סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

שר הטבעות: אחוות הטבעת (2001) The Lord Of The Rings: The Fellowship Of The Ring

0בסרט הראשון של הטרילוגיה, שר הטבעות: אחוות הטבעת ההוביט הצעיר והביישן פרודו באגינס יורש טבעת. אבל הטבעת הזו אינה חפץ רגיל. זוהי הטבעת בעלת כוח מוחלט שיכול לאפשר לסאורון, אדון האופל של מורדור, לשלוט בכדור הארץ התיכון ולהפוך את תושביה לעבדים.

פרודו יחד עם אחווה נאמנה של הוביטים, בני אדם, קוסם, גמד ושדון חייבים לקחת את טבעת האדמה התיכונה להר האש, שם היא חושלה לראשונה, ולהשמיד אותה לנצח. מסע כזה כרוך בהתקדמות אל השטחים שבידי אדון האופל, שם הוא אוסף את צבא האורקים שלו. והאחים נאבקים לא רק עם כוחות הרשע החיצוניים, אלא גם עם המחלוקות הפנימיות וההשפעה המשחיתת של הטבעת עצמה. מהלך ההיסטוריה העתידית ניתן על ידי גורל האחים.

שר הטבעות: אחוות הטבעת לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

סרט פרמיום לחברי האתר בלבד

לצפייה בסרט זה, הזן את הסיסמה למטה!
אם אין לך סיסמה וברצונך לצפות בסרט זה ובסרטים פרמיום נוספים יש להירשם לאתר.

Restricted Content
To view this protected content, enter the password below:

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4]

הביקורת של יונתן לסרט שר הטבעות: אחוות הטבעת

למען האמת, זה הסרט האהוב עליי והסרט הכי יפה שראיתי בחיי. הפסקול מפואר, יש לי אותו בבית ואני מאזין לו בלי הפסקה. לא בכדי זכה הווארד שור באוסקר עם הפסקול היפהפה הזה. במקום זאת, אני מצטער על כך שאניה לא זכתה באוסקר עם השיר May It Be, כי הוא שווה לזכות, כי אני מחשיב אותו לשיר היפה ביותר מבין שלושת הסרטים.
יש לי את שלושת סרטי שר הטבעות בבית ואני צופה בהם בלי הפסקה. כשראיתי את זה בפעם הראשונה אהבתי את זה כל כך שהצטערתי שזה נגמר. אני אומר שהסרט הזה לא ראוי לזכות רק ב-4 פרסי אוסקר. ופיטר ג’קסון עשה כמיטב יכולתו בסרט הזה ועדיין לא הצליח לזכות באוסקר. במקום זאת, הוא זכה בכל פרסי האוסקר עם שר הטבעות, עוד סרט מפואר. ראיתי את שלושת הסרטים כל כך הרבה פעמים ובכל זאת עדיין לא נמאס לי מהם.

למעשה, אני חושב שלעולם לא יימאס לי מהסרט הזה. הדמויות האהובות עלי בסרט הזה הן גנדלף ופרודו. שתי הדמויות משחקות בצורה מדהימה בסרט הזה. עכשיו כל מה שאני מחפש זה למצוא את הרומן שר הטבעות של טולקין ולקרוא אותו כי אם הסרטים כל כך טובים אז אני חושב שהרומן אפילו טוב יותר. אמא שלי ואני כל כך אוהבים את הסרט הזה שאני חושב שאנחנו יודעים אותו בעל פה בכל פעם שראינו אותו. ואני ואמא שלי שמענו יחד לפסקול כך שהופתענו שלא השתעממנו מהם עד עכשיו. לדעתי, הווארד שור הוא מלחין הפסקול הטוב ביותר ששמעתי בחיי.
אם הסרט הזה הדהים אותי אז שובו של המלך השאיר אותי פעור פה כשראיתי אותו לראשונה. עד כה ראיתי אותו שלוש פעמים בקולנוע ו-N פעמים בביתי. ולא משנה כמה זמן אחיה, הוא יישאר הסרט הכי יפה שראיתי בחיי ואני לא חושב שימאס ממנו כל עוד אני חי. אבל אני לא יכול להגיד ששאר הסרטים של שר הטבעות לא טובים. לדוגמה, אני אוהב את שיבת המלך יותר מאשר את אחוות הטבעת. עם זאת, אני גם אוהב יותר את שר הטבעות: אחוות הטבעת. כל הדמויות, ההוביטים, בני האדם, האלפים והגמדים בסרט הזה וכל השאר הם חלק מהדמיון יוצא הדופן של טולקין.

לא כל אחד יכול לכתוב רומן יפה כמו זה של טולקין. הרומן הזה ראוי להפוך לרומן האהוב ביותר בעולם. כי הוא משך אליו קוראים רבים לאורך זמן וממשיך למשוך קוראים רבים היום, כולל אותי. כשאני קונה את הרומן, אני חושב שלא אקום מהכיסא. אני חושב שאקרא אותו כל כך הרבה פעמים עד שלא אתעייף כאילו עוד לא נמאס לי מסרט. ועוד פעם אחת. זה יישאר הסרט היפה ביותר שראיתי בחיי ואני אוהב אותו כל עוד אני חי.
אני מצטער שאין יותר מ-5 כוכבים. הסרט הזה ראוי לציון הגבוה ביותר! זה הסרט הכי טוב שראיתי אי פעם. גם אני ראיתי הרבה סרטים, אבל אף אחד מהם לא משתווה לזה. לוקיישנים מעולים, שחקנים מוכשרים מאוד (אורלנדו בלום, אליהו ווד וויגו מורטנסן הם רק שלושה מאלה שממש אהבתי) ופסקול יוצא דופן, כמה שירים מעולים. לעת עתה יש לי רק את “יהי רצון” ו”אל תוך המערב” ואני מאזין להם בכל פעם שאני פותח את המחשב. יש לי גם שיר שההוביטים שרים, גם יפה. יש הרבה מה לומר על הסרט הזה, אבל אין לי מילים. בכל פעם שאני עוקב אחריו, אני רוצה להיות במקומות המפוארים והמדהימים האלה

Exit mobile version