סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ללמוד אנגלית מסרטים ומסדרות באנגלית

האם אי פעם חשבת על סרטים באנגלית כאפשרות טובה מאוד לעזור לך ללמוד אנגלית בלי להתאמץ יותר מדי ובמקביל לעשות משהו שאתה בהחלט נהנה ממנו – לצפות בסרטים. דרך יעילה למדי ללמוד שפה זרה היא צפייה בסרטים ובסדרות בקול המקורי ואם יש גם כתוביות זה עוד יותר טוב. שיטות לימוד של שפה זרה מציעות יותר הזדמנויות ומגוון מכל תחום אחר. יש שיעורים שניתן לצפות בהם בערוץ היוטיוב ונתמכים על ידי מורים מקצועיים לאנגלית.
יש אינספור יישומים או משחקים שבהם נוכל להשתמש כדי לשפר את הביצועים שלנו, יש הרבה מאמרים או ספרים שניתן לקרוא בקלות באנגלית, בין אם הם מקוריים ובין אם הם מתורגמים ומותאמים משפות אחרות, יש דיונים באנגלית עם חברים, שמנסים גם לתרגל ולשפר את הרמה, או מדיטציות בסביבה נוחה ומותאמת אישית בהתאם לצרכים של כל אחד.
מורים לאנגלית עם ניסיון מעידים שכדי ללמוד או לשפר את האנגלית שלך לא חייבים סרטים ללימוד אנגלית אלא כמעט כל סרט יכול לעזור לנו.

היתרונות העיקריים של למידת אנגלית בצפייה בסרטים או סדרות

• שילוב נעים ושימושי, מכיוון שאתה נהנה ולומד בעת ובעונה אחת. מה יותר כיף מלראות סרט לצפייה ישירה וגם ללמוד אנגלית
• מפתח את היכולת להבין דיבור זר באמצעות שמיעה
• לימוד השפה המדוברת, האמיתית, שיעזור לך לתקשר ולהבין את הדוברים בסביבה יומיומית אמיתית
• ניתן לשמוע ולהבין את ההגייה הנכונה, ולקחת דוגמה מדוברי שפת אם (לפעמים אפילו מורה דובר שפת אם אנגלית לא מבטא תמיד נכון מילים)
• לרוב שחקני ושחקניות קולנוע יש דיקציה מאוד טוב והם מבטאים מאוד נכון את המילים או הביטויים באנגלית

איך סרטים וסדרות עוזרים לך ללמוד אנגלית?

ובכן, התשובה היא פשוטה מאוד: גם הסרטים וגם הסדרות באנגלית הם מקור ידע בלתי נדלה עבור לימוד אנגלית, הן מבחינה תרבותית והן בביטויים ודיאלוגים מקוריים ומשמעותיים המשמשים במצבים שונים.
לדוגמה בסרטים מסוימים אתה יכול לשמוע לדיאלוג העלייה למטוס, אתה יכול להיות עד לדיאלוג בין הצוות במלון או שיחה בקבלת המלון, תוכל לבצע את השלבים להזמנת מלון או מסעדה וללמוד את הדיאלוג בין המלצר ללקוח, כמו גם מצבים רבים אחרים בחיי היומיום. בנוסף למצבים כאלה, יש עוד עשרות אלפי מצבים שהדילוגים בסרט יכולים להפוך לשיחה שלך הבאה באנגלית.
אם מדובר על סרטים רומנטיים ניתן ללמוד איך לכבוש את הלב של בחור/ה שלא מדבר/ת עברית.
כעזרה, תמיד תוכל להשהות את הסרט ולחזור על הדיאלוג תוך הדגשה של הביטויים שרוצה ללמוד.

הערה חשובה: השפה האנגלית המדוברת שונה ע”פי הארצות השונות שמדברות אנגלית ואפילו לפי אזורים בתוך אותו ארץ. אתה צריך להחליט אם אתה מעוניין ללמוד את השפה המדובר בארצות הברית, אנגליה, אוסטרליה או ארץ אחרת ולפי זה לבחור סרטים או סדרות לצפייה ישירה ללימוד אנגלית מתאימים לצריכים ומטרות שלך.

בהמשך אוספנו 10 סרטים ללימוד אנגלית בעזרת השחקנים הכי מפורסים בהוליווד אבל יש לציין שכמעט כל סרט אפשר לשמש כשיעור לאנגלית.

מאת: דניאלה, מורה לאנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 3.5]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Exit mobile version