סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

מדוע אוהבים סרטי אימה

אני מבין שבן אדם צריך לפחד, לרעוד, להרגיש מתוח … זה טבעי. ללא סרטי אימה, הקולנוע יאבד נתח משמעותי של צופים. מה שאני לא מבין זה הצורך באכזריות שיש ברוב סרטי אימה מומלצים. עוד נקודה לגבי סרטי אימה היא האלימות כי אני מבין שיש אלימות בהרבה סרטים אבל אכזריות היא מעל רמת האינטליגנציה שלי.
חיפשתי תשובה מדעית לשאלה “מדוע אנו צופים בסרטי אימה?” לבסוף מצאתי – התשובה מבוססת על פיזיולוגיה אנושית, ליתר דיוק על התהליכים הכימיים המתרחשים בגופנו … אשר ברגעים מסוימים מייצר הורמונים מסוימים … וקודם כל זה במקרה זה אדרנלין … (בהיותו “הכי רצוי הורמון “) …
ובכן, אם כימיה היא בסיס ההסבר … היבטים כמו איזה סרטי אימה אנו מעדיפים, פסיכולוגיים או סדיסטיים יותר, מדממים או מפחידים … זה תלוי בהעדפות האישיות שלנו, בטעם שלנו, באישיות …

התקופות בהן אנו חיים אני חושב שהשפיעו רבות על סרטי האימה של השנים האחרונות … אלה עם הרבה סחבה, הרבה דם, הרבה בגרות וכן הלאה. כמובן שהם משמשים בדרך כלל במאים חלשים .. אבל הם משמשים כי זה מושך את הציבור בימינו. וידוע שהקהל שעוקב אחריהם הוא בעיקר בני נוער … אי אפשר לשכנע אותם לתת כסף כדי לראות משהו משעמם עבורם. משהו כמו סרטי האימה. שהופיע בשנות ה -70 וה -80. שיש גם תחרות קטנה בין סרטי אימה / גור ותקשורת המונים לבין האינטרנט שמלאים בתמונות ווידאו (החרא האמיתי) יותר אימה מכל סרט שנעשה בשנים האחרונות.

מי אוהב סרטי אימה? מי מפחד לראות סרטי אימה?

למה אנחנו צופים בסרטי אימה ולא מעדיפים סרטים רומנטיים כדי להיות שמחים ורגועים?… אני חושב שזה כמו הנושא למה אנחנו אוהדי אימה.
אני אדם שבאמת נבהל מהר מאוד … עם זאת, אני קצת רגיל לסרטי אימה ואני אוהב אותם. אני חושב שמישהו כתב בפורום זה שמדובר באימה מכיוון שכך הם יכולים להתמודד עם הפחדים הגדולים ביותר שלהם רק דרך הדמיון וזו כנראה הסיבה שגם אני מסתכל.
בנוסף אני אוהב סיפורי אימה קשורים לפסיכולוגיות … אני אוהב סצינות סדיסטיות אבל אני יותר מבוהל ממוחות סדיסטיים … אבל אני לא יודע, אני לא מבין למה … החברה כנראה אשמה .. או אולי שלאוהדי האימה יש צד אפל בולט יותר.

