. גם אם נקראה להן טלנובלות הין ספק שסדרות טורקיות רבות זוכות להצלחה מסחררת בשנים האחרונות. טורקיה רשמה ביצועים במקום השני בעולם, אחרי ארה”ב, בתחום יצוא הסדרות.
בהיותו נצפים על ידי מיליוני צופים ביותר מ-140 מדינות, ייצוא סדרות טורקיות טלוויזיה מביא לטורקיה הכנסות של יותר מ-350 מיליון דולר בשנה.
אז בואו נסקור את הסדרות הטורקיות הנצפית ביותר של השנים האחרונות. כדי לארגן את הטופ זה לקחתי בחשבון את הקהלים הרשומים, את ההצבעות שהתקבלו באתר imdb.com ואת ההכנסות שהושגו, שפורסמו על ידי מגזין פורבס.

1. הבור – Cukur

הבור היא אחת השכונות המסוכנות ביותר באיסטנבול ומנוהלת על ידי משפחת המאפיה הידועה לשמצה של קוקובר. הופקו כמה סרטים טורקים בנושא זה אבל הסיפור של הילד הצעיר במשפחה, שמחליט לחיות חיים אחרים מביא עלילה מיוחדת. הילד עוזב את צ’וקור ועובר למקום אחר באיסטנבול. כאן הוא עוקב אחר התשוקה שלו למוזיקה ופוגש את סנה, האישה שהוא מתאהב בה ומציע לה נישואים. שלוותם של שני האוהבים מתערערת כאשר יאמאץ’ נאלצת לחזור לצ’וקור, וסנה מחליטה ללכת בעקבות הגבר שהיא אוהבת.
הופעתו של חמולת מאפיה בעיר הולדתו מעוררת את יאמאץ’ להילחם כדי להגן על משפחתו ועל הקהילה שלו.

 

 

2. המגן האחרון – The Protector

המגן האחרון היא הסדרה הטורקית הראשונה של נטפליקס זכתה להצלחה גדולה בקרב צעירים. באתר imdb יותר מ-25,000 משתמשים נתנו לה ציון 7.2, והסדרה משלבת בצורה חכמה אלמנטים פנטזיה עם סצנות של סרטי פעולה מרשימות. המגן האחרון עוקבת אחר ההרפתקה של האקן, צעיר שלומד שהוא מחובר לעולם עתיק וסודי, ומגלה שמטרתו היא להגן על העיר איסטנבול. קמע עתיק נותן להאקן כוחות מיסטיים, אך גם את תפקיד המגן של עיר הולדתו, המאוימת על ידי יצורים מסתוריים. זה אתגר שהוא לא מוכן אליו, אבל הקאן מניח במודע את גורלו כמגן.

 

3. הכלה מאיסטנבול – Istanbullu Gelin

כנראה שהסדרה הכלה מאיסטנבול הייתה בין הראשונות שהצליחה במיוחד אצלנו. במהלך 3 העונות אנחנו מתוודעים לסוריה, צעירה מוכשרת שסיימה לאחרונה את לימודיה בקונסרבטוריון, שעושה את הופעת הבכורה שלה בתעשיית המוזיקה. סוריה מנהלת חיים צנועים עם דודתה, קרובת משפחתה היחידה. כל היקום שלו מתהפך כשהילדה מתאהבת בגבר צעיר בשם פארוק.
משפחתו היא אחת המשפחות המכובדות, העשירות והאצילות ביותר בטורקיה. אמו של פארוק רוצה לארגן לו נישואים מועילים, אבל הצעיר מצידו מתאהב בסוריה.
כשפארוק מציע לחברתו לפגוש את משפחתו ולהכריז על האירוסין, סורייה נענה להזמנה, בלי לחשוד בתככים שיבואו בעקבותיו. לפיכך, העולם המודרני והעולם היובל למסורות עומדים להתנגש.

 

 

4. אהבה אפלה – Kara Sevda

אהבה אפלה שודרה בלמעלה מ-60 מדינות, זכתה בפרס האמי לסדרה הטובה ביותר (טלנובלה) בשנת 2017, בהיותה אחת הסדרות הטורקיות המוערכות ביותר בטורקיה. אהבה אפלה מציגה כמו כל סרט רומנטי את סיפור אהבתם של שני צעירים מעולמות שונים, אך מתאהבים ללא תקנה. כמאל לומד הנדסת כרייה, רציונלי ואינו מאמין בניסים, על אחת כמה וכמה בנס האהבה.
מצד שני, ניהאן מגיע ממשפחה אמידה ומתגורר באזור המגורים של השכונה. למרות שזה נראה בלתי אפשרי, האהבה בין כמאל לניהאן תתגבר על ההבדלים בעמדה החברתית. השניים מצליחים להישאר יחד עד היום שבו כמאל צריך לעזוב את איסטנבול כדי לעבוד במכרה.

 

5. דירליס ארטואורול – Dirilis: Ertugrul

כל מי שאוהב סרטים היסטוריים חייב צפות בסדרה הטורקית “כוח ותהילה” שמתרחשת במאה ה-13, והגיבור הוא Ertuğrul, אביו של אוסמאן הראשון, מייסד האימפריה העות’מאנית. במהלך 179 הפרקים (עד כה, אבל הסיפור ממשיך), אנו נישאים בסיפור הרפתקאות בו נעקוב אחר ארטוגרול במאבק נגד האבירים הטמפלרים והמונגולים, סכסוך שיוביל להולדת האימפריה העות’מאנית .
עם קבלות של 47.2 מיליון לירה טורקית, “כוח ותהילה” מדורגת במקום השלישי ברשימת פורבס של הסדרות הטורקיות המצליחות ביותר.

פורסם ע”י אלה

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version