סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ג’ים קארי – Jim Carrey

אם יש מישהו שיכול להשתמש בפניו, לעוות אותם, למתוח ולצמצם, כאילו היה דמות מצוירת זה, ללא ספק, השחקן המצליח ג’ים קארי. לא מעט מפיקים העובדים עימו, כבר אמרו בעבר, שהקומיקאי ג’ים קארי חוסך להם הרבה מאוד כאבי ראש והוצאות, משום שהוא מבצע בעצמו פעלולים מסובכים ואף מסוכנים ובנוסף אין צורך בהרבה עיבודי מחשב לפרצופים המטורפים שהוא מייצר באופן טבעי. ג’ים קארי נולד בשנת 1962 בקנדה למשפחה קשת יום. למרות זאת ואולי דווקא בשל כך הוא הפך מהר מאוד לילד שובב ומצחיק.


כבר בנערותו הופיע ג’ים קארי במופעי סטנדאפ ואת המהלך הזה המשיך כשעבר לארצות הברית ב-1979. בין מועדון למועדון הוא השתתף במשך ארבע שנים בתפקיד משני בסדרת מערכונים בתוכנית הטלוויזיה “בצבעים חיים”, שאף זכתה בפרס האמי. אז גם הגיעה פריצתו הגדולה של קארי בתפקידים ראשיים בשוברי הקופות כמו “אייס ונטורה” ו”המסכה”, שתי קומדיות מוטרפות שכבר הפכו לקלסיקות. בעקבות זאת התייצב מעמדו של ג’ים קארי כקומיקאי על והסרט הבא, “המופע של טרומן” אף זיכה את ג’ים קארי בפרס גלובוס הזהב. כך גם היה שנה אחר כך עם הסרט “איש על הירח”.

כמו קומיקאים רבים לפניו ואחריו, הרגיש ג’ים קארי כי הוא חייב להוכיח את כשרונו גם בז’אנרים אחרים חוץ מקומדיות וסרטי פנטזיה. ואכן בשנת 2004 הוא כיכב בסרט הדרמטי עטור הפרסים וההערכה, “שמש נצחית בראש צלול”, עליו היה מועמד לפרס גלובוס הזהב. חייו האישיים של ג’ים קארי כרוכים, כצפוי, בנשים יפות ומפורסמות. הוא היה נשוי פעמיים, אחת מהן לשחקנית לאורן הולי, ויש לו בת אחת. בין בנות הזוג שלו, חלקן צעירות, וחלקן פחות, אפשר למצוא, בין היתר, גם את רנה זלווגר ואת ג’ני מקארתי.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4.5]

Exit mobile version