סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אולפני קולנוע יוניברסל – Universal Studios

חברת יוניברסל להפקה ולהפצת סרטים ברחבי תבל החלה לפעול לפני כמעט מאה שנים, אבל רובנו מכירים אותה בעיקר בזכות הפארקים העצומים שהקימה. יוניברסל הוקמה באוגוסט 1912 על ידי קארל למל ומאז היא בין עשר החברות החזקות והמצליחות בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה. במשך עשרות השנים נמכרו ונרכשו חלקים כאלה ואחרים של חברת יוניברסל, אבל תמיד במאמץ לשמור את ההנהלה והבעלות בתוך המשפחה או מקורביה.


כבר בתחילת דרכה בפתח המאה שעברה, היתה יוניברסל מעורבת בהפקת סרטים אילמים וב-1931 הפך “דרקולה” שבהפקתם, לראשון מבין רצף סרטי האימה האגדיים, וביניהם “פרנקנשטיין” ו”המומיה”. ההצלחה הלא ברורה מאליה של מפלצות אלה הביאה את חברת יוניברסל לכמעט שני עשורים של הפקות המשך. אז הגיעה תקופה חדשה ומרהיבה באולפני יוניברסל, שיתוף פעולה ביניהם לבין במאי מותחני האימה הידוע, אלפרד היצ’קוק עם הלהיטים “פסיכו” ו”הציפורים”, וזאת לצד הביוגרפיה ההיסטורית “ספרטקוס”.

הסרטים הקלאסיים של אולפני קולנוע יוניברסל

עד סוף המאה שעברה עשו אולפני יוניברסל עוד עשרות להיטים קופתיים, חלקם גרפו הערכה עצומה על ידי המבקרים – “העוקץ”, “ציד הצבאים”, “אי. טי”, “מלתעות” ו”רשימת שינדלר” וחלקם, אם לנסח בעדינות, פחות. המאה הנוכחית מוכיחה כי יוניברסל ממשיכה להפיק סרטים מצליחים בקצב מרשים, ובוודאי כולכם מכירים את הליהיטים האחרונים מבית היוצר- “גלדיאטור”, “פגוש את הפוקרס”, “קינג קונג”, “רובין הוד” ועוד. חברת יוניברסל פועלת בתחומים נוספים, בעיקר באמצעות חברות בת, כמו למשל בהפקת תוכניות טלוויזיה מצליחות ברחבי העולם (“המשרד”). משרדי החברה ממוקמים בניו יורק ובקליפורניה, שם הפכו האולפנים, בשנות ה-60, לאתר תיירותי המושך מיליוני מבקרים בכל שנה. שלושים שנה אחר כך חנכו אולפני יוניברסל פארק בפלורידה, ומאז הם מעורבים באתרי שעשועים במקומות שונים בעולם.

פארק יוניברסל – להכיר את הקולנוע מקרוב

הרעיון מאחורי פארק יוניברסל, כמו בפארקים של חברות קולנוע אחרות, הוא להעניק לאורחים חווייות מסוגי בילוי שונים הקשורות לסרטיה המצליחים של החברה.


בפארקים של אולפני יוניברסל יוכל הנופש ליהנות מהיצע מרשים של מלונות, מסעדות ושאר שירותים תיירותיים, אבל חשוב מכל “להצטרף” אל תוך סרטי הלהיטים הזכורים לו מהמסך הגדול: לשוט בים בו צולם הסרט “מלתעות” בניסיון להינצל מהכריש האימתני, לדהור ברכבת ההרים של “המומיה” או לשהות באזור שלם מתוך הסידרה “הארי פוטר”, וזוהי רק ההתחלה.

 

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 0 Average: 0]

Exit mobile version