סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

על סרטי מארוול ומדוע כולנו אוהבים מארוול דמויות

אומרים על סרטי מארוול שיש להם היקום הקולנועי מיוחד. מארוול סרטים היא סדרה מרשימה עם גיבורי על עם סרטים מבוססים על מארוול דמויות המופיעות בקומיקס ובדרך כלל מדובר על סרטי פעולה מגניבים. סרטים של מארוול הם שוברי קופות עם דמויות של גיבורים כגון: קפטן מארוול, איירון מן, ספיידרמן, דוקטור סטריינג, תור, קפטן אמריקה ועוד.
כולם אוהבים על סרטי מארוול כי מדובר על המלחמה בין גיבורי על מארוול דמויות לבין נבלים ותמיד הטובים מנצחים. כל סרטים של מארוול מביאים לצופים אפקטים מיוחדים ומושקעים עם מארוול דמויות השייכים למדע בדיוני, עם כוכות על שמצליחים להציל את העולם.

על אולפני מארוול

למרות שרבים חושבים שאולפני מארוול החלו את דרכה כאשר איירון מן שוחרר לאקרנים ב- 2008, הם למעשה התחילו הרבה זמן לפני כן, בשנות ה-30. בשנות ה-70, ה-80 וה-90, מארוול מכרה את זכויותיה לרבות מהדמויות שלהן, מה שהוביל לגיבורים ונבלים שונים, שנחסמו כעת באולפנים אחרים. אבל בשנת 1993, אולפני מארוול החליטו לשחק תפקיד פעיל יותר בעתיד הקולנועי ואז התחילו לייצר סרטים עם מארוול דמויות שהשעירו את רשימת סרטי מארוול.
הפופולריות של סרטי מארוול השונים הביאה להם הזיכיון של מארוול דמויות חדשים אבל המפנה הייה אחרי הכרזת פשיטת רגל ב-1996 ובהמשך יצירת הסדרה של סרטי איירון מן.

אולפני מארוול נוסדו בשנת 1963 בשם DePatie-Freleng Enterprises על ידי David H. DePatie ו- Isadore Freleng. הוא נרכש על ידי מארוול קומיקס ב-1981 ושינו את שמה ל-Marvel Productions. מאז 2009 הוא חלק מקבוצת וולט דיסניMotion Pictures.
בתחילה סרטים של מארוול הופקה כסדרת טלוויזיה, סרטים לכל המשפחה המורכבת מסרטים קצרים בכיכובו של ספיידרמן בשם ספיידרמן המופלא.
אולפני מארוול הם נכון להיום חברת בת של אולפני וולט דיסני. החברה נוסדה בשם סרטי מארוול על ידי קבוצת מארוול בידור – Marvel Entertainment Group. בראש החטיבה עמד בעבר אבי ארד מה-13 במאי 1993, כיו”ר ומנכ”ל, עד אוקטובר 1998, אז נטל על עצמו תפקידים נוספים בחברה כמו מפיק בפועל עבור תפוקת סרטי מארוול של האולפנים.
בשיתוף עם חברת Lionsgate Entertainment בשנת 2004, מארוול נכנסה לשוק הישיר ל-DVD עם שמונה סרטי אנימציה עם Lionsgate שטיפול בהפצה.

התקופה החדשה של סרטי מארוול

אולפני מארוול סגרו עסקה ב-2004 עם אולפני פרמאונט פיקצ’רס – Paramount Pictures Studios כדי ליצור 10 סרטים במשך 8 שנים הבאות המבוססים על מארוול דמויות שבאותה שנה היו: קפטן אמריקה, הנוקמים, הפנתר השחור, אנט-מן, קלואק & דגר, דוקטור סטריינג’, שאנג-צ’י, הוקאיי, ניק פיורי, ופאר פאק.
בשנת 2005 אולפני מארוול השיגה את זכויות הסרט על איירון מן מ-New Line Cinema. בשנת 2006, מארוול חשפה שהיא השיגה את זכויות של הדמויות הענק הירוקו ושל תור.

ב-2015 הוכריז על עסקה שתכניס את ספיידרמן ליקום הקולנועי של מארוול, שתאפשר יצירת סרטי ספיידרמן מארוול.
כמו גם לדמויות של אולפני מארוול יוכלו בסרטי סוני פיקצ’רס. במסגרת העסקה זו, סוני תפיק יחד עם אולפני מארוול את סדרת ספיידרמן החדשה, בעוד שסוני עדיין תממן, תחזיק, תפיץ ותהיה לו שליטה יצירתית סופית על הפרויקטים.

