סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

איש מזל התאומים Gemini Man (2019)

איש מזל התאומים הוא מותחן פעולה חדשני בכיכובו של וויל סמית מתנקש מובחר שהופך לפתע למטרה של פעיל צעיר ומיומן ביותר המאפשר לו להיות תמיד צעד אחד לפני הנרי. . הסרט נעשה בטכנולוגיה חדשה – HFR (High Frame Rate).

איש מזל התאומים לצפייה ישירה – לצערנו הסרט המלא לצפייה ישירה הוסר מיוטיוב

הביקורת של נתנאל – סרטים שראיתי

אני אוהב סרטי פעולה, סרטים על סוכנויות ביון, סרטי מלחמה וחיילים ואני אוהב מד”ב. הסרט הזה משלב את כל הדברים לעיל.
הסרט “איש מזל התאומים” הוא סרט פעולה אמריקאי טיפוסי, הוא מהנה ומפוצץ באקשן. הסרט משלב גם אנקדוטות על החיים ועל פטריוטיות אמריקאית.
הסיפור מספר על צלף שפועל בשליחות הממשלה למגר טרוריסטים שיוצא לגמלאות. אך כמו שידוע אנשים כאלו הם בעלי סודות על המטרות שלהם ולכן חייבים להפטר מהם.
הסרט עוקב אחרי הדמות של הצלף שבורח מכוחות ממשלתיים ופרטיים שמנסים להרוג אותו, והוא מסתבך עם סוכנת, מאבד חברים לנשק ומנסה על הדרך להבין מדוע רודפים אחריו ובכלל מי מחפש אותו.
הסרט מציג רעיונות פטריוטיים ואנושיים על הנדסה גנטית, על שכפול בני אדם, ועל משמעות החיים של הפרט מול הכלל וכל זה תחת מטרייה של אקשן מעולה, וקרבות לחימה נפלאים.
אגב, אם אתם יכולים, עדיף שלא לצפות בטריילרים, כי הם לא משקפים את הסרט ומפריעים למהלך העלילה.
אגב שני, ראיתי כבר כמה סרטים על שכפולים גנטיים כמו “היום השישי” הנהדר משנת 2000 של שוורצנגר, ו”איילנד” הנפלא משנת 2005. ולמרות שהמוטיב חוזר בסרט הזה, שווה צפייה.

המסר של הסרט

אחד המסרים החזקים החיוביים שאני מוציא מהסרט הזה אישית הוא שאנשים צריכים ללכת עם האמת שלהם עד הסוף ולא להכנע ולהשבר תחת לחצים חיצוניים ופנימיים.

הדירוג שלי

איש מזל התאומים הוא קודם כל סרט אקשן מהנה, ויש בו גם אנקדוטות נפלאות על משמעות האנושות מול הקידמה והנדסה גנטית וזה משאיר את הצופה עם מחשבות.
7 מתוך 10 בסולם שלי
כנראה שאצפה בו שוב מתישהו.
מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

Exit mobile version