סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ההוביט: מסע בלתי צפוי (2012) The Hobbit: An Unexpected Journey

הסרט הראשו, ההוביט: מסע בלתי צפוי, עוקב אחר מסעו של הדמות הראשית בילבו בגינס, הלוקח חלק במסע בפרופורציות אפיות, כדי להחזיר מהדרקון העז סמאג את ממלכת הגמדים האבודה, ארבור. ניגש על השולחן על ידי הקוסם גנדלף הסור, בילבו מצטרף לקבוצה של שלוש עשרה גמדים, בראשות הלוחם האגדי ת’ורין אלון מגן. המסע שלהם ייקח אותם לארץ המדבר, למחוזות מתעתעים, מלאי גובלינים, וארגי, אורקים וקוסמים.

למרות שהמטרה שלהם היא מזרחה, אל ההר הבודד, עליהם לעבור תחילה דרך מנהרות הגובלינים, שם בילבו פוגש את היצור שישנה את חייו לנצח … גולום. לבדו עם גולום על שפת אגם תת קרקעי, בילבו באגינס הבור לא רק מגלה בעצמו אומץ וכושר המצאה המפתיע אותו, אלא גם נכנס לרשות הטבעת ה”יקרה “של גולום, בעלת איכויות מסתוריות ושימושיות מאוד. טבעת זהב פשוטה, שגורלה של כל כדור הארץ התיכון נקשר אליה בצורה שבילבו אפילו לא יכול לדמיין.

ההוביט: מסע בלתי צפוי לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

ההוביט: מסע בלתי צפוי – 2012 לחץ כאן

ההוביט: מפלתו של סמאוג – 2013 לחץ כאן

ההוביט: קרב חמשת הצבאות – 2014 לחץ כאן

 

הביקורת של יונתן לסרט ההוביט 1

בשעתיים ו 40 דקות ההוביט: מסע בלתי צפוי אכן ארוך מדי, אך ברגע שעברתם את השעה הראשונה, כשלא עושים דבר מלבד לפגוש 13 גמדים, אתם מגלים את סיפורם ומתכוננים למסע הגדול, הקצב מתעצם ותיהנו ותצטמררו עם מסעותיו הקיצוניים של בילבו (מרטין פרימן) הנחמד. אתה כנראה, כמו רבים אחרים, מעריץ של טרילוגיית שר הטבעות. מהמסגרת הראשונה ההוביט זורק אותך חזרה לארץ התיכונה, ופיטר ג’קסון מקפיד להשתמש בדמויות מוכרות, כמו האלפים גלדריאל ואלרונד, אותם מגלמים אותם קייט בלאנשט והוגו וויווינג, משום שהקשרים בין שתי הטרילוגיות ל להיות צמודים ככל האפשר. הנוף היפהפה של ניו זילנד, המוסיקה הנהדרת והאפקטים המיוחדים המיועדים למסך גדול יותר יהפכו את הביקור בקולנוע לבטח למהנה, אפילו אם תצחקו בסופו של דבר שהבכורה של יום שישי לא הייתה עוצמת הרפתקאותיה של אחות הטבעות.
היה הראשון לראות את ההוביט! קנו את הכרטיס שלכם עכשיו מסינמגיה!
האמת היא שהרעיון להפוך ספר בן 300 עמודים לטרילוגיה של כשמונה שעות עשוי להיראות מוזר. ההוביט הראשון משתרע על כ- 100 עמודים מתוך הכרך שכתב J.R.R. טולקין כהקדמה להרפתקה הגדולה של פרודו, אראגורן וחבריהם, אבל אני אומר לך, לא השתעממתי לרגע. פיטר ג’קסון משנה לעתים קרובות את הטון שלו, ולבילבו יש מספיק כשות בדרך כדי לשמור אותך מרוכז ולהבהיל איתו בפגישות עם אורקים, גובלים ו … גולום פופולרי באותה מידה. לפחות יש בו כמה מהסצנות הכי מגניבות בתסריט, והופכות שוב להיות ההוויה שאתה לא יודע אם תרחם עליה או תפחד ממנה בטרילוגיה הקודמת.

הסרט בכלל לא חסר הומור וכנראה, כמו הספר, הרבה יותר מתאים לקטנים מאשר שר הטבעות, אבל אל תחשוב שלא יהיו לך רצפי קרב, מתח ופיתולים. לאמיתו של דבר, אפילו ראוי להערצה כיצד הצליח פיטר ג’קסון ליצור, עם שני מקורות ספרותיים כה שונים, גיחה לכדור הארץ התיכון העולה בקנה אחד עם הסרטים הקודמים. אתה חלק מישויות על טבעיות, ולפעמים הישועה באה במבט אחד במבט אחד (מה שעשוי לגרום לך להאמין שאלוהי הארץ התיכונה מסכן את המועדפים שלו בדיוק מספיק כדי לגרום לך להיות קצת רגשי בקולנוע), אבל ההוביט הוא הרבה יותר אינטנסיבי ממה שהיינו מצפים אחרי קריאת דברי הימים שביטלו את הטון הקומי “המוגזם” שלו מדי.
מרטין פרימן מצוין בתפקיד בילבו, ההוביט הקטן, שמבלי להיות Took, אלא Baggins, מבין שהחיים השקטים במבוי סתום אינו לרוחו, ומסכים ללכת להר Lonely כדי לעזור ל קהל ננסי שהובל על ידי ת’ורין (ריצ’רד ארמיטאג ‘מרשים מאוד) להחזיר את מבצרו של ארבור, מקום הולדתו שנשלט כעת על ידי הדרקון המפחיד סמוג. המפתח לסרט כולו, בילבו יוצא לדרך כמעט בפזיזות אל הגמדים, שלא יודעים מה לחשוב על הקטנה שדואגת יותר לנוחות מאשר לגבורה, אך עד מהרה יבינו שהבחירה של גנדלף הייתה נבונה יותר ממה שהיה עושה היה צפוי. יש גם הרבה רגש בסצינות כאשר בילבו מוכיח שאתה לא צריך להיות גדול כדי להראות אומץ, יוזמה ונאמנות.
מה שכן, הוביט: מסע בלתי צפוי שנהניתי ממנו ואני די בטוח שגם ממנו תיהנו, כל עוד לא תצפו ליותר מאשר בסרטים בטרילוגיית שר הטבעות.

Exit mobile version