סרטי מארוול לפי הסדר

בעמוד זה אנסה לארגן את סרטי מארוול לפי הסדר עם תיאור קצר וטריילר. לא מדובר על רשימת סרטי מארוול מלאה אבל השתדלתי לציין במיוחד סרטים מומלצים הם מאוד מצליחים עד היום.
לצערי הצלחתי למצוא ביוטיוב רק חלק של מארוול סרטים מלאים לצפייה ישירה ובגלל זה בחלק במקום סרטים של מארוול לצפייה ישירה יש רק טרייל. בכל מקרה, אם יש לנו באתר הסרט המלא יש קישור לעמוד הסרט.
אם יש לכם המלצות על סרטי מארוול שמצאתם ביוטיוב סרט מארוול לצפייה ישירה יש לציין בתחתית העמוד, בתגובות שם הסרט בעברית ואם אפשר גם באנגלית והקישור לעמוד ביוטיוב.
אז אם רוצים לדעת יותר על סרטי מארוול לפי הסדר ולצפות בסרטים המגניבים שמצאנו, גלשו בעמוד זה עד הסוף.

 

איירון מן (2008) Iron Man

איירון מן השיק מחדש את הקריירה של רוברט דאוני ג’וניור. איירון מן שעד אז היה מוכר רק מקומקס וסרטים מצוירים הפך בין הסדרות הכי מוצלחת בעולם הקולנוע.

איירון מן 1 – לחץ כאן לצפייה ישירה בסרט המלא

 

הענק הירוק (2008) The Incredible Hulk

בסרט מרוול הענק הירוק, מדען שבורח מממשלת ארה”ב, חייב למצוא תרופה למפלצת שהוא הופך אליה בכל פעם שהוא מאבד את העשתונות.

 

איירון מן 2 (2010) Iron Man 2

בסרט איירון מן 2 העולם כבר מודע כעת לזהותו כגיבור על. טוני סטארק נאלץ להתמודד עם מצב בריאותי מתדרדר וגם עם מטורף נקמני שיש לו קשרים למורשת אביו.

איירון מן 2 – לחץ כאן לצפייה ישירה בסרט המלא

 

 

 

תור (2011) Thor

תור גורש מאסגארד כדי לחיות בין האנשים במידגארד (כדור הארץ), שם הוא הופך במהרה לאחד ממגיניהם הטובים ביותר.

 

קפטן אמריקה (2011) Captain America: The First Avenger

סטיב רוג’רס, חייל חלש, הופך לקפטן אמריקה לאחר שנטל מנה של “סרום חייל סופר”. אבל להיות קפטן אמריקה גובה מחיר, כי הוא מנסה להפיל אדון מלחמה וארגון טרור.

 

 

הנוקמים (2012) The Avengers

בסרט הראשון של הנוקמים, הגיבורים החזקים ביותר עלי אדמות חייבים להתאחד וללמוד להילחם בצוות אם הם רוצים לעצור את לוקי חסר הרחמים וצבא החייזרים שלו משעבד את האנושות.

 

איירון מן 3 (2013) Iron Man 3

איירון מן 3 מציג את עולמו של טוני סטארק שנהרסת על ידי טרוריסט אדיר בשם מנדרין. אבל הגיבור לא נכנע ומתחיל באודיסיאה של שיקום ונקמה.

איירון מן 3 – לחץ כאן לצפייה ישירה בסרט המלא

 

תור: העולם האפל (2013) Thor: The Dark World

כאשר האלפים האפלים מנסים לצלול את היקום לחושך, תור חייב לצאת למסע מסוכן ואישי שיפגיש אותו עם ד”ר ג’יין פוסטר.

תור: העולם האפל – לחץ כאן לצפייה ישירה בסרט המלא

 

 

שומרי הגלקסיה (2014) Guardians of the Galaxy

שומרי הגלקסיה צריכים להציל את עולם ולהילחם נגד קבוצה של פושעים בין גלקטיים. מארוול דמויות הנערצות חייבות להתאחד כדי לעצור לוחם פנאטי עם תוכניות לטהר את היקום.

 

הנוקמים: עידן אולטרון (2015) Avengers: Age of Ultron

כשטוני סטארק וברוס באנר מנסים להתחיל תוכנית שמירת שלום סמויה בשם אולטרון, דברים משתבשים והגיבורים החזקים ביותר של כדור הארץ צריכים לעצור את אולטרון הממזר ליישם את תוכניתו הנוראה.

 

אנטמן (2015) Ant-Man

אנטמן חמוש בחליפת סופר עם יכולת מדהימה להתכווץ בגודל אך להגדיל את כוחו. הגנב סקוט לאנג חייב לחבק את הגיבור הפנימי שלו ולעזור למנטור שלו, ד”ר האנק פים, מכין תוכנית שתציל העולם.

