סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

איירון מן 1 (2008) Iron man 1

סרט מדע בדיוני ופעולה המספר על טוני סטארק, נער שעשועים אשר בנוסף לעובדה שהוא היורש של חברה ליצור נשק בעלת הון ענק הוא גם גאון הנדסי המסוגל לבנות כל נשק שהוא חושב עליו. בזמן שטוני נמצא בהדגמת נשק באפגניסטן הוא נפצע ממארב של כוחות גרילה מקומית אשר שובים אותו ודורשים ממנו לבנות להם את אותו נשק שהוא בה להדגים.

מאחר וגופו של סטארק ספג רסיסי מתכת רבים בהתקפה, הושתל בחזהו מגנט אשר מונע מהרסיסים לחדור לליבו, לאחר שהוא מתאושש הוא מתכנן ובונה מקור כוח בלתי נדלה אשר יפעיל את המגנט ללא הפסקה.
במקום לבנות את הנשק שחוטפיו ביקשו הוא בונה חליפת שריון ומתאים אותה אל מקור הכוח שבחזהו, לאחר שהוא נמלט מחוטפיו מחליט טוני להקדיש את חייו לסיום מלחמות ולא לעידודן ולשם כך הוא בונה חליפה חדשה ומשוכללת יותר ויוצא לפעולה אולם אויבים שהוא חשב שהשאיר מאחור ואויבים מבפנים יאיימו על חלומו החדש ויעמידו את חייו ואת חיי אהוביו בסכנה גדולה.

איירון מן 1 לצפייה ללא תרגום לעברית, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 10 Average: 3.4]

לצפייה בסרט “איירון מן 2” לחץ כאן!

לצפייה בסרט “איירון מן 3” לחץ כאן!

הביקורת של יונתן לסרט איירון מן 1

ההרפתקה מדהימה של “איירון מן” הוא  סיפורה של תעשיית מיליונר וממציא, טוני סטארק (רוברט דאוני ג’וניור). כמנכ”ל סטארק תעשיות, ספקית הנשק הגדולה ביותר לממשלת ארצות הברית, טוני זכה למעמד מפורסם, והגן על האינטרסים האמריקאים ברחבי העולם במשך עשרות שנים.
אורח חייו הקל של טוני נשאר רק זיכרון יפה כאשר שיירתו מותקפת והוא נלקח כבן ערובה על ידי קבוצת מורדים, לאחר בדיקת אקדח שהיתה עדה לו. טוני, שנפצע מרסיס, אפילו קרוב ללב שכבר נחלש, חייב לבנות נשק הרסני עבור ראזה, המנהיג המסתורי של המורדים. תוך התעלמות מבקשת החוטפים, טוני משתמש בכוח המוח ובחכמה שלו לבנות שריון מיוחד שיאפשר לו לשרוד ולעזור לו להימלט מהשבי.

עם שובו לאמריקה, טוני חייב לעשות שלום עם עברו ולהוביל את סטארק תעשיות בדרך חדשה. למרות התנגדותו של עובדיה שיין, יד ימינו ומנהל חברת תעשיות סטארק, שהשתלט על החברה באופן מוחלט במהלך היעדרותו, טוני עובד ימים ולילות בסדנה כדי לבנות חליפה מיוחדת, חליפה- שריון שיעניק לו כוחות על אנושיים בנוסף להגנה פיזית.
בעזרתו של עוזרו, פפר פוטס, ואיש צבא שהוא בוטח בו לגמרי, רודי (טרנס האוורד), טוני מגלה עלילה בוגדנית עם השלכות גלובליות. כשהוא לבוש בשריון האדום-וזהב החזק שלו, טוני מבטיח בחגיגיות להגן על העולם מפני עוול תחת אלטר-האגו החדש שלו, איירון מן.
ללא ספק סרט של מקסימום כוכבים

Exit mobile version