סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

סרטי קומדיה רומנטית שעלולים לבלבל את הגבר

שמתם לב שכמעט בכל קומדיה רומנטית גברים משחקים את התפקיד של הטיפש העליון? הם לא מסוגלים לתקשר, הם לא מסוגלים לשלוט בדחפים שלהם, הם לא מסוגלים לפתות אישה, הם לא מסוגלים להראות שם הם גברים אמיתיים..
ובטוח סרטי קומדיה רומנטית מצחיקים את הצופים, בין אם אנחנו מדברים כאן על אנשים אינטליגנטים, אנשים עצובים ששמחים שיש עצובים מהם או חבר’ה מורכבים שמגלים משהו מביך יותר מעצמם.

מעגל הקסמים של סרטי קומדיה רומנטית

מכיוון שהסרטים האלה מבדרים אנשים, הם מצליחים. ומכיוון שהם מצליחים, נוצרים הרבה סרטים כאלה כי מביאים כסף למפיקים. מספיק להסתכל בתוכנית של כל קולנוע מכובד, שיש בו יותר משניים או שלושה חדרים ותראו שיש לפחות קומדיה רומנטית אחת על פי לוח הזמנים.
יתר על כן, הצלחתן של קומדיות רומנטיות מומלצות גרמה למי שמפיק ז’אנרים אחרים של סרטים ללוות ממרכיביהם ולהכניס קטעים גם אם לא מדובר על סרטים רומנטיים אלא בז’אנר אחר לגמרי.
ניתן למצוא סצנות כאילו של קומדיה רומנטית, ה מותחנים, סרטי פעולה, ואפילו סרטי אימה. קצת הומור לא פוגע באף אחד, להפך.
למעשה, יש קטגוריה של בחורים שהפסידו הרבה בגלל ההשפעה של הסרטים האלה, אבל על זה קצת מאוחר יותר בטקסט זה.
אם הגבר טיפש, האישה חייבת להיות …

ראיתם קומדיה רומנטית שבה האישה טיפשה?

כמעט בטוח אין אפילו סרטים חדשים כאלה או לפחות אני לא ראיתי דבר כזה. לכן, תפקיד הטיפש נותר לגבר, והאישה רוכשת את גווני הדמות של האינטליגנטית, עם אופי חזק, אישיות, יוזמה, עם כל מה שהופך אותה למנוגדת לדמות החושקת למחצה שגילם הגבר. יש הרבה סיבות לנקוט בתכנית זו, אך הסיבה העיקרית היא רווח. כלומר, אל תאר לעצמך שיש קנוניה נגד גברים או שטויות כאלה אחרות שנגרמות על ידי ארגון פמיניסטי עולמי כלשהו. לא, זה רק רווח.
באופן ספציפי, לגברים אין שום בעיה לצחוק על דמויות גבריות. לעומת זאת, זה לא מהנה עבור נשים לראות סך הכל רעים שממלאים תפקידי פרוזה.
לכן זה נמשך מה שכולם מקבלים: גברים טיפשים הם מצחיקים, נשים חכמות מעניינות.

קומדיות רומנטיות מלמדות אותך להיות פודל

אמרתי לעיל שלא לכולם יש מה להרוויח אם עושים סרטי קומדיה רומנטית כי סרטי מתח יכולים אולי להביא יותר רווחים. לפעמים, למרות מידה גבוהה של אינטליגנציה או תרבות מפותחת, גברים מסוימים בסופו של דבר “חיים” את הקומדיות הרומנטיות הללו ומשתמשים בהן כמקור השראה למעשיהם.
האמת שיהיה קשה שלא לעשות זאת כל עוד מי שרואה כל הזמן סרטי קומדיה רומנטית מופגז באותן קלישאות, והתת מודע של חלקם מחלחל על ידי רעיונות לסרטים, תגובות אופי הקולנוע, עמדותיהם.
לעיתים קרובות, גם עם רואים סרטים לכל המשפחה יכולים להיות מושפעים בגלל מה שרץ על המסך. אם הדמות של הגבר בסרט היא כל כך חמודה להיות ממש פודל ומעוררת את אהדת הצופים, מדוע הבחור לא יקח לעצמו תכונות מהאלו שמופיעות על המסך?

סרטי קומדיה רומנטית מלמדות אותך שאתה מאוהב

וזה מלמד אותך את זה החל מהגן. אם אינכם חושבים כך, שימו לב מקרוב להרבה סרטים מצוירים לילדים שהופיעו בשנים האחרונות. צפו כיצד מוצגות הדמויות הבנים מתקופת הקרח ואיך מוצגות הדמויות של הבנות. לחלופין, אם להתייחס לסרט אנימציה אחרון, בדקו עד כמה התוכי ריו טיפש וכמה מיוחד בן זוגו. וכמה אידיוטים הם כולם, כל הדמויות הגבריות בריו וכמה ערמומי כל הדמויות של בנות.
לא פלא שאפילו אם מדובר על סרטים לילדים הם מצליחים מאוד לא רק לילדים אלא גם למבוגרים. בדיוק על פי התוכנית שהוסברה קצת למעלה.
למה היא תמיד רוצה ללכת רק לקומדיות רומנטיות
יכולתי לומר לך שרצון זה של נשים קשור לעובדה שקומדיה רומנטית מבדרת אותה, זה גם מעניק לה את העונג לראות אהבה מנצחת, בלה-בלה, בלה-בלה, הוא מבקש ממנה אישה, בלה- בלה בלה וכו ‘.

נכתב ע”י: דורון

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

Exit mobile version