סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

מדוע אנשים אוהבים סרטי דרמה?

סרטי דרמה הם סרטים שאהובים על מרבית חובבי הקולנוע ויש לכך סיבה פשוטה מאוד. עם סרטים אלו כמעט תמיד אפשר להזדהות, תמיד אפשר למצוא בסרטים הללו דמות שמזכירה לצופה את עצמו או מישהו שהוא מכיר, או סיטואציה שמוכרת לו מחיי היום יום.
סיבה נוספת שאנשים רבים אוהבים בגללה סרטי דרמה היא שבניגוד לסרטים אחרים, סרטי דרמה רבים לא זוכים לסוף טוב ולכן הם מזכירים לצופים את החיים האמיתיים. קל יותר לאדם להזדהות ולהבין סרט שמדבר על החיים ונגמר כמו בחיים, לפעמים טוב ולפעמים פחות.

ישנם אנשים רבים שמכורים לסרטי דרמה. אחד הסרטים האהובים הוא הסרט “חומות של תקווה”. אהובים יותר הם סרטי דרמה שמתמקדים בסיפורים של אנשים שמואשמים בעבירה, לעתים שלא בצדק, ומוצאים את עצמם בין כותלי בית הכלא. סרטי דרמה כאלה מראים לאדם נורמטיבי מה זה בית כלא ואיזה התמודדויות קשות יש לאסירים הכלואים בו.

סרטי דרמה המבוססים על מקרים אמיתיים

עוד סרטי דרמה שמושכים אותי במיוחד הם סרטים שמבוססים על סיפורים אמיתיים. לאחרונה יצא לי לראות סרט כזה, “הפרקליטה”. הסרט מתמקד באשה צעירה, אם לשניים, שאחיה נשלח למאסר עולם על רצח. האישה משוכנעת שהוא חף מפשע ובמשך 18 שנים היא עסוקה רק בניסיונות לשחרר אותו. לא אגלה לכם את המשך וסוף הסרט, אבל אוכל להגיד לכם שאדם שאוהב סרטי דרמה בהחלט ייהנה ויתרגש בסרט הזה.

סרטי דרמה מומלצים שנשארים בהיסטריה של הקולנוע

ישנם עוד סרטי דרמה רבים שריגשו אותי במהלך החיים. אחד מהם הוא סרטו של סטיבן שפילברג, “רשימת שינדלר”. זהו כמובן סרט שחובה על כל יהודי לראות, גם אם הוא לא חובב גדול של סרטי דרמה. ובכלל במרוצת השנים בוימו סרטי דרמה רבים שעסקו בשואה ובכלל במלחמות וההשפעה שלהן על בני האדם, וגם סוג זה של סרטי דרמה שאהוב עליי במיוחד.

עבורי סרטי דרמה הם סרטים שעוזרים לצופים לצאת לשעה וחצי של פגרה משגרת היום יום. עוזרים לרגע לשכוח מהצרות יום יומיים ולהבין שגם לאחרים יש צרות ובעיות, ולפעמים גדולות יותר מכל אחד אחר. המון אנשים מאוד אוהבים סרטי דרמה ומשתדלים לא להחמיץ אף סרט חדש שיוצא לאקרנים.

מאת: אבי ס.

סרטי דרמה מלאים לצפייה ישירה – לחץ כאן

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version