סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

6 כלבים הכי מפורסמים מהסרטים והסדרות

זוכרים כמה סרטים עם כלבים ראיתם? בטוח ראיתם עשרות סרטים כאלה אבל לא יודעים כמעט שום דבר על הכלב שהיה אחד הכובים הראשים של הסרט. מאז תחילת הקולנוע כלבים הופיעו בסרטים גם אם מדובר על קומדיות, דרמות, סרטי פעולה וכדומה. צ’רלי צ’פלין היה בין הראשונים שצפה את הצלחת הכלבים בסרטים. מה שהוא לא ידע זה שחלק מהכלבים יתפרסמו יותר מהשחקנים שהיו שותפים שלהם בסרטים.
בנוסף להיותם חברים פנטסטיים, כלבים הוכיחו שהם יכולים להיות שחקני קולנוע מושלמים אם הם מאומנים כראוי. ההוכחה לכך הם הסרטים עליהם נדבר להלן, שהפכו בין הסרטים הטובים ביותר בעולם, וזאת בשל כוכבי הכלבים שלקחו את תפקידם ברצינות.
אין ספק שיש עוד עשרות סרטים בהם יש בתפקיד הראש כלבים – אם רוצים להמליץ על סרט עם כלבים יש לכתוב בתגובות את שם הסרט.

1. הכלב בטהובן שאוהב ילדים
קוראים לי בטהובן (1992) Beethoven

הכלב ששיחק בתפקיד בטהובן נקרא קריס והיה משוגע ופרוע כמו הדמות שגילם. סן ברנרד במשקל 90 קילו כיכב בשני הסרטים הראשונים לפני פרישתו. את זקנתו בילה אצל אביה של המאמנת תרזה מילר. הסרט היא קומדיה מומלצת במיוחד בזכות הגיבור הראשי.

 

2. פונגו ופרדיתא, זוג מאוהבים
101 כלבים וגנבים (1996) ‎101 Dalmatians

פונגו ופרדיתא הם הכוכבים האמיתיים של סרט האנימציה המפורסם של אולפני דיסני, 101 כלבים וגנבים שהוא סרט לילדים שגם המבוגרים אהבו מאוד. פונגו בולט עם 72 נקודות, ואילו לפרדיתא יש ​​68 ולגורים שלהם 32.

 

3. ברוזר הכלב הקטנצ’יק
לא רק בלונדינית (2001) Legally Blonde

השם של ההצ’יוואווה שכיבדה בסרט היה מוני והוא שיחק את התפקיד של ברויסר בסרט “בלונדינית מימין”. הוא חי 18 שנה. לגור היו חברים מפורסמים, כמו ג’אדג’ט, הגור בפרסומות אמריקאיות של טאקו בל. מוני נכחה בחשיפת הכוכב בשדרת התהילה של עמיתה הקבוע, ריס ווית’רספון.

 

4. מארלי הלברדור השובב
מארלי ואני (2008) Marley & Me

הלברדור קלייד היה שובב כמו דמותו של מארלי שגילם. במהלך סצנה הוא השתין על שולחן, והמאמן שלו התעצבן נורא. למרבה המזל, הבמאי מצא את זה מאוד מצחיק, אז הוא כלל את הסצנה בסרט.

 

5. מילו, הכלב החכם והמצחיק
המסכה (1994) The Mask

הטרייר הג’ק רוסל שגילם את מילו המצחיק בסרט “המסכה”, היה בן 5 כשהתפרסם. הוא קיבל 2,000 דולר לשבוע עבור תפקידו. כולם מסכימים שהצלחת סרט פנטזיה זה היה גם בזכות הכלב מילו.

 

6. האצ’יקו והחברות האמיתית
האצ’יקו (2009) Hachi: A Dog’s Tale

שום סרט לא מדגים טוב יותר את נאמנותם של הכלבים מאשר הכלב האצ’י בסרט דרמה עם אותו שם. בתפקיד הכלב היו למעשה 3 כלבים: צ’יקו, ליילה ופורסט. הסרט ריגש המון אנשים ובארצות הברית, הגזע, אקיטה הוכרז כאוצר לאומי. היפנים בנו פסל של הכלב האצ’י ממש בתחנת הרכבת שיבויה, שם המתין לאדונו עד שמת.

 

ג’ק והסיפור שלו
הארטיסט (2011) The Artist

השם של הכלב החמוד מגזע  ג’ק רוסל היה אוגי. כשנה לאחר הסרט פורסמה ביוגרפיה שלו “אוגי, הסיפור שלי”, לאחר קריירה מעוררת קנאה בהוליווד. למרבה הצער, אוגי עזב אותנו בשנת 2015, אך מקומו בהיסטוריה של הקולנוע העולמי מובטח.

מאת: יפית צ.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version