סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

8 סרטים עם דרקונים מפחידים

סרטים עם דרקונים מציגים עולם פנטסטי עם יצורים שאולי חיו לפני מיליוני שנים או חיו רק בדמיון של האנשים מסוימים. דרקון הוא דמות של אגדות מפחידות או להפך, וזה קורה בדרך כלל בסרטים לילדים בהם יש דרקונים חמודים וידידותיים. לפעמים מדובר על סרטי אימה אבל יש גם דרקונים טובים שהם עוזרים לאנשים.
בדרך כלל תשומת הלב של סרטים עם דרקונים מתרכז בדרקון או כמה דרקונים שתופסים את התפקיד הראשי ובסביבו אנשים, לפעמים נלחמים נגדו או לפעמים מפעילים אותו לעשות מעשים לא טובים.
בחרתי 8 סרטים עם דרקונים מפחידים שאני אהבתי במיוחד. אשמח אם תכתבו למטה בהערות עוד סרטים טובים עם דרקונים.

1. לב הדרקון (1996) Dragonheart

לב הדרקון הוא סרט פעולה שמתרחש בימי קדם, כאשר מפוחי אש מלכותיים עלו לשמיים, אביר בשם בואן מתמודד פנים אל פנים ולב אל לב עם הדרקון האחרון על כדור הארץ, דראקו. באופנו נשק לדיכוי מלך עריץ, בואן מבין עד מהרה שמשימתו תהיה כבדה מכפי שדמיין: אם הוא יהרוג את המלך, גם דראקו ימות.

 

2. אראגון (2006) Eragon

אראגון הוא סרט לכל המשפחה. כשארגון (אדוארד ספלרס), בנו של חקלאי עני, מגלה אבן כחולה מלוטשת להפליא ביער, שמחתו אינה גובלת. כל מה שהוא יכול להאמין הוא שהוא יוכל לקנות אוכל למשפחתו כל החורף. אבל האבן מתגלה כביצת דרקון … והביצה תישבר, ספירא תצא ממנה, דרקון שקשור איכשהו לאראגון … וכך הוא הפך ליורש גורל מסתורי .. בקרוב נקלע להרפתקה שהוא לא יכול היה לדמיין רק לפני כמה ימים.

 

3. שלטון האש (2002) Reign of Fire

בלונדון של ימינו, קווין, ילד בן 12, מעיר בטעות דרקון ענק מעייפותו במשך מאות שנים. עשרים שנה אחר כך ניתן לראות כמעט את כל התוצאות הרסניות של מעבר החיה וצאצאיה. כמו בכל סרטי פנטזיה, הדרקונים הם יצורים אינטליגנטים מאוד, מפותחים מאוד … ואין להם שום כוונה לחלוק את כדור הארץ עם בני האדם. קווין גדל וכיום הוא מפקד הכבאות. המשימה שלו היא להרחיק את החיות ולהגן על קהילה קטנה שנלחמת על הישרדותן. בעיצומו של הכאוס הזה מופיע ואן זאן, יזם אמריקאי המתיימר לדעת להרוג דרקונים ולהציל את האנושות; וגם בשיטה שקווין מעולם לא ראה בה בעבר …

 

4. המומיה 3: שובו של קיסר הדרקון (2008) The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor

בין סרטי הרפתקאות הטובים גם סרט זה מציג לנו דרקון מפחיד.הארכיאולוג ריק אוקונל נוסע לסין, מול קיסר שושלת האן בן 2,000 שנה שחזר מהמתים לחפש שליטה עולמית. הפעם אוקונל מבקש את עזרת אשתו ובנו בכדי לחסל את מה שמכונה “מלך הדרקונים” ואת ניצול לרעה של הכוח העל טבעי.

 

5. הסיפור שאינו נגמר (1984) The NeverEnding Story

הסיפור שאינו נגמר הוא סרט לילדים ולכל המשפחה על צעיר, שבורח מקבוצת בריונים ומסתתר בחנות ספרים ישנה. הוא ​​מוצא ספר על קסום ומתחיל לקרוא אותו. בסטיאן מתחיל לקרוא את הספר יותר ויותר, וכשהוא מתקדם לפעולה הוא מבין שהוא נלכד בסיפור הזה ואף בסופו של דבר מתיידד עם הדרקון.

 

6. אש וקרח: עלילות הדרקונים (2008) Fire and Ice: The Dragon Chronicles

ממלכת קרפטיה השלווה נהרסת כעת על ידי דרקון אש, שמפחיד את האנשים מסביב. הנסיכה לואיסה רוצה להיפטר מנתיני האימה שלה ופונה לגבריאל, בנו של צייד דרקונים. עליו לשחרר את דרקון הקרח על מנת להתמודד עם המפלצת שבסופו של דבר מחריבה את ממלכתם, אך הסכנה מתעוררת כאשר הדרקון הופך לאויב הגדול ביותר שלהם. סרט השייך לקטגוריה סרטי דרמה.

 

7. סופת הדרקון (2004) Dragon Storm

סופת הדרקון הוא סרט מדע בדיוני על ניסיון לנצח דרקון מסוקן. הכל משתנה כשגשם של מטאוריטים הופך לדרקונים שנושפים באש והכל נופל על אזור כפרי. ההרפתקה מתחילה כששישה גיבורים, ללא רצונם, יוצאים לקרב על מנת להבטיח את הישרדות האנושות.

 

8. מליפיסנט (2014) Maleficent

מליפיסנט היפה והצעירה חיה חיים אידיליים בממלכתה השלווה המכוסה ביער, וחולמת שהיא תהפוך לפיה חזקה שעושה טוב. זאת עד שיום אחד שבו צבא של מלך פולש תוקף את חבריו ובגידה יוצאת דופן גורמת ללב הפיה להפוך לאבן. צמא הנקמה דוחף את מליפיסנט, בהמשך, להטיל קללה אכזרית על אורורה, בתו של יורשת המלך לכס המלוכה שהחריבה את ממלכתו, אך כאשר אורורה גדלה, המכשפה מתחילה לתהות אם יש לה את המפתח לשלווה העתיד לכל הארץ …
הדרקון של סרט מתח זה, גם אם הוא לא יצור אגדה, אלא מגולם על ידי משרתה הנאמן של אנג’לינה ג’ולי, דיאבל – הוא בקטגוריית הדרקונים המודרניים. הדרקון נלחם בסרט, הקסם בכל צעד ושעל, הופך את סרט הדרקון הזה לאחד המעניינים ביותר לצפייה.
לחץ כאן לראת הסרט “מליפיסנט” לצפייה ישירה

 

מאת: שרון

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version