סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ההמלצה שלי על 10 סרטים שצפיתי בנטפליקס לאחרונה

נטפליקס עבורי הוא חבר טוב. אני צופה בהרבה סרטים, גם חדשים וגם ישנים, לא תמיד עד הסוף אם מדובר על סרט משעמם. חשבתי לנכון להמליץ על כמה סרטים שצפיתי בהם לאחרונה מי כל הסוגים ומקווה שיהיו בטעם של רוב הגולשים.
צר לי שכאן יכולתי לעלות רק את הטריילים של הסרטים מטפליקס כי לא נמצאים סרטים מלאים ביוטיוב. בצד שני אני מקווה שמי שקורה את העמוד שלי יקבל כיוון אם כדאי או לא לצפות בסרטים שאני ממליצה.

 

1. ומחר העולם כולו (2020) And Tomorrow the Entire World

דרמה גרמנית על סטודנטית למשפטים שמצטרפת לקבוצה אנטי פשיסטית. במהרה היא מוצאת את עצמה נקלעת למצבים מסוכנים יותר ויותר של אלימות. בין השחקנים של הסרט ומחר העולם כולו: מייקל ויטנבורן, מאלה אמדה, נואה סאוורדה, טוניו שניידר.

 

 

2. אני סופר (2020) Super Me

סרט פנטזיה סיני על תסריטאי לא הכי מוצלח שמגלה כישרון שיכול להביא לו רווחים נאותים: הוא יכול להעביר לעולם האמיתי חפצים יקרי ערך המופיעים בחלומו. אבל עד מהרה הכל משתגע.

 

 

3. נס כחול (2019) Blue Miracle

הסרט נס כחול הא דרמה הרפתקאות. העלילה מספרת על הניסיון להציל בית יתומים על סף התמוטטות. גבר מיוחד והצעירים שבטיפולו מתחברים עם קברניט ספינות זועף כדי לזכות באליפות דיג.

 

 

4. פרי (2021) Ferry

פרי הוא סרט פעולה ופשע בלגי על פרי בומאן ועוסק בסחר בסמים. לפני שהוא בנה אימפריית סמים, פרי חוזר לעיר הולדתו כדי לסגור חשבונות ישנים ולנקום. כאן, נאמנותו מוטלת בספק ואהבתו משנה את חייו.

 

 

5. חמצן (2021) Oxygen

בסרט חמצן, מלאני לורן מכבבת בתפקיד אישה שמתעוררת בקפסולה קריוגנית בלי לדעת איך זה קרה לה. הזיכרון כלל לא עוזר לה. החמצן מוגבל, והיא יכולה לשרוד רק אם היא תזכור מי זה.

 

 

6. ריקוד 41 (2020) Dance of the 41

סרט מקסיקני שמתרחש במאה ה-19. כאשר חבר קונגרס שהוא הומו מתחתן עם בתו של הנשיא המקסיקני, אך בוגד בה עם צעיר במועדון סודי, מתחילה השערורייה. ריקוד 41 מתבסס על סיפור אמיתי.

 

 

7. האישה בחלון (2020) The Woman in the Window

בסרט האישה בחלון מככבת אנה פוקס. פסיכולוגית ילדים גרה בניו יורק והיא וסובלת ממחלה נדירה, אגורפוביה. כשהיא מסתכל דרך החלון, הוא מתחילה לחפש משפחה מושלמת שחיה מעבר לרחוב. חייה מתהפכים כשהיא עדה בלי כוונה לפשע מחריד. סרט מתח זה מבוסס על רומן הכובש, שעובד על ידי טרייסי לטס וחושף סודות מזעזעים מעולם בו איש אינו מה שהם נראים.

 

8. בשם כל הבנות (2021) I am All Girls

הסרט בשם כל הבנות הוא סרט פשע מיסטי על לבלש שאפתן שיש לו אינטרסים משותפים עם רוצח. הם ממקדים את כל מאמצים שלהם כדי להגיע לראשי רשת של סחר בילדים. בין כוכבי הסט: אריקה ווסלס, הלובי מבויה, לשגו מולוקוואן.

 

9. מונסטר (2021) Monster

מונסטר הוא סרט פעולה מרגש על נער חכם ומוכשר שבטעות מעורב בשוד עם קורבנות. הוא נאבק להוכיח את חפותו ולהגן על עצמו בפני מערכת המשפט הפלילי שכבר הרשיעה אותו לפני המשפט.

 

10. חיים של נייר (2021) Paper Lives

אני לא רואה הרבה סרטים טורקים אבל חיים של נייר אני חייב להמליץ. מהמט, עובד תברואה חולה, לוקח ילד מרחובות איסטנבול תחת חסותו ועד מהרה מוצא את עצמו נאלץ להתמודד עם ילדותו הטראומטית.

פורסם ע”י נטליה קסטלביץ

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4.5]

Exit mobile version