סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

היום ג’ון טרבולטה בן 67 – הינה 10 עובדות עליו שלא ידעתם

מכירים את  ג’ון טרבולטה מסרטים קלאסיים כמו “גריז”, “שגעון המוסיקה”, “ספרות זולה” או “התפוצצות” ועוד סרטים מומלצים רבים אחרים. בכל הסרטים שלו ג’ון טרבולטה כבש אותנו בכישרונו בריקוד, שירה ומשחק. כשהשחקן מלא היום 67, זו ההזדמנות המושלמת לספר לכם כמה סודות מחייו האישיים והקריירה המדהימה שלו. הוא שיח בסרטים מוזיקליים, סרטי פעולה ומתח, סרטי פשע, דרמות וקומדיות והוכיח שהוא מסוגל לשחק בכל תפקיד.

1. ג’ון היה הצעיר מבין ששת ילדי סלבטורה והלן טרבולטה. אביו היה ממוצא איטלקי ולאמו היו אבות אירים.

2. במהלך צילומי הסרט “הנער בתוך בועת הפלסטיק” (1976) ג’ון טרבולטה התאהב בדיאנה הילנד, שהייתה מבוגרת ממנו ב -18 שנה. היא נפטרה מסרטן בזרועותיו בשנת 1977.

3. טרבולטה הוא גם טייס, וההצלחה הגדולה ביותר שלו היא שהוא נחת בהצלחה בוושינגטון נשיונל של Gulfstream IIB מטוס שמערכת החשמל שלו התרסקה לחלוטין.

4. אוון טרבולטה התחתן פעמיים עם קלי פרסטון. חתונתם הראשונה, ב -5 בספטמבר 1991, נערכה על ידי כומר סיינטולוג והוכרזה כבלתי חוקית. בני הזוג נפגשו במהלך צילומי הסרט “המומחים” (1989).

5. בנו ג’ט טרבולטה נולד במהלך סוף שבוע בביתם של דמי מור וברוס וויליס.

6. בתחילת שנות השמונים טרבולטה נבחר לגלם את כוכב הרוק ג’ים מוריסון בסרט ביוגרפי על “The Doors”. בשל בעיות משפטיות, הפרויקט ננטש, ובסופו של דבר מילא את התפקיד ואל קילמר.

7. הוא קיבל את התפקיד של וינסנט וגה בסרט “ספרות הזולה” (1994) בעיקר בגלל שמייקל מדסן, השחקן שעבורו נכתב התפקיד, לא היה זמין בגלל סרטים חדשים אחרים בהם היה מעורב. תפקיד זה החיה את הקריירה לאחר הפסקה ארוכה.

8. ג’ון טרבולטה עבד גם כמוזיקאי והוציא כמה אלבומים. הוא טוען שכל ההשראה שלו באה משיר יחיד, שיר אינסטרומנטלי, “Dreamstreet”, שיר של פטריק רונדאט. אלבומו הראשון יצא בשנת 1976, כאשר זכה להיט בעשירייה הראשונה, “תן לה להיכנס”.

9. במהלך הצילומים לסרט “התפוצצות”(1981) טרבולטה סבל מנדודי שינה שהיו לו מאז ילדותו, כאשר המתין לאמו שתחזור הביתה מהעבודה. כדי להירגע הוא למד לנגן בכינור.

10. בשנת 1985, הנסיכה דיאנה הזמינה אותו לריקוד במסיבת הבית הלבן.

טרבולטה אמר שצורת המשחק שלו קיבלה השראהמכמה מוחים של סרטי מתח כמו ג’יימס קגני, אל פאצ’ינו, רוברט דה נירו ואחרים. היא אמר כי הבמאי החביב עליו הוא עבד היה סילבסטר סטאלון בסרט “להישאר בחיים” (1983). לדבריו, סטאלון ידע לגרום לו להיראות במיטבו על המסך.

ביקורת סרטים | חדשות הקולנוע | רכילות סלסב | 18.02.2021 | פורסם על”י יפעת קצביץ

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 4]

Exit mobile version