סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

4 הסרטים הכי שנויים במחלוקת בנטפליקס

היתרון  הכי חשוב של נטפליקס הוא שיש סרטים וסדרות לכל הטעמים. העניין הוא שכמו בכל דבר אחר בחיים חלק מההפקות בפלטפורמת הסטרימינג שנויות במחלוקת. יש כאלה שאומרים ואולי זה כבר הפך לסטריאוטיפ כשאנחנו אומרים על נטפליקס שזו פלטפורמת סטרימינג שיכולה לספק את הטעם של כולם, וזה זה באמת נכון. חלק מהסרטים שאנו צופים בנטפליקס עוסקות בנושאים כל כך רגישים שהן עוררו הרבה מאוד מחלוקת ומחלוקת.
לרוב הסרטים ובמיוחד אלה שהפכו לפופולאריים, יש ביקורות גם של אנשי מקצוע, גם של המתחרים ובמיוחד של הקהל. כך זה קורה עם סרטים מסוימים שהופכים להיות שנויים במחלוקת בגלל שדעות שונות.
הינה בהמשך 4 סרטים של נטפליקס שמאז עלייתם לסטרימינג גרמו להמון ויכוחים, לפעמים גם זעם על האיכות והמסר שלהם.

אהבה (2015) Love

הסרט הזה בבימויו של גספר נואי עורר הרבה מחלוקת, מכיוון שסצינות האינטימיות אמיתיות, וההפקה שוחררה גם בתלת מימד. מדובר על סטודנט אמריקאי שמתגורר בפריז ונשוי לבחורה ממוצא צרפתי מנסה להכניס יותר התלהבות לזגויות שלהם. השניים פוגשים אישה דנית איתה הם מקיימים מערכת יחסים, אבל הבחור לא מסתפק רק בזה ובוגד בחברתו, ופילגשו נכנסת להריון.

נימפומנית (2013) Nymphomaniac

יש מבקרים שהגדירו את הסרט בקטגוריה סרטים רומנטיים אבל אחרים התנגדו לזה. לארס פון טרייר חילק את הסרט הזה לשני חלקים, שבהם ג’ו, בגילומה של שרלוט גינסבורג וסטיסי מרטין, מספר לזקן החביב לכאורה שלו את ההיסטוריה הזוגיות שלו. הסרט קשה ביותר לצפייה, בשל הלחץ הפסיכולוגי אליו נתונים הצופים.

 

העיתונאי (2012) The Paperboy

דרמה אמריקאית בכיכובם של ניקול קידמן, מת’יו מקונוהיי, זאק אפרון, דיוויד אוילובו, ג’ון קיוזאק ומייסי גריי לא יכולה להיות רעה, נכון? אבל כמה מסצנות אינטימיות בסרט הן ממש מבחילות וגרמו לזעם בקרב הצופים.

 

 

בחורה לבנה (2016) White Girl

לבמאית אליזבת ווד הייתה הרבה השראה סרט דרמה זו. המקורות העיקריים שלה היו הסרט “ילדים”, בבימויו של לארי קלארק, אבל גם חייה שלה, שבשלב מסוים החליקו במדרון של מסיבות וסמים מתמשכות. בבחורה לבנה, הדמות הראשית, ליאה, מתעמקת באורח חיים משופע בסמים וביחסים מזדמנים. אליזבת ווד הואשמה שיצרה סרט כזה כדי להתבלט ולהיות ידוע בהוליווד.

מאת: דנית קורן

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version