סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הבחירה (2020) The Choice (פרקים 1-10)

הבחירה היא סדרה טורקית עוצרת נשימה אשר מתבונן עמוקות סביב עניין הבחירות שלנו דרך הסתכלות באהבה. פרקים מלאים מקסימים בדרמה ורומנטיקה קלאסית במיוחד כפי שידוע בז׳אנר האהוב. סרט מיוחד כפי שהטורקים יודיעם לעשות.
אירפן, מורה אידיאליסט שמפוטר שלא בצדק מנסה לטפל בבנו החולה הקשה. כשהדלתות נסגרות בזו אחר זו, אירפן מוצא את עצמו באמצע הרפתקה אפלה שממנה הוא לא יכול לברוח.

שם הסדרה בטורקית: Babil
סדרה טורקית לצפייה ישירה עם אפשרות להגדרות כתוביות בעברית או בשפות אחרות

הסדרה “הבחירה” פרקים 1-10 לחץ כאן

הסדרה “הבחירה” פרקים 11-20 לחץ כאן

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הסדרה “הבחירה” פרקים 1-10 לחץ כאן

הסדרה “הבחירה” פרקים 11-20 לחץ כאן

 

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 3.5]

 

הביקורות של לילך לסדרה הבחירה

מה שהכי מרגש בסדרה הם המאמצים של האב כדי למצוא את הכסף הדרוש להציל את בנו החולה. אירפאן הגיש מועמדות למשרות רבות. למעשה, הוא השיג תואר ראשון מהאוניברסיטה במזרח התיכון, תואר שני מאוניברסיטת בוגאצי’י ותואר פוסט-דוקטורט בארצות הברית, והשיג תוצאות מוצלחות מאוד בחינוך. למרות הרקורד המוצלח שלו, אירפאן לא הצליח למצוא עבודה עקב חקירות מתמשכות.
במקביל הוא שוחח עם חברים כדי ללוות כסף, אבל כל הדלתות נחסמו בפניו בזו אחר זו, אירפן ואדה נמצאים במצב נואש. אין להם כסף, אין להם חברים ואין להם רכוש. באותו רגע הם מקבלים עזרה מחבר ילדותם אגמן (אוזן גובן), חסר דאגות, ערמומי ואופורטוניסט. אגמן מציע ללוות כסף מהבוס שלו סולימן, הבוס שלו הוא איש עסקים עשיר, והוא היה מלווה כספים.

אירפאן נקלע להרפתקה אפלה שהוא לא יכול לדמיין. הוא מסכים ללוות כסף מסולימן, אבל לא אוהב את הגישה והאישיות שלו. לבסוף, אירפן וחברו אגמן הכינו תוכנית והחליטו לרמות את סולימן. לאחר שיקבלו את הכסף, אירפן ייצא לארצות הברית כדי לעבור ניתוח בבנו, בעוד שאגמן יעזוב את הארץ. עם זאת, חייהם אותגרו אינספור פעמים. בהרפתקה אפלה זו, פוגש אופן את אהובתו לשעבר אלי, שהיא כיום המאהבת של סולימאן. בנוסף הוא הכיר את עייסה (אסלי אנוור), צעירה אידיאליסטית שלא מצאה עבודה, למרות שהיתה בעלת תואר באוניברסיטה ספרותית.
4 כוכבים ממני.

Exit mobile version