סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הלגיון האחרון (2007) The Last Legion

הלגיון האחרון הוא סרט היסטורי על אימפריה הרומית שמתחש בשנת 476 לספירה, שנת הכתרתו של רומולוס אוגוסטוס הצעיר. באותה שנה הייתה האימפריה הרומית תחת איום מצד הברברים. ביום ההכתרה, אברוסינוס, המורה והמורה של אוגוסטוס הצעיר מנבא סכנה. באותו לילה ממש, הגנרל הברברי אודואצ’ר, מלווה בצבאו, הורס את בירת האימפריה, ואברוסינוס ורומולוס אוגוסטוס נתפסים ונלקחים לאי המבוצר קאפרי.

למשמע הידיעה הזו, אורליוס, אחד הליגיונרים שנותרו בחיים לאחר הטבח הברברי, יוצא למשימת חילוץ של השניים. הוא מלווה בקבוצה קטנה של אנשים ולוחם ביזנטי מסתורי, שלימים מתברר שהיא מירה היפה והצעירה. אמיץ הצבא יצליח לשחרר את הקיסר האחרון מידיהם של הברברים, והם יובילו אותו למסע בעולם חרב מלחמה, עד סיומה.

הלגיון האחרון לצפייה ישירה, הסרט המלא.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

הביקורת של עדן לסרט הלגיון האחרון

הסרט “הלגיון האחרון” הוא ללא ספק אחד הסרטים ההיסטוריים המעניינים ביותר שנעשו בעשור האחרון, ותפיסת הפנטזיה שבין השאר קוטלגה איתה אינה יכולה להאפיל בשום צורה על ערכו האמנותי. שתי המועמדויות שהתקבלו ב-2008 היו מוצדקות לחלוטין ולגבי אלו שהעניקו אותן, אני לא מאמין בכל מקרה שהם דילטנטים. הסרט מציג לנו את ילדותו, חייו והרפתקאותיו של רומולוס אוגוסטוס הצעיר, זה שייגמר בעזרת כמה משרתים וחברים מסורים שהלכו אחריו לבריטניה, אחד הקיסרים האחרונים של רומא עם זכויות לגיטימיות. כמה אגדות מציגות את רומולוס אוגוסטוס כאחד מקודמיו של ארתור קינג, שהאחרון בישר גם בכמה אגדות, סיפורים וסרטים. לסיכום, הלגיון האחרון הוא סרט היסטורי טוב למדי ומעניין וראוי לחלוטין להערכתנו.

אני חושב שיש לסרט זה הקסם ה דרוש מול סרטים אחרים. ההילה המיסטית הזו, של קסם, מוצעת רק, אף פעם לא בשימוש, ואז מתווכחת במקצת בסוף הסרט. לפיכך, זה כאילו נוצר סרט שהוא הרבה יותר אמיתי ממה שהוא במציאות. להסבר המתמשך הזה של הדברים שנראים קסומים בסרט (אימוני העורב, זריקת כדורי אש על ידי מרלין), יש תפקיד לתת אמינות הרבה יותר מהרגיל לפעולה, אחרת אקשן מאוד פיקטיבי וסוריאליסטי.
זה סרט הרפתקאות, היסטוריה היא רק תירוץ… זה גם אומר שזה גם סרט אקשן, והאקשן היה, בצורה הגונה, בלי צורך להתמודד עם מפולת האפקטים המיוחדים שנעשו על המחשב. בהשוואה לקונן הברברי האחרון, זה היה תענוג אמיתי, היו בו שחקנים, היו בו פעלולנים, היו בו גם איישווריה ראי ששמחה אותנו בדמות אקזוטית, היה לו גם סוף אגדי (נמשך על ידי , אבל למי אכפת). …

סרט הרפתקאות לאנשים רגילים, שרוצים להירגע מול הטלוויזיה עם סיפור צבעוני. והגעתי למה שמשך אותי לסרט הזה. ככלל, סרטים עם הרבה הגדרות ואפקטים מיוחדים דיגיטליים שבהם אפור שורר והאקשן מתרחש בלילה, או בגשם, או בערפל… לסרט הזה היה דימוי שצריך לשבח. עם הסיכון שהסטים יחשפו את המלאכותיות שלהם במקרה של הדיגיטליים, או האביזרים הגרועים שנבנו על הסט, כל התמונה של הסרט הופכת בגווני שמש רכים וזהובים….תמונה מעוררת קנאה לסרט בלי יותר מדי תכונות. אולי בעוד כמה ימים אשכח את האקשן של הסרט, אשכח את ההופעה של קולין פירת’ (שלא הרשים אותי בכלל, כנראה שלא היה לו מה לעשות) אבל בטח כשאני חושב על הסרטים שהייתה להם תדמית טובה מאוד אני אזכור מהסרט הזה. אולי אפילו לא אזכור שנקרא הלגיון האחרון, אבל אזכור את הזהב של התמונה ואת הבהירות שלה.

אני ממליץ על זה ללא כל ספק – 4 כוכבים ממני

Exit mobile version