סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

10 סרטים שיכולים ללמד אותך איך לכבוש את הלב של אשה/גבר

כולם אוהבים לצפות בסרטים כי תמיד לסרטים מביאים לצופים מסרים ושי מה ללמוד מכל סרט שרואים. כאשר מדובר על סרטי רומנטיים הצופים לומדים על אהבה ועל היחסים בזוגיות. בעמוד זה ניתן ללמוד יותר על אך לכבוש את הלב של בן/בת זוג או במילים פשוטות יותר – אומנות הפיתוי.
ארגנתי רשימה, רובם סרטים טובים באופן כללי, אבל אני ממליץ לך עליהם מכיוון שבמידות שונות הם אפילו מלמדים אותך דברים מעניינים על פיתוי.
אם עדיין לא יודע “איך להתחיל איתו או איתה”, אז צפה בסרטים האלה כדי ללמוד קצת יותר ממה שאתה יודע על פיתוי. מנקודת מבטי, זהו הסרט הטוב ביותר ממנו תוכלו ללמוד כמה דברים בסיסיים על איך להתחיל עם בחור/ה.

מדריכי אהבה ופיתוי בסרטים

אם כבר ראיתם סרט ברשימה, וזה די סביר, צפו בו שוב כדי להתמקד בנושא שאני מנסה להעביר אותו בעמוד זה. הרשימה אינה היררכיה כי לא התכוונתי לסדר אותם לפי סדר ערך כי כולם סרטים מומלצים למטרה שלנו.
חלק מהסרטים מביאים יותר טיפים עבור גברים ובחלק הנשים יכולות ללמוד איך לכבוש את הלב של של גבר. אני מקווה שסרטים אלה יכולים להיות מדריכים יעילים עבור אנשים מסוימים שעבורם הכרויות בחינם זה עדיין משהו לא מובן.
אני מצטער שלא כל הסרטים שאני ממליץ נמצאים כאן באתר או יש רק טריילר אבל הבנתי שנעשים חיפושים ביוטיוב ואלי בעתיד ניתן לראות כל הסרטים כאן באתר. אם הסרט שרצית לצפות בו לא נמצא כאן חפש באתרים אחרים כי שווה את המאמץ. בנוסף אני אישית מתנצל כי אני ממליץ על סרטים שבעיניים של רבים הם סרטים ישנים אבל האמת שהם סרטים אקטואליים גם היום.

1. לדפוק חתונה (2005) Wedding Crashers

2. סקס או אהבה (1996) Swingers

3. רודג’ר דודג’ר (2002) Roger Dodger

4. איך להיות שחקן (1997) How to Be a Player

5. היצ’ (2005) Hitch

6. לקום אתמול בבוקר (2006) Groundhog Day

7. אלפי (2004) Alfie

8. מועדון קרב (1996) Fight Club

9. לדפוק חתונה (1999) Office Space

10. פיתוי: שלושה סיפורים אינטימיים מהחדר הפרטי (1992) “Seduction: Three Tales from the “Inner Sanctum

נכתב ע”י: יונתן

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version