סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הוליווד – Hollywood

הוליווד וכל מה שקושר לקולנוע ההוליוודי הוקם במקביל לתחילת פריחתו של הקולנוע בעולם. ז’אנר סרטי אימה וז’אנר סרטי מתח היו שניים מהז’אנרים שהחלו את פריחתם יחסית באופן מוקדם, אפילו עוד בתקופת הסרט האילם, למשל “הרוזן דרקולה”. סוג זה של סרטי קולנוע פרח מחדש בשנות החמישים והשישים בעקבות מלחמת העולם השנייה ומלחמת וייטנאם והוא נפוץ עד היום.

ז’אנרים של הקולנוע ההוליוודי

שנים אלו התפתח גם ז’אנר סרטי דרמה שאותו פיתח אלפרד היצ’קוק במקביל לסרטי המתח שביים. כמו כן בשנים הללו פרחו סרטי קולנוע גם בקטגוריית מחזות זמר וקומדיות רומנטיות, גם זה על רקע מלחמת העולם השנייה.


בסוף שנות השבעים התפתח לו ז’אנר די חדש של סרטי קולנוע, סרטי מדע בדיוני. בין היתר זכור מהתקופה ההיא הסרט “מלחמת הכוכבים”. בשנות השמונים הייתה הפריצה הגדולה של סרטי פעולה, מדובר על סרטי קולנוע עתירי אפקטים ופעלולים. סרטי קולנוע אלו הביאו לתעשייה כוכבים רבים דוגמת סילבסטר סטאלונה, ארנולד שוורצנגר וברוס ויליס. אחת הקטגוריות הבולטות של סרטי קולנוע במהלך כל שנות קיומו היא סרטי קומדיה.

שינויים טכנולוגיים והתפתחותו של קולנוע הוליוודי

סרטי קולנוע אלו היו בין הראשונים שיצאו לאקרנים ומהלך השנים הם הפכו להיות בין הפופולאריים ביותר בתעשייה. הם מלווים את הקולנוע מימי הסרט האילם ועד ימינו אנו.סרטי קולנוע השתנו והתפתחו במהלך כל השנים והכל בעקבות השינויים הטכנולוגיים.


כיום מבוימים סרטי קולנוע מכל המינים והסוגים, בכל הקטגוריות ובכל התקציבים. עד היום יש סרטי קולנוע שמושקעים בהם תקציבי עתק לצד סרטים עצמאיים או סרטי סטודנטים שמושקע בהם תקציב דל ביותר. ולמרות ההתפתחות הטכנולוגית, ולמרות אפשרויות הצפייה הביתיות, הקהל הרב עדיין נוהר לבתי הקולנוע ולא מוותר על חוויית הצפייה האולטימטיבית.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 4]

Exit mobile version