סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אולפני קולנוע האחים וורנר – Warner Bros. Entertainment

כל אוהב קולנוע, קשיש כצעיר, לא יכול להעלות על דעתו אפשרות לחיות כיום בלי האולמות והמסכים הגדולים, שלא לדבר על לצפות בסרט אילם. כל עולם הקולנוע המופלא הזה, לא היה הופך לחלק בלתי נפרד מחיינו ללא כמה יוצרים ומפיקים אמיצים שהחלו את לייצר קסם שכזה בסוף המאה ה-19.


בין בעלי החזון היו האחים וורנר שהחלו לפעול כמה עשרות שנים אחר כך, אבל האחים וורנר בעיקר חתומים בגאווה על המעבר מהראינוע הדומם לקולנוע המשלב בזמן אמת את קולות השחקנים ופס קול מגוון.

אחים וורנר בדרך לקולנוע

זה קרה בשנת 1927 בסרטם של האחים וורנר “זמר הג’אז” שהיה מלווה בקול רק בחלקו והפך לשלאגר. האחים וורנר היו ארבעה שנולדו למשפחה יהודית ממוצא פולני והיגרו דרך קנדה לארצות הברית. בתחילת שנות ה-20 של המאה הקודמת הם הקימו את החברה שנקראה האחים וורנר והיתה הראשונה בהוליווד שבה פעלו עד אז מפיקים עצמאיים. בהמשך הפכה חברת האחים וורנר לתאגיד של ממש שפועל עד היום. ידם של האחים וורנר עסקה בכל תחום שהציב אתגר, מסרטים וסדרות אנימציה שבהם נולדו דמויות מיתולוגיות כמו באגס באני ודאפי דאק, דרך קומיקס (“באטמן”) ועד סרטי פעולה שנודעו בעיקר בשנות ה-30.

אולפני האחים וורנר היום

את ההצלחה שהחלה לפני כמעט מאה שנה הביאה חברת האחים וורנר לשיאים חדשים בסדרת הסרטים “הארי פוטר” שהחלה ב-2006 והסתיימה רק לאחרונה עם סיום הפקת החלק השני של הסרט השביעי וככל הנראה האחרון.


במקביל ממשיכים יורשי האחים וורנר להפיק סדרות אנימציה ולהיות מעורבים באתרי אינטרנט כיאה לחברה עדכנית ומתפתחת. בשנים האחרונות ממשיכה חברת האחים וורנר בתחומי הפקה רבים ובהם מעורבות באתר אינטרנט ורשת טלוויזיה לבני נוער. יש לציין כי לקבוצת גיל זו הרבו אנשי חברת האחים וורנר להפיק תוכניות ביניהן הלהיט “באפי ציידת הערפדים”.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 4]

Exit mobile version