סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

שניות חשובות (2002) Seconds To Spare

איב למברט הוא ראש ארגון סביבתי המכונה ליגת ההגנה על כדור הארץ. איב מקימה צוות כדי לגנוב חומר המשמש את הממשלה לייצור נשק כימי. היא רוצה לצאת בהצהרה כדי למשוך את תשומת הלב לסכנה הנשקפת מכל האנשים. בן זוגה הוא אמט לארקין, מרשל לשעבר וסוכן חשאי אופורטוניסט, כיום רוצח בתשלום שהסתבך בפעולה הזו רק בשביל כסף. איב, לרקין ואנשיהם מצליחים לגנוב ארבעה מיכלי חומר מבסיס ממשלתי.

ללא ידיעתה של חוה, שיש לה רק כוונות טובות, לרקין, הרוצח בדם קר, מפוצץ את המכשיר הממשלתי ממנו גנבו את החומר, והורג חבורה של חפים מפשע. לפני שהמשטרה מגיעה למקום, השניים עולים על רכבת לכיוון סידני. אבל על הרכבת הזו נמצא פול תומאס בלייק, סוכן שנשלח שלא כדין לכלא בגלל הבמה של לארקין.
לאחר שהשניים משתלטים על הרכבת, פול מצליח להתקשר לרשויות, ומציע לעזור לתפוס את שני הפושעים, אך הוא סורב בשל התיק הפלילי. מכיוון שנמאס לו לראות אינספור כישלונות משטרתיים לעצור את הרכבת, פול מחליט לנקוט בפעולה. יש לו רק את רונה כבת בריתו, אישה צעירה שהוא פוגש ברכבת. השניים הורגים את אנשיו של לרקין בזה אחר זה, בניסיון להציל את הנוסעים, לפני שהרשויות מפוצצות את הרכבת כדי להרוס את פסי הגז.

שניות חשובות לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 4.3]

Exit mobile version