סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

בראד פיט – Brad Pitt

מה לעשות ששמו של כוכב הקולנוע המצליח, בראד פיט – Brad Pitt, מעלה אוטומטית דווקא את כל האיזכורים הרכילותיים המלווים את הקריירה המטאורית שלו? מה לעשות שהדבר הראשון שנזכור כשנשמע את שמו הוא סיפור התאהבותו של בראד פיט באנג’לינה ג’ולי על סט הסרט “מר וגברת סמיט” בעודו נשוי לכוכבת אחרת, ג’ניפר אניסטון.


תוסיפו לזה את העובדה שמאז אותו סרט מגדל בראד פיט עם ג’ולי 6 ילדים, חלקם מאומצים, ותקבלו חומרים שמהם עשויים הלהיטים הקולנועיים הטובים ביותר. בראד פיט הינו שחקן חרוץ שהתקדם במסלול הכוכבות בזכות עבודה קשה ובחירות נכונות. הוא נולד בארצות הברית בשנת 1963. את לימודיו הגבוהים עשה בראד פיט בעיתונאות ולקראת סיומם עבר להוליווד שם עסק באין ספור עבודות מזדמנות, אבל גם בכמה תפקידים קטנים בקולנוע ובעיקר בסדרות טלוויזיה כמו למשל “דאלס”. בהיותו בן 25 קיבל בראד פיט לראשונה תפקיד ראשי בסרט ששמו “הצד האפל של השמש”, ושלוש שנים אחר כך פרץ בראד פיט לתודעה כנוכל שרמנטי, חתיך וסקסי בסרט המצליח “תלמה ולואיז”. מאז, יש לציין, זכה בראד פיט בתארי יופי רבים יותר מאשר בפסלוני פרסי אקדמיה.

ככלל הקריירה של בראד פיט רצופה עליות ומורדות בתחום ההצלחות ואהדת המבקרים, הצלחות אלו הביאו לו כמה מועמדויות לאוסקר וזכייה במספר פרסים פחות חשובים. סרטיו היותר מצליחים של בראד פיט הם, בין השאר, “שבעה חטאים”, אושן” ו”ממזרים חסרי כבוד”. כמו הרבה כוכבים בהוליווד שקצת מיצו את תחום המשחק, או סתם רוצים לגוון, גם בראד פיט לא הסתפק בשינון טקסטים וטמן ידו בצלחת ההפקה. בין היתר היה בראד פיט אחד ממפיקי הסרט המצליח “שתולים” ובימים אלו עובד על סרט חדש בשם “World war 2”, שאולי, על פי השמועות אף יארח שחקנים ישראלים.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 4.7]

Exit mobile version