אנטמן – לחץ כאן לצפייה ישירה בסרט המלא

 

 

דוקטור סטריינג’ (2016) Doctor Strange

דוקטור סטריינג’ הוא סרט מתח ופעולה ללא הפסקה שמציג מסע של ריפוי פיזי ורוחני, נוירוכירורג מבריק נמשך לעולם האמנויות המיסטיות.

 

שומרי הגלקסיה חלק 2 (2017) Guardians of the Galaxy Vol. 2

שומרי הגלקסיה הוא סרט פנטזיה על גיבוי על נאבקים להישאר יחד כצוות תוך התמודדות עם בעיות משפחתיות אישיות שלהם, במיוחד המפגש של סטאר-לורד עם אביו, השמימי השאפתני הוא אגו.

 

ספיידרמן: השיבה הביתה (2017) Spider-Man: Homecoming

בסרט מרוול ספיידרמן: השיבה הביתה, פיטר פרקר מאזן את חייו כתלמיד תיכון רגיל בקווינס עם גיבור העל אלטר אגו שלו ספיידרמן ומתעורר לאיום חדש שעף על פני שמי העיר ניו יורק.

 

 

תור: ראגנארוק (2017) Thor: Ragnarok

נעול על כוכב הלכת סקאאר, תור חייב לרוץ נגד הזמן כדי לחזור לאסגארד ולעצור את ראגנארוק, חורבן עולמו, בידיו של הנבל החזק והאכזר הלה.

 

הפנתר השחור (2018) Black Panther

הפנתר השחור הוא היורש של הממלכה הנסתרת אך המתקדמת, וואקנדה. הוא חייב לעשות צעד קדימה כדי להוביל את עמו לעתיד חדש ועליו להתמודד עם מתחרה מהעבר של ארצו.

הפנתר השחור – לחץ כאן לצפייה ישירה בסרט המלא

 

 

הנוקמים: מלחמת האינסוף (2018) Avengers: Infinity War

הנוקמים ובני בריתם חייבים להיות מוכנים להקריב הכל בניסיון להביס את ת’אנוס החזק לפני שמתקפה ההרס והחורבן שלו תסיים את היקום.

 

אנטמן והצרעה (2018) Ant-Man and The Wasp

סרט אנטמן והצרעה הוא סרט מדע בדיוני לעוקב אחרי סקוט לאנג שמאזן בין היותו גיבור על וגם אב. הופ ואן דיין וד”ר האנק פים עומדים בפני משימה דחופה חדשה שמוצאת את אנט-מן נלחם לצד צרעה כדי לגלות סודות מהם. עבר.

 

קפטן מארוול (2019) Captain Marvel

בסרט קפטן מארוול קרול דנברס הופך לאחד הגיבורים החזקים ביותר ביקום כאשר כדור הארץ נקלע באמצע מלחמה גלקטית בין שני גזעים חייזרים.

 

 

הנוקמים: סוף המשחק (2019) Avengers: Endgame

אחרי האירועים ההרסניים של מלחמת האינסוף, היקום בהריסות. בעזרת בני הברית הנותרים, הנוקמים מתאספים שוב כדי להפוך את פעולותיו של ת’אנוס ולהחזיר את האיזון של היקום.

 

ספיידרמן: רחוק מהבית (2019) Spider-Man: Far From Home

הסדרה של ספיידרמן הם לא רק סרטי ילדים. בסרט זה, בעקבות אירועי הנוקמים: סוף המשחק, ספיידרמן חייב לעשות צעד קדימה כי מקבל איומים חדשים בעולם שהשתנה לנצח.

 

האלמנה השחורה (2021) Black Widow

נטשה רומנוף היא האלמנה השחורה שמתמודדת עם החלקים האפלים של חייה כאשר מופיעה קונספירציה מסוכנת עם קישורים לעברה.

האלמנה השחורה – לחץ כאן לצפייה ישירה בסרט המלא

 

 

נצחיים (2021) Eternals

נצחיים חייבים להציל את העולם ולהילחם בגזע של ישויות אלמוות שחיו על כדור הארץ ועיצבו את ההיסטוריה והתרבויות שלו.

נצחיים – לחץ כאן לצפייה ישירה בסרט המלא

 

ספיידרמן: אין דרך הביתה (2021) Spider-Man: No Way Home

כשזהותו של ספיידרמן נחשפה, פיטר מבקש עזרה מד”ר סטריינג’. כאשר הכישוף נכשל, אויבים מסוכנים מעולמות אחרים מתחילים להופיע, מה שמאלץ את פיטר לגלות מה זה באמת אומר להיות ספיידרמן.

ספיידרמן: אין דרך הביתה – לחץ כאן לצפייה ישירה בסרט המלא

מאת: יואב דדון

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

 
Exit mobile version