סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

7 סרטי מתח מומלצים שגרמו לי לחשוב הרבה ונשארו איתי זמן רב

תמיד אהבתי סרטי מתח כי אני נהנה מסתורין, מתח, פעולה ורגש. לרוב סרט מתח יש סיפור מסובך, עם דמויות מורכבות כי מותחנים יכולים להיות למעשה שייכים לז’אנרים שונים מאוד: סרטים פסיכולוגיים, סרטי דרמה, סרטי מסתורין, סרטי פשע, סרטי מדע בדיוני, סרטי אימה או בעצם כל חיבור עם ז’אנר אחר. המרכיבים העיקריים של סרטי מתח מומלצים כוללים תהפוכות שלא חשבתם עליהם לרגע או סוף מפתיע מאוד וגם פעולות שדורשות מהצופה לחשוב ולהיות מרוכז כדי להבין את העלילה.
הינה בהמשך כמה סרטי מתח מומלצים שגרמו לי לחשוב הרבה ונשארו איתי זמן רב.

1. ספליט (2016) Split

קווין (ג’יימס מקאבוי) הוא דמות מורכבת, תרתי משמע, עם 23 זהויות שונות. הוא חוטף שלוש נערות שחייבות לפענח את הכאוס בעולמו המסובך של קווין כדי לשרוד. “דניס” היא האישיות הדומיננטית מבין 23, אך יש אישיות אחרת שלא עלתה על פני השטח והיא זו שרוצה להשיג שליטה.

 

2. אקס מכינה (2015) Ex Machina

כלאב סמית ‘(דומנל גליסון) זוכה במה שנראה כחלומו של כל מתכנת בחברה בה הוא עובד: ביקור בביתו הנטוש של אקסצנטרי נתן בייטמן (אוסקר אייזק), מייסד הספר הכחול. מוזר ככל שיהיה, נתן עדיין נראה ידידותי. הוא מציג לכלאב את הטכנולוגיה החדשה המהפכנית של הספר הכחול: אנדרואידים מודעים שנראים אנושיים ככל האפשר. והמשימה של סמית היא לבדוק את הרובוט אווא כדי לברר אם הוא באמת בהכרה.

 

 

3. גורל ידוע מראש (2014) Predestination

אם אוהבים סרטי מדע בדיוני מסובכים כדאי לצפות גם בסרט גורל ידוע מראש. העלילה של סרט מתח זה מרתקת ומתמקד במסע בזמן ובפרדוקסים הכרוכים באפשרות זו. איתן הוק משחק את התפקיד הראשי, זה של סוכן נסיעות בזמן שמנסה למנוע מתקפה שתהרוג אלפי אנשים.

 

4. תברח (2017) Get Out

כריס (דניאל קלואויה) הוא בחור צעיר אפרו אמריקאי עם תשוקה לצילום. הולך עם חברתו רוז (אליסון וויליאמס) לפגוש את הוריה שנראים במבט ראשון אנשים רגילים. אבל המשפחה הזו לא כמו שזה נראה. להורים של רוז יש עסק אפל: הם מוכרים גופות של אנשים…

 

 

5. המפגש (2016) Arrival

הסרט מתחיל בהופעתן של 12 חלליות ענק באזורים שונים בעולם. כעבור זמן מתברר כי אלו שעל הסיפון לא מתכוונים לתקוף – אבל מדוע הם באו? לואיז (איימי אדמס) היא בלשנית בעלת שם עולמי והיא מגויסת לנסות לתקשר עם חייזרים. היא משאירה אחריה את חייה הבודדים והזיכרון על בתה שנפטרה. לואיז מגלה תגליות מדהימות בניסיון לתקשר עם היצורים המסתוריים הללו, שנראה שיש להם קשר לבתה.

 

6. המשחקים של ג’ראלד (2017) Gerald’s Game

ההתחלה נראית כמו בכל סרטים רומנטיים קלאסיים. ג’רלד ואשתו ג’סי יוצאים לחופשה רומנטית יחד כדי לנסות להחזיר את התשוקה לנישואיהם. השניים שוהים בוילה מבודדת מהציוויליזציה, אידיאלית לבלות זמן בשלום. ג’רלד קושר את אשתו למיטה במהלך משחק אירוטי ו … מת מהתקף לב. אחרי שעות שקשורה למיטה, ג’סי מתחילה להזיות. אבל מה אמיתי ומהי הזיה?

 

 

7. לחיות ולמות בלוס אנג’לס (1985) To Live and Die in L.A

אומרים שלחיות ולמות בלוס אנג’לס הגדיר מחדש את סרטי מתח ומתח. הנושא? במרדף אחר זייפן כסף שהרג את בן זוגו, שוטר (ויליאם פיטרסן). הסרט מוביל לדברים אלימים ובלתי נשלטים כולל זיוף ראיות להשגת מטרתו. כדי להיות כמה שיותר אמתי, הסרט צולם בשכונה הנשלטת על ידי כנופיות.

 

מאת: איתי

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version