3 Comments

  1. מלניק
    20 במאי 2021 @ 18:55

    ציפיתי ליותר מאיירון מן 3. למעשה, הם עשו פרודיה על הדמות שלהם, המנדרינית. חשבתי שאם יכולים להיות פטישים מעופפים, הם לא יתביישו להביא מנדרינה לעולם האמיתי. אפשר היה לחקור את הדמות היטב, בואו נראה את החושך בהווייתו של אדם שנמחץ בכוח, אך נאלצנו להתמודד רק עם קומיקאי. מנדרין לא קיים, זוהי המצאה של תאגיד שנתן לשחקן את התפקיד לביים אותו. הוא למעשה היפי שקצת מכור לסמים ומזל שיש לו תמיד חברה נעימה. פלא, אני אומר, צחקו על העבודה שלהם.
    דמותו של דאוני סובלת מהתקפי חרדה ונדודי שינה. הממשלה כבר לא מתייחסת אליו יותר, הוא הכין כמה מל”טים של קמיקזה, האיום כבר לא גלובלי, לא נשאר לי טעם של אסון, רק שזו הייתה אחת המשימות ביום ראשון, שליחות רגילה על מי שלבש את התחפושת שלה. למעשה, זה באמת היה חג המולד. עכשיו סטארק גם יודע ביולוגיה, הוא מכיר רק את כולם … והצליח למצוא תרופה – לאחר שחברתו הפכה להר געש פעיל המבוסס על מתכון מצמח מהונדס גנטית שנחקר שנים על גבי שנים, אך המתכון לא השתכלל – ללא מאמץ רב, הוא ריפא אותו ואף הכניס לב אנושי (?), ואז זרק את האלקטרומגנט לים. הנחיתות נותרו על כנן, המסך רעד, החליפה שופרה, פיצוצים ואפילו זיקוקים בסוף. האם אתה מוצא את זה מעניין? לא אני. גם אני לא אהבתי את הבדיחות.

    Reply

  2. Reviewer
    11 ביוני 2021 @ 3:05

    לי אישית, שיין בלאק לא היה המהלך המנצח. אני עדיין המום מכך שאיירון מן 3 אכזב אותי. אני פשוט לא מאמין !!!
    בראש ובראשונה כל כך הרבה קידום ניתנה לסר בן קינגסלי, כי מאוחר יותר נחשף לאורך כל הסרט שזה רק … אבק בעיניים … שאחרי כל כך הרבה המתנה, סר בן הוא לא באמת המנדרין האימתנית. הוא רק חייל. אני חושב שזו האכזבה הגדולה ביותר שצפויה לי הצפייה בסרט.
    ציפיתי שבחלק הזה, שבו טוני סטארק נלחם עם השדים שלו, יש נדודי שינה והתקפי חרדה, תהיה לו יריבה אדירה. נבל ראוי. אבל זה לא היה ככה … המנדרין, אולי האויב הכי מפחיד של איש הברזל בקומיקס, נוצר … כרוב.
    הסרט היה ממש בלתי צפוי, אבל הרגעים הקומיים נראו מוגזמים במקומות מסוימים, ולאורך הסרט הרגשתי שמשהו מאולץ. אני חושב שג’ון פאברו תפס את מהות הדמות הרבה יותר טוב בשני החלקים הראשונים. גם של טוני סטארק וגם האלטר אגו שלו, איירונמן.
    לרבקה הול הייתה נוכחות מחוקה, מה שלא הרשים אותי כלל. בן קינגסלי עשה מה שהוא יכול עם מעט הזמן / התפקיד שקיבל. עם גיא פירס שאני בדרך כלל מעריץ בתפקידים שליליים, זה כאילו שהפעם הוא לא שכנע אותי בכלל.
    במקום זאת, אהבתי לראות שלטוני סטארק יש גם חולשות, שהוא אנושי ושהוא הגיע לשלב שבו הוא שם מישהו (פפר) מעל האדם שלו … או שזה חידוש בשבילו. נהניתי גם לראות את גווינת ‘פאלטרו באמצע האקשן.
    אפקטים מיוחדים שממומשים היטב במיוחד, אקשן עד כמה שאפשר – אלה נקודות החוזק של הסרט. לרוע המזל, הם לא הצליחו לפצות על החסרונות הרבים. ואני מודה שהסוף הפתיע אותי. זה לא אומר שאהבתי.
    אני לא יודע איך זה שכל הביקורות כל כך משבחות את הסרט, ובעיקר על בן קינגסלי, שנקרא הנבל הטוב ביותר מאז הג’וקר של הית לדג’ר עד כה … אני חושב שההערה האחרונה הייתה בדיחה. לפחות כך אני מקווה.
    בסך הכל, כנראה האכזבה הגדולה ביותר שהייתה לי מזה זמן רב, כי היו לי ציפיות גבוהות. אני סקרן מה יהיו משוב המעריצים. מה הלאה עם טוני סטארק ומה יקרה אחרי The Agengers 2?
    נשארתי כמעט לבד בחדר לראות את הסצנה האחרונה, אחרי הגנרית, שלמרבה הצער, אני לא יכולה לומר שהיא חשפה הרבה ממה שמארוול עדיין מכינה לנו.

    Reply

  3. AVISHAI88
    15 ביולי 2021 @ 10:28

    ראיתי את הסרט באתר כאן וזה די יפה, הרבה אקשן ואפקטים מיוחדים, טוני סטארק כרגיל מצחיק ומלא הומור. אבל, למיטב ידיעתי מהקומיקס, מנדרין הוא אחד מיריביו החזקים והמסוכנים ביותר ב- IM ,
    אבל בסרט הוא מוצג בפנינו כשיכור וככופר, האכזבה הגדולה ביותר שלי, מהטריילר באמת היו לי ממנו ציפיות גבוהות, שלא לדבר על 10 טבעות הכוח, מעניין מתי הוא ישתמש בהן, ב IM5 ??

    Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות