סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

מלחמת האלים (2016) Gods of Egypt

מלחמת האלים הוא סרט פנטזיה עם ג’רארד באטלר. כאשר אחד האלים, סט, הורג את אחיו, אוזיריס, בנו של אוסיריס, הורוס, בתשוקתו לנקמה, נבחר בעין כבויה, רק אדם אחד, גנב צעיר מאוהב בשפחה, מעז לעזור להביס את האל המטורף. הנה, אם כן, גנב מצוי, בן תמותה, המחבר את עצמו עם האל הכל יכול הורוס כדי להציל את העולם מכעסו של סט, אל החושך חסר הרחמים.

מלחמת האלים הסרט המלא לצפייה ישירה.

סרט פרמיום לחברי האתר בלבד

לצפייה בסרט זה, הזן את הסיסמה למטה!
אם אין לך סיסמה וברצונך לצפות בסרט זה ובסרטים פרמיום נוספים יש להירשם לאתר.

Restricted Content
To view this protected content, enter the password below:

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 5]

הביקורת של ערן לסרט מלחמת האלים

הבמאי אלכס פרויאס חיכה שבע שנים כדי לחזור לבימוי (אחרי ה- Knowing מ-2009) וכאן הוא מעביר לנו הרפתקה אלוהית שהמבקרים יטמרו עליה, אבל שיכולה להפתיע לטובה את הקהל עם אפקטים מיוחדים מרהיבים, קצבים וכמה ביצועים משכנעים. האלים העתיקים של מצרים, שבעורקיהם זורם זהב ולא דם, משתחררים בסיפור על חסד, אומץ ואהבה.
ג’רארד באטלר הוא השם הגדול ביותר בכרזה של הסרט, אבל מוצע לו את תפקיד האנטגוניסט: סט, אל החושך, הוגלה במדבר המדבר בזמן שאחיו, אוזיריס (בריאן בראון), שלט על השפע על גדות הנילוס. כאשר אוסיריס מוותר על הכתר לבנו הורוס (הדני ניקולאי קוסטר-ולדאו, המוכר ממשחקי הכס), סט הורג את אחיו ומביס את אחיינו בקרב, ומעוור אותו.

נותר רק על כתפיו של בק (ברנטון ת’ווייטס), בן תמותה צעיר, לעזור להורוס להחזיר את כוחו, בתקווה שיוכל להציל את זאיה (קורטני איטון) אהובתו ממוות. תפקיד חשוב בסיפור מגולמת על ידי אלת האהבה, חתור, בגילומה של השחקנית הצרפתייה המדהימה אלודי יונג.
למרות שלפעמים זה נראה כאילו הוא נוצר על ידי צוות של יוצרי משחקי וידאו, Gods of Egypt לוקחים את העיניים שלך וגורמים לך לשכוח שהתרחיש הוא רצף פשוט של אתגרים. במרכזו של הברית בין הורוס לבק רב התושייה, יש לסרט גם מבטאים של “קומדית חברים”, כי לבק תמיד יש מה לומר על קטנוניות האלים, והורוס, לאחר שראה בו בתחילה רק רוע הכרחי בהצלתו. שליחות מצרים, באה לכבד אותו.

העובדה שהאלים המצריים גבוהים יותר (2.7 מטר, אומר פרואס) וחזקים לאין ערוך מבני תמותה מוסיפה עוד ניגוד אוהד ליחסים בין שני בני הזוג, שכן הם יצילו זה את זה בלי סוף. בהקשר הזה, אתה גם שוכח שחלק מהשורות נשמעות כאילו הוצאו מסיטקום עם תלמידי תיכון, בכלל לא טבעי בפי אלים שהיו בשיא כוחם לפני אלפי שנים.
כל עיני הצופים יהיו כנראה על אלודי יונג. נראה במחוז 13: Ultimatum, הגרסה האמריקאית של The Girl With the Dragon Tattoo ו-G.I. ג’ו: תגמול, השחקנית היא שואו-סטופר אמיתי באלהי מצרים, שילוב שמח של אינטליגנציה, ערמומיות ואומץ שהופך אותה לדמות הכי מעניינת בסרט, גם קול ההיגיון וגם קול הלב. אלכס פרויאס, אם אתה מתכנן סרט המשך, בבקשה תעשה אותו על חתור. עד אז, נראה את יונג בתור אלקטרה חסרת הרחמים בעונה השנייה של סדרת נטפליקס עטורת השבחים “דרדוויל”.

מלחמת האלים גם מוסיף לחקר המיתולוגיה המצרית. רא (ג’פרי ראש, עם מבט מרים גבות) אחראי לחילופין של יום ולילה, מושך את השמש סביב כדור הארץ בעל מראה שטוח. נבקר גם בממלכת המתים האפלה, בה זאיה, מלווה באנוביס, עוברת ברצף השערים שמרחיק אותה מעולם החיים ומוביל אותה אל החיים שלאחר המוות. למפלצת אפופיס, שליח הכאוס וההרס והאויב הגדול של רא, יש גם כמה הופעות מרהיבות.
פרויאס אינו ממציא מחדש את היחסים בין האלים המצריים, והבכורה ביום שישי מציעה שיעור אולטרה פשטני במיתולוגיה המצרית. אם כולם שמעו על זאוס, אפרודיטה ואתנה, עכשיו יש לנו הזדמנות לפגוש את עמיתיהם הדרומיים. להיראות על מסך גדול ככל האפשר.

4 כוכבים ממני

Exit mobile version