סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

סרטים מומלצים 2018

קיימים המון סרטים מומלצים 2018 ובחרנו כאן את הטובים ביותר. באתר יש רק חלק של סרטים לצפייה ישירה 2018 כי לא מצאתנו אותם ביוטיוב אבל בהמשך מקווים שמי מחפש סרטים 2018 יוכל לצפות בהם גם באתר. בין סרטים מומלצים 2018 יש גם כאלה שזכו בפרסי אוסקר וגם כאלה שהומלצו ע”י גולשי האתר. בחרנו להציג לכם סרטי קומדיה 2018, סרטים רומנטיים 2018, סרטים אימה 2018, סרטי אקשן 2018 ועוד.
בעמוד זה אין סרטים מלאים – אם הסרט נמצא באתר שלנו יש קישור לעמוד הסרט. אנו מחפשים כל הזמן ביוטיוב סרטים 2018 מלאים ובמקרה שמצאתם תכתבו לנו בתגובות.
אם ברצונכם להמליץ על סרטים 2018 שאהבתם יש לכתוב זאת בתגובות בתחתית העמוד. יש לציין את שם הסרט המדויק כדי שנוכל אותו בתוך ים של סרטים מומלצים 2018.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 6 Average: 5]

סרטים 2018 נוספים מומלצים ע”י מבקרי קולנוע – חלקם עדיין לא נמצאים באתר

הספר הירוק (2018) Green Book

הספר הירוק קיבל פרס אוסקר 2018 על סרט הכי טוב. מודבר על הסיפור האמיתי שמתרחש בשנות השישים של המאה העשרים, אז הגזענות והדעות הקדומות היו עדיין נורמליות. בסרט נוצרת ידידות לא רגילה בין פסנתרן שחור לאיש איטלקי-אמריקאי קשוח, כאשר פסנתרן שוכר את בן האדם הלבן כנהג ועוזר אישי.

רומא (2018) Roma

סרט רומא זכה בפרס אוסקר עבור הבמי הטוב ביותר.  הסרט היא דרמה שמסמנת את חזרתו של הבמאי, אלפונסו קוארון למקסיקו, והיא נתפסת גם כסרט האישי ביותר של הבמאי, בהשראת סיפורי הנשים בילדותו. רומא עוקב אחר סיפורו של קליאו, צעירה המועסקת בבית משפחה בשכונת החלשה במקסיקו סיטי.

סיפורו של רחוב ביל (2018) If Beale Street Could Talk

סרט רומנטי שמתרחשת בהארלם, בראשית שנות ה 70. זה סיפור האהבה הרגשי של זוג, את סיפור הקשר החזק שלהם ומשפחה אפרו-אמריקאית, כולם נראים בעיניה של ילדה בת 19, טיש ריברס. טיש, אישה ואמא לעתיד, זוכרת את התשוקה, הכבוד והאמון בינה לבין ארוסה, האמן אלונזו האנט, המכונה פוני. סרטים רומנטיים 2018.

רפסודיה בוהמית (2018) Bohemian Rhapsody

רפסודיה בוהמית הוא סרט ביוגרפי מרשים גם בזכותו של רמי מאלק שזכה בפרס השחקן הכי טוב בשנת 2018. השחקן מצליח להחיות את רוחו של פרדי מרקורי ולרתק עם גיחה מרתקת לחייו של אחד הזמרים האהובים ביותר במאה הקודמת. סרט מומלץ גם לאלה שנולדו בתקופת להקת קווין הייתה.

רפסודיה בוהמית – לחץ כאן לצפייה בסרט המלא

הפנתר השחור (2018) Black Panther

סרט חובה לאוהבי גיבור העל מעולם הקומיקס ומומלץ לכל מי שרוצה לראות סרט פעולה מגניב. הפנתר השחור קיבל את הפרס אוסקר עבור התסריט הכי טוב ב-2018. גיבור העל נולד בוואקנדה, מדינה אפריקאית המוסתרת מכל העולם כדי שהתאגידים הגדולים לא ינצלו את הוויברניום שלה, מתכת יקרה שהתגלתה במטאוריט. סרטי פעולה 2018 מומלצים. סרטים חינם 2018 מומלצים.

מאורת הגנבים (2018) Den of Thieves

מאורת הגנבים הוא בין סרטי פשע ואקשן 2018 מומלצים. מדובר על תוכנית שוד אולטימטיבית. הכל מתחיל מהרעיון להוציא את 120 מיליון הדולר הנהדרים ממש מתחת לאף של משטרת לוס אנג’לס החזקה ביותר. כשלחבורות עבריינים יש גם תגי משטרה, אתה תוהה אם הסכנה האמיתית היא גנבים או אכיפת החוק. ג’רארד באטלר ו -50 סנט עושים בתפקידים הראשים תורמים אבהות להצלחת הסרט.

מאורת הגנבים – לחץ כאן לצפייה בסרט המלא

העולם שאחרי: הכחדה (2018) Annihilation

מבין סרטי מדע בדיוני 2018, העולם שאחרי: הכחדה הוא המוצלח ביותר. סוכנות חשאית שולחת משלחת למסעה מיוחד כדי לגלות את האמת על אזור X, אזור שנסגר על ידי הממשלה ב -30 השנים האחרונות כאזור אסון אקולוגי. הם מוצאים שם דברים מוזרים מבחינת הטבע והאבולוציה. כיצד תסתיים משימתם המסוכנת? נטלי פורטמן בתפקיד ראשי מוכיחה עוד פעם שהיא שחקנים ענקית.

הנוקמים: מלחמת האינסוף (2018) Avengers: Infinity War

כל מי שראה את הסרט הנוקמים: מלחמת האינסוף יגדיר אותו בין סרטים מומלצים 2018. כמו בכל סרטי מארוול גם כאן מדובר על סרט פעולה שוברי קופות. יש בסרט איחוד של הדמויות הפופולריות ביותר של שהיו כבר בסרטי אקשן אחרים ויש את כל הסיכויים להשאיר אתכם מתוחים ונרגשים, מכיוון שהיקף ההרפתקאות הוא חסר תקדים. סרטים לצפייה ישירה 2018

פתאום משפחה (2018) Instant Family

פתאום משפחה היא קומדיה לכל המשפחה עם מארק וולברג על המשפחה הכי לא צפויה שעומדת להיווצר, או להיהרס לצמיתות, נוגעת בנושאים רגישים, אך מועברת בהומור וברגשות אותנטיים. כי בסופו של דבר, משפחה פירושה חיבור נשמה לכל החיים. כשפיט ואלי מחליטים שהגיע הזמן להקים משפחה, הם מגיעים בסופו של דבר לעולם האימוץ. האם הם יצליחו להפוך למשפחה אמיתית? סרטי קומדיה 2018 הכי טובים.

שחקן מספר אחת (2018) Ready Player One

שחקן מספר אחת מבוסס על רומן רבי המכר שהפך לתופעה אמיתית בשנים האחרונות וגם סרט פנטזיה והרפתקאות זה בבימוי סטיבן שפילברגג. בעתיד האנושות נמצאת בתוהו ובוהו ועל סף קריסה. אבל העולם מצא מקלט באואזיס, יקום מקוון המבוסס על מציאות מדומה שנוצרה על ידי הגאון מחשבים. לאחר מותו, הגאון משאיר ירושה מוזרה. מי יצליח לזכות בהונו? סרטי מדע בדיוני 2018 מומלצים.

Exit mobile version