סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

5 סדרות חדשות בשנת 2023 שנוכל לראות בנטפליקס

גם ב-2023 כנראה שהסרטימינג של נטפליקס יוביל את עולם סדרות. רוב אוהבי הסדרות מסכימים שנטפליקס הוא אלוף הסדרות. אני אישית גם מסכים כי כאן ראיתי את הסדרות הכי טובות שהופקו אי פעם. שנת 2023 נראה שתהיה שנה מתרחקת מהפנטזיה ומתקדמת יותר לקראת התמודדות עם המציאות עם סדרות חדשות שצפויות “להדביק” אותנו למסך הקטן.

 

1. חיי השקר של המבוגרים (2023) The Lying Life of Adults

הסדרת דרמה חיי השקר של המבוגרים היא איבוד לרומן באותו השם שפורסם ב-2019 על ידי הסופרת האיטלקית אלנה פרנטה. הסדרה תוצג בפלטפורמת נטפליקס, בת שישה פרקים בשפה האיטלקית, בבימויו של אדוארדו דה אנג’ליס, מככבים ג’ורדנה מרנגו בתפקיד ג’ובאנה, אישה צעירה המתמודדת עם קשיי המעבר לגיל ההתבגרות, ולריה גולינו בתור דודתה של הילדה.
המתבגרת שומעת את אביה אומר לאמה שהיא מכוערת ושהיא מתחילה להידמות לאחותו המנוכרת, ויטוריה (ולריה גולינו). זה מניע אותה לחפש את דודתה, והמפגש הזה עוזר לה לפרום את רשת השקרים השזורה סביבה. הפעולה מתרחשת באווירת שנות ה-90 בעיר נאפולי.

 

 

2. כל האור שאיננו רואים (2023) All the Light We Cannot See

כל האור שאיננו רואים היא דרמה מלחמה מבוססת על הרומן זוכה פרס פוליצר של אנתוני דור באותו השם, הסדרה בת ארבעת הפרקים בוחנת את הדרכים המצטלבות של מארי-לור (אריה מיה לוברטי), נערה צרפתייה עיוורת, ושל ורנר (לואי הופמן), חייל גרמני מצרפת במהלך מלחמת העולם השנייה.
את התפקיד הנשי הראשי מגלמת אריה מיה לוברטי, נערה צעירה שנבחרה מבין אלפי בני נוער לקויי ראייה, ואת התפקיד הגברי הראשי של לואי הופמן, השחקן הגרמני שהפך לכוכב עולמי לאחר שגילם את ג’ונאס בלהיט העל Dark. שתי הדמויות יתחילו מפריז הפולשת ומעיירת כורים גרמנית קטנה, יחוו ממקור ראשון את אסון המלחמה, אבל גם את העובדה שגם בתקופות האפלות ביותר, התקווה והאור לא אובדים.

 

 

3. בעיית שלושת הגופים (2023) The Three-Body Problem

בעיית שלושת הגופים הוא אפוס מדע בדיוני המתרכז בוואנג מיאו, פיזיקאי סיני וחוקר ננו-חומרים המסתבך בקונספירציה עצומה לאחר שהשירותים החשאיים של המדינה מבקשים ממנו להסתנן לקבוצה המכונה “גבולות של מדע” אשר נקשר למספר התאבדויות בקרב חבריו. הפעולה מתרחשת בסין, שם פרויקט צבאי סודי במיוחד שולח אות לחלל ליצור קשר עם ציוויליזציות מחוץ לכדור הארץ אפשריות. אף אחד לא מצפה שתשובה תגיע אי פעם, אבל כאן גזע חייזרים על סף הכחדה מקבל את האות ומחליט לתקוף את כדור הארץ.

 

 

4. פוקר פייס (2023) Poker Face

פוקר פייס היא סדרת פשע בכיכובה של נטשה ליון. לגיבורה, צ’רלי, יש את היכולת יוצאת הדופן לדעת מתי מישהו משקר, ופרק אחרי פרק, היא תפתור הרבה מקרים מטורפים. הסדרה גם מושכת עם תעלומה: הקהל יודע מההתחלה מיהו העבריין, המוקד הוא המסע המפותל שאחריו צ’ארלי כדי לגלות אותו.

 

 

5. ברידג’רטון: סיפורה של המלכה שרלוט (2023) Queen Charlotte: A Bridgerton Story

הסדרה ברידג’רטון: סיפורה של המלכה שרלוט מביא לצופים סיפור של היסטוריה ומתרכזת בסיפור האהבה בין שרלוט וג’ורג’, אותו המעריצים הצליחו לתפוס באופן ספורדי לאורך שתי העונות הראשונות של ברידג’רטון. הסדרה החדשה לוכדת את החתונה בין שני הפרצופים המלכותיים, הדמויות והקהל עדים לשינוי קיצוני בחברה, תקופת הריג’נסי.
השחקנית גולדה רושאובל תחזור לתפקיד האיקוני של המלכה שרלוט בספין-אוף מהסדרה המצליחה “ברידג’רטון”. הפרק החדש מציג את רומן האהבה שלה עם המלך ג’ורג’ ואת השינוי החברתי שהוא זירז.

פורסם ע”י לילך

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 4]

Exit mobile version