סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

8 סרטים רומנטיים על אהבה עם סוף טרגי

יש אנשים שאוהבים סרטים רומנטיים ומסוגלים לצפות בכל סרט אהבה טוב או פחות טוב. רק שיהיה מדובר על אהבה וזוגיות. יש סרטים רומנטיים מומלצים שנגמרים טוב והם בדרך כלל קומדיות רומנטיות, ויש כאלה עם סיפורי האהבה שיש להם סוף טרגי. שאלתי את עצמי מדוע והבנתי שאולי כל הסיפורים הללו באים באזהרה: בנוסף לתשוקה, משיכה וחלום, אהבה יכולה גם לגרום להרס, סבל וייאוש.
הקהל רוצה לראות סרטים רומנטיים על המסכים, הצופים רוצים ליהנות מסיפור רומנטי אמיתי, ומוכנים לעבור רכבת הרים של רגשות. אז אם אתה
בחרתי כאן כמה סרטי האהבה שריאתי ומאוד התרגשתי כי רובם מסתיים לא הכי טוב.
מתגעגע לצפייה בסיפור אהבה עם טוב ורע, ויש לך את חבילת המפיות עבור הדמעות, הנה עשרה סרטים רומנטיים שאתה חייב לראות בחיים האלה!

 

1. סיפור אהבה בלתי נשכח (2002) A Walk To Remember

לנדון וחבריו הם הנערים הכי מגניבים בבית ספר תיכון בבופור. ג’יימי הוא ההפך שלהם, שום דבר לא נראה לה מגניב. היא בתו של הכומר ולובשת בגדים רפויים שמסתירים את צורותיה. כאשר מעשה קונדס של לנדון נגמר רע, מנהל בית הספר התיכון מכריח אותו לשחק בהצגה בבית הספר, פעילות בה מעורב גם ג’יימי. מבלה איתה יותר ויותר זמן, הילד מגלה לאחר זמן מה … שהוא התאהב! לנדון נאלץ לוותר על חבריו לבילוי עם ג’יימי, בניסיון להגשים את כל חלומותיה של הילדה.

 

2. היומן (2004) The Notebook

היומן הוא סרט דרמה המבוסס על הרומן עם אותו השם, שנכתב על ידי ניקולס ספארקס ומספר את סיפור האהבה העצוב בין אלי לנוח קלהון. השניים מתאהבים כנערים, אך הם נפרדים מהוריה של אלי, שלא מסכימים עם מערכת היחסים שלהם.

 

3. כמו משוגעים (2011) Like Crazy

כמו משוגעים היא דרמה הרומנטית שמספרת את סיפורה של אנה האנגליה הצעירה, סטודנטית בארה”ב, שמתאהבת בג’ייקוב, סטודנט אמריקאי, אך שנאלצת להיפרד. לאחר שמגירת שירות ההגירה על חריגה מתוקף הוויזה.

 

4. מולן רוז’ (2001) Moulin Rouge

מולין רוז’ הוא סרט לכל המשפחה על אמת, יופי, חופש ובעיקר על אהבה, בסביבה בהירה ומרתקת: מועדון הלילה מולן רוז’ ופריז בסוף המאה ה -19. שני גיבורי מולן רוז ‘הם כריסטיאן, המשורר הצעיר (בגילומו של יואן מקגרגור) וסאטין (בגילומה של ניקול קידמן), כוכבת מועדון מולן רוז’ המפורסמת ביותר בפריז. סאטין נקרעת מהאהבה והמחויבות של כריסטיאן כלפי זידלר, האיש שהפך אותה לכוכבת.

 

5. הפצוע האנגלי (1996) The English Patient

אפשר לומר שהפצוע האנגלי הוא סרט מלחמה אבל הוא יותר דרמה רומנטית שמתרחשת בסוף מלחמת העולם השנייה. הרוזן אלמסי, נשלח על ידי האגודה הגיאוגרפית המלכותית הבריטית לחקור את מדבר סהרה. אחרי בתאונת מטוס הוא סובל מכוויות איומות. אחות מסורה ורגישה מטפלת בו והוא מתחיל לזכור את חייו ובעיקר את סיפור האהבה האינטנסיבי והאסור שישנה את גורלו.

 

6. אשמת הכוכבים (2014) The Fault in Our Stars

סיפור מרגש על שני בני נוער חולי סרטן שמתאהבים וחיים סיפור אהבה מיוחד. הם אוהבים לקרוא ספרים רבים ובסופו של דבר מבקרים באמסטרדם יחד, אך עתיד הזוגיות שלהם מוטל בספק.

 

7. כוכב נולד (2018) A Star Is Born

כוכב נולד הוא הסרט שזכה בכמה פרסי אוסקר עבור בראדלי קופר וליידי גאגא! הסרט מגולל את סיפורו של ג’קסון, מוזיקאי ידוע שמתאהב באלי, זמרת בתחילת הדרך. זה עוזר לה להתפרסם, אך קנאה, תהילה ואלכוהול משפיעים על מערכת היחסים שלהם. אפשר לומר שהסרט שייך לקטגוריה סרטי מחזמר אבל יותר מדובר על אהבה.

 

8. נ.ב. אני אוהב אותך (2007) PS: I Love You

סיפורה של הולי קנדי, אישה שבסופו של דבר סובלת מאהבה לאחר מות בעלה, גרי, שמת מסרטן. כשהולי בת 30, היא מוצאת סדרת מכתבים שהשאיר גרי, בה הוא רוצה לעזור לאשתו להתגבר על האובדן ביתר קלות.

מאת: מיכאלה ברום

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version