סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

סטפ אפ 4: מהפכה (2012) Step Up Revolution

סטפ אפ 4: מהפכה הוא על מחול, מוזירה ורומנטיקה. הסרט הרביעי בסדרה מעלה את הרף עם סצינות שעדיין לא ראינו בשום סרט אחר, שצולמו בתלת מימד, במיאמי, שם קבוצת אמנים צעירים שיוצאת לרחובות כדי לעשות את מה שהם יודעים הכי טוב: לרקוד! חברי הילדות שון ואדי הם מלצרים במלון דימונט האלגנטי במיאמי ביץ ‘, בבעלות היזם הבלתי פוסק ביל אנדרסון. בזמנם הפנוי הם מובילים להקה של רקדנים אוונגרדיים, מוזיקאים ואמנים המרתקים את הקהל בהופעות פנומנליות.

ההצגות של הלהקה מושכות את תשומת לבה של בתו של אנדרסון, אמילי, עצמה רקדנית מוכשרת. אביה לוחץ עליה לוותר על חלומה לכל החיים ולקחת “עבודה אמיתית”, ולכן אמילי מסכימה בחוסר רצון לעבוד אצלו, אם היא לא תתקבל ללהקת המחול היוקרתית ווינווד. עם זאת, לאחר שהשתתפה במופע בשם “The Mob”, היא נחושה להצטרף ללהקה.
אמילי ושון נפגשים במועדון ריקודים, והוא מציג אותה בפני הקבוצה, מבלי לומר להם שהיא בתו של הבוס. בזכות כישרונה המרשים אמילי זוכה במקום בלהקה, אך נוכחותה גורמת לאי הבנות בין שון לאדי. כאשר אנדרסון ובן טיפוחיו הצעיר, טריפ, שומעים על התוכניות להרוס את השכונה בה מתגוררים חברי הלהקה ולהקים קניון גדול, הלהקה עושה את ההופעות הכי נועזות ומרהיבות אי פעם בניסיון להצלת החוף, מה שמאלץ את שון ואמילי לבחור בין קשרים משפחתיים לאהבה.

סטפ אפ 4: מהפכה הסרט המלא לצפייה ישירה עם תרגום לעברית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version