סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

סרטי מתח מומלצים שלא נותנים לי לישון

בעברי הרחוק לא ממש אהבתי סרטי סרטי מתח, קשה לי אפילו לזכור מדוע. אני פשוט זוכר שלא אהבתי סרטי מותחן, ואפילו די סלדתי מהם. העדפתי לראות כל סרט אחר, רק שלא יהיה סרט מתח. אבל כל זה עבר לי כשפגשתי לראשונה את סרטיו של אלפרד היצ’קוק, בזכותו וכמובן בזכות סרטיו התחלתי לאהוב סרטי מותחן, כאשר הסרט הראשון שראיתי היה “פסיכו”.

סרטי מתח מומלצים מרתקים אותי

מאז אני חובב מושבע של סרטי סרטי מתח, גיליתי שאני ממש אוהב אותם. סרטי מתח מומלצים מרתקים אותי למסך ומרוב שאני מתחבר אליהם, לא קרה מעולם מצב בו נרדמתי תוך כדי צפייה בהם. אחד הדברים שמושכים אותי במיוחד בסרטים הם סיפורים בלשיים וחקירות, ואת זה אפשר למצוא בסרטים רבים בקטגוריית סרטי מתח מומלצים.
סרטי סרטי מתח מומלצים מושכים אותי במיוחד מכיוון שהעלילה בהם נבנית לאט לאט, וכל פרט בהם חשוב להבנת הסרט. בגלל זה אני כל הזמן דרוך ועוקב אחרי הסרט באדיקות בלי להפסיד אף פסיק, ולו הקטן ביותר. בעבר לא אהבתי סרטי מתח מומלצים, אך היום אני יכול לומר בפה מלא שסרטים מז’אנר זה הם בין האהובים עליי ביותר בקולנוע.


ישנם סרטי מתח רבים שאני מאוד אוהב, אבל בראשם כמובן אפשר למצוא את סדרת סרטי ג’יימס בונד. לפני שנים רבות הייתי ממש מכור לסרטי ג’יימס בונד וכל הזמן רק הייתי במתח וציפייה לקראת הסרט הבא שייצא בסדרה. היום יש כבר סרטי מותחן אחרים שאני מאוד אוהב ולג’יימס בונד אני חוזר רק לעיתים רחוקות, בעיקר כשאני רוצה להיזכר בסרטים שאהבתי פעם.

סרטי מתח פסיכולוגי מיוחדים

לעומת סרטי ג’יימס בונד יש סרטי מתח פסיכולוגי שאהובים עליי עד היום ואני דואג לחזור ולצפות בהם פעם בכמה זמן. שניים מהסרטים האלה הם “שבעה חטאים” ו”ספרות זולה”, שאני בשקט יכול להכתיר אותו כסרט האהוב עליי בכל הזמנים. בזכות הסרט הזה קוונטין טרנטינו הפך לאחד הבמאים הנערצים עליי ביותר ותמיד חיכיתי שייצא עוד סרט חדש מבית היוצר שלו.


כיום סרטי סרטי מתח פסיכולוגי הם בין הסרטים האהובים עליי ביותר והם מסוגלים לרתק אותי למסך לשעות ארוכות. אין לי בעיה לראות כמה סרטי מתח פסיכולוגי ברצף, ואני אפילו מאוד אוהב לעשות מרתונים כאלה. למזלי הרב זכיתי בבת זוג שגם אוהבת כמוני סרטי מתח, כך שיש לי תמיד פרטנרית לשיגעונות שלי.

מאת: אבי ס.

סרטי מתח מלאים לצפייה ישירה – לחץ כאן

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

Exit mobile version