סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אחוות השלג (2024) Society of the Snow

אחוות השלג הוא סרט של נטפליקס, דרמה מבוססת על סיפור אמיתי של קבוצת רוגבי מאורוגוואי שטסה לצ’ילה. אבל כשחצו את ההרים האנדים המושלגים, זמן קצר לפני שהגיעו ליעדם, התרסק המטוס עמוק בתוך ההרים העקרים, שם הטמפרטורות יכולות להגיע למינוס 40 מעלות. 12 בני אדם מתו במקום וכמה נוספים נפצעו קשה. רק 29 שרדו לראות עוד יום בהרי האנדים.

לאחר שמספר מטוסי חיפוש והצלה חיפשו באזור, החיפוש הופסק ומותם של הנוסעים נקבע. אחרי כמעט חודשיים וחצי חולצו 16 ניצולים. אבל מה קרה ב-72 הימים? כשהם מוצאים את עצמם באחת הסביבות הקשות בעולם, הם נאלצים לנקוט באמצעים קיצוניים כדי לשרוד.

שם המקורי של הסרט: La sociedad de la nieve
אחוות השלג לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 4]

הביקורת של לילך לסרט אחוות השלג

זהו אחד הסיפורים האמיתיים יוצאי הדופן על הגבולות הפיזיים והפסיכולוגיים אליהם יכול אדם להגיע. אני מעריכה את הסרט על הדיוק שבו מוצגים האירועים וכמה פרטים זהים ממש למציאות.
זה מסוג הסרטים שלא היו צריכים תסריטאי ובמאי מבריק כדי לגרום לך לשאול את עצמך כמה שאלות בדרך ובסוף: גורל, החלטות ופעולות של כמה אנשים כתבו את הסיפור הזה.
אחוות השלג הוא הסרט שנבחר לייצג את ספרד באוסקר ב-2024, בקטגוריית הסרט הבינלאומי הטוב ביותר. לאחר שזכה בפרס הקהל בפסטיבל הסרטים בסן סבסטיאן, “אחוות השלג” זכה גם בפרס הקהל בפסטיבל הסרטים מיל ואלי.
אני אהבתי את הסרט אבל בטוח שזה לא סרט עבור כל אחד…
4 כוכבים ממני.

מאחורי הקלעים של הסרט אחוות השלג

Exit mobile version