אנו מעדיפים את האכזריות בסרטים מכיוון שהיא בדיונית … ולגבי האכזריות במציאות, ובכן אנחנו מסתכלים אליה כי אנחנו סקרנים … מי לא היה סקרן לראות כריתת ראש אמיתית? … זה פער של סקרנות שהסרטים לא מכסים …
לפיכך: אדרנלין (לטינית תוספות, כליות-כליות) או אפינפרין, (אדרנלין) הוא הורמון המופרש בדם מבלוטת יותרת הכליה המדולרית במקרים של לחץ. ברגע שהוא בדם הוא מגביר את קצב הלב, לחץ הדם, מרחיב את הסמפונות ומכין את הגוף לייצור אנרגיה מסיבי על ידי שריפת ליפידים (ליפוליזה) וסינתזת גלוקוז. מחזור הדם מופעל במערכת העצבים המרכזית ואילו במערכת העיכול הוא פוחת. באדרנלין הופך למעביר עצבי, יחד עם חלבון G ממלא תפקיד ביניים ומפעיל של קולטני עצבים.
סרטי אימה אמנם מפחידים אותי אבל זה תענוג כי זה כמעט כמו סרטי פנטזיה, זה לא קורה באמת, אלא רק בסרטים… למדתי מזמן שבוגי מן כבר לא מתחת למיטה. אני משועשע מכמה אנשים שמנסים אפילו ליצור סרט אימה אבל הם לא מצליחים. כי כדי להיות רציניים בימינו, קצת קשה לעשות עוד סרט אימה טוב. סרטי אימה יפניים הם אחלה!

אם אתה מפחד לצפות בסרטי אימה, אתה בן אדם חלש

אולי לא הייתי צריך לומר את זה אבל אמרתי את זה! לא! אני צופה בסרטי אימה כי אני מרגיש צורך להיות מתוח, להרגיש ואחריו האימה בסיפור ואני מנסה לטעום את הסרט עד הסוף.
לכן אני לא מתחיל להסתכל על אימה במחשבה: “אל תבהיל אותי עם כמה רוחות רפאים” או מנסה להישאר רגוע או להירגע.

אני רוצה לקחת את כל מה שהסיפור מציע לי ומסיבות אלה אני תמיד מחפש את מנת האימה, כלומר סיפור מעניין, שובה לב, דמויות באותו טון ואווירה מוזרה, אך לא חורג מגבולות רגילים (כמו “האחרים” אם אתה זוכר).
ודבר נוסף שאני אוהב הוא שכשאני מסתכל על אימה כשהצליל הופך למקסימום ואני יודע שאיזה שלב לב יגיע, אני לא הולך להגביר את עוצמת הקול לאט יותר אבל אני מתמיד להישאר מתוח. ועד משהו, כי אני אוהב גם סרטי מדע בדיוני ואם כוללים גם אימה אז הסרט מושלם עבורי.

סרטי אימה מומלצים שלא כדאי לצפות בהם לבד…

סרטי אימה איכותית הם קטע הכרחי בקולנוע בכללותו. באופן אישי, אני צופה בסרטי אימה מכיוון שהיקום שהתגלה ריתק אותי, כי לפעמים אני עלול להרגיש צורך לפחד או להיות במצב מיוחד, בידיעה בו זמנית ששום דבר לא יכול לקרות לי באמת ושאני לא מזיק לכל אחד.
אני מסכים לחלוטין עם זאת, שעודף האלימות או הקלעים בהם אכזריות, עינויים וכו ‘. המוצגים במפורש עלולים לפגוע באיכות הסרט. קודם כל, האווירה חייבת להיות “מפחידה”, התסריט צריך להשאיר אתכם במתח ורק אז הסצינות האלימות נכנסות לפעולה – שבתורן יש לעשות זאת באופן מקצועי.

האמת היא, עם זאת, שבכל סרט אימה יש מסגרות כאלה. הייתי נותן כדוגמא בין הרבה סרטים מומלצים שאהבתי, הקוביה, מראות, שקט היל, הגבעות יש עיניים (גרסה מחודשת), הוורד, סוספיריה ואחרים. אחרי הכל, גם אלימות קיימת כאן, לפעמים אפילו בהריון, אבל אני לא בהכרח אהבתי את אותם סרטים לסצינות האלה.
לסיכום, אני חושב שסרט אימה טוב באמת חייב לכלול את כל המרכיבים הדרושים, כולל סצינות הלם, זה נכון, והסרטים המתמקדים אך ורק בליטרים של דם שנשפך, עינויים, השחתה, אכזריות בלתי נתפסת וכו ‘. דברים אלה נעשים רק כדי למכור את הסרט.

נכתב ע”י: דורון

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version