סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אקוומן 2: הממלכה האבודה (2023) Aquaman and the Lost Kingdom

אקוומן 2: הממלכה האבודה ממשיך את הפנטזיה מהסרט הקודם. בלאק מנטה רוצה לנקום את מות אביו וממשיך לעקוב אחרי אקוומן  כדי להרוג אותו. בלאק מנטה משתמש כוחו של הטריידנט השחור מלא בכוח מרושע בלתי ניתן לעצירה. כשהוא רוצה להביס אותו, אקווהמן יפנה לאחיו אורם, כדי ליצור ברית בלתי צפויה. יחד, על השניים עושים את הכל כדי להציל את הממלכה שלהם, משפחתו של אקווהמן, ולמנוע מהעולם כולו להיהרס.

אקוומן 2: הממלכה האבודה לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נימצא ביוטיוב.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של אלון לסרט אקוומן 2: הממלכה האבודה

הסרט שוקע תחת משקלו של חוסר המקוריות שלו. מלך גיבורי על שחייב להתפייס עם אחיו. יוצא דופן. השורות מעוררות רחמים ורבות, כל כך הרבה שלא יכולתי לעמוד בקצב השטחיות שהוצגה. לאחר ששחקנים מרכזיים כמו פטריק ווילסון או ניקול קידמן מצטטות פרשיות מסוג ספרי התפתחות אישית, שורות כמו “לא תמיד דברים הולכים כמתוכנן”, “אתה עושה את הדבר הנכון כשכל כך קל יותר לעשות את הדבר הלא נכון” חייבות”, מראה שלא היה אפילו חשש קל להוציא מוצר הגון.
בשלב מסוים פניה של ניקול קידמן נראים צפים ומוקפים כולו באפקטים תת מימיים מטושטשים שהופכים את הפעולה לבלתי אפשרית לעקוב, פניהם של השחקנים הם שילוב של מציאות ו-CGI. במקום לספק ריגוש, יש לנו רק אוסף של קליפים ממשחק וידאו, שבו הוא קופץ מהרפתקה קטנה אחת לאחרת בחיפוש אחר עימות אחרון עם הדמות הגרועה ביותר.

תסריט שאין לו סיפור שיחזיק אותו בחוזקה. זה סיפור מאוד מעניין שדן בהיבטים רבים כמו משפחה, אחווה, אבהות ומנהיגות. אבל אולי זו הייתה הבעיה המרכזית שלו, שהוא ניסה להיות כל כך הרבה דברים בבת אחת.
בלי שום דבר להוסיף בנישה שלא צריך יותר סרטים, בלי שום דבר להציע מבחינת בידור, אני מקווה שהמאמץ האחרון הזה ישלח סרטי גיבורי על למעמקי האוקיינוס.

Exit mobile version