סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

האויב שבפנים: אפוקליפסה (2004) Resident Evil: Apocalypse

בסרט האויב שבפנים: אפוקליפסה, מילה ג’ובוביץ’ חוזרת בתור אליס. היא מתעוררת משינה ארוכה ומבינה שהפחדים הכי גרועים שלה התממשו – המתים צמאי הדם שהיא ואליטה צבאית שהושמדה עתה נלחמו להרוס שוחררו לעיר המקיפה את המפעל הסודי של תאגיד אמברלה. כשגילתה שהיא בעצמה מנוסה מטרייה, אליס שיפרה את עצמה ביו-גנטית עם כוחות וחושים חדשים שהיא הייתה בטוחה שתזדקק להם.

האויב שבפנים: אפוקליפסה לצפייה ישירה, הסרט המלא.

שימו לב שסרטון זה “מוגבל לצפייה לפי גיל” ובגלל זה חייבים להיות רשומים בגוגל.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 4]

סרטים נוספים בסדרה “האויב שבפנים”

האויב שבפנים – לחץ כאן

האויב שבפנים: אפוקליפסה – לחץ כאן

האויב שבפנים: ההשמדה – לחץ כאן

האויב שבפנים: החיים שאחרי – לחץ כאן

הביקורת של איגור לסרט האויב שבפנים: אפוקליפסה

בפעם האחרונה שראינו אותה, אליס (מילה ג’ובוביץ’) שכבה על מיטת מעבדה וחיכתה להיות נתון לכל מיני ניסויים (ב”Resident Evil 1″). ולמקרה ששכחנו, “Resident Evil 2 – The Last War” מזכיר לנו את מה שהוא גם זוכר – מיטת מעבדה, מכשירים, ניסויים וכו’. האווירה קרירה. הסבים והסבתות מתחבאים. שמים נמצאים בכל מקום. האפוקליפסה מעבר לפינה. ומילה ישנה… מה עוד אתה רוצה שאני אגיד לך? אפילו עם כלורופורם, מילה לוהטת.

בקיצור: בלב העיר רקון, קבוצה קטנה של אנשים לא נגועים, כולל ג’יל ולנטיין (סיינה גילורי) חברה ב-S.T.A.R.S. (שירות טקטיקות והצלה מיוחד) והמנהיג קרלוס אוליביירה (עודד פהר), נלחמים על חייהם נגד מוטנטים והליקרים המהירים והקטלניים ביותר. כשהמשאבים והמזל נגמרים, הקבוצה ניצלת על ידי אליס ויחד הם מתחילים במאבק הישרדות נואש בניסיון לברוח לפני שתאגיד המטריה ימחק את הניסוי שלהם מעל פני האדמה.
התקווה היחידה שלהם היא איפשהו בעיר דביבון. דוקטור צ’ארלס אשפורד (ג’ארד האריס), אחד המדענים של תאגיד הממברלה, יעזור לאליס ואחרים לברוח מהעיר בשלום אם ימצאו את בתה. אנג’י אשפורד (סופי ווסיור) נפרדה מאביה ומתחבאת בפחד. אליס, ג’יל וקרלוס יצטרכו להילחם בצבא של מוטאנטים כדי להציל אותה.

בינתיים, נשק סודי בשם הקוד Nemesis נוסה בשינויים גדולים שאליס תוכנתה לאתר ולהשמיד אם המוטנטים לא יגיעו לקבוצה בזמן. אליס, ג’יל וקרלוס יצטרכו את כל הכוח והכישורים שלהם כדי להילחם בקרב חייהם נגד הרוע שהדביק את העיר.
ההמשך של “הרע” הראשון מפחיד יותר, למרות שמבחינת הסיפור – יש ממה לפחד: דמיינו אגדה שתרדים את הילדים (כל סרט מרדים את המבוגר בכל קהל). , מעיר את הילד; הנה, אפילו הילד נוחר…) ואשר, בכל סיבוב בתרחיש, מגיע עם “באו-באו!” נועד להעיר אותו. (בכנות, אם לא הייתי מקבל כל כך הרבה “באו-באו!” עם לשונות, ניבים, כדורים וטפרים, כנראה שהייתי נרדם עם העיניים על המסך, מתפעל ממילה) אבל מילה לוהטת.
למעשה, הוא הרבה יותר חם מהסרט. מה שקורה ב”המלחמה האחרונה” ראיתם (הרבה יותר טוב) לפחות בעשרות סרטים “אפוקליפטיים” – האחרון שעולה לכם בראש עכשיו הוא “בוקר המתים”, “סרט זומבים” טוב מאוד” היו לא רק זומבים, אלא גם כמה רעיונות לגבי מה אתה יכול לעשות איתם.

לסרט החדש האויב שבפנים: אפוקליפסה אין רעיונות, יש בו זומבים (צבאות שלמים של מתים חיים שמתנודדים בעיר כמו כמה שיכורים שעוזבים את הפאב), יש לו כנופיות (שחונכו והודרכו בבית הספר “חייזרי מול טורף”), יש לו אפקטים מיוחדים (אומני על) ויש לו “העתק ופסחא” אחרי עשרות הסרטים שהזכרתי. אבל עדיין יש לו את מילה – ומילה (כפי שאמרתי) היא גנבת.
למה מילה לוהטת? כי קודם כל, כך עשתה זאת אמה – או אמא טבע. שנית, כי היא טובה – סקסית וטובה. בשלישית, כי הוא יודע לאכול מבלי שיראו אותו (כן, הוא גם נראה עם אומה-הוט-תורמן ב”Kill Bill 1 & 2″, אבל זה לא נכלל – סרטים סופר לוהטים אינם נכללים). ברביעית, כי יש בו כמה חומרים שהופכים אותו לכזה. ולבסוף, בשורה החמישית (והאחרונה), מילה היא גנבת כי היא בחיים – ובחיה היא תחזור ב”Resident Evil 3″! כי מגיע לו…

Exit mobile version