סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

טרנספורטר: סכנה מיידית (2015) The Transporter Refueled

בסרט טרנספורטר: סכנה מיידית פרנק מרטין הוא נותן שירות המיומן ביותר שכסף יכול לקנות. ההימור גבוה יותר והטכנולוגיה חזקה יותר, אבל אותם שלושה כללים פשוטים חלים: לעולם אל תשנה עסק, תבקש שמות ולעולם אל תפתח את החבילה. כאשר פרנק נשכר על ידי אישה יפה והערמומית בשם אנה שיש לה שלושת העוזרות המהממות, הוא מגלה מהר כי הוליכו אותו שולל.

אנה וחברותיה חוטפות את אביו של  פרנק כדי להכריח את פרנק לעזור להן להפיל קבוצה חסרת רחמים של סוחרי אדם ברוסיה. מונע מנקמה, הוא ישבור את כל הכללים ולא יעצור כלום כדי להציל את אביו במירוץ מלא האקשן הזה בריביירה הצרפתית.

טרנספורטר: סכנה מיידית לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של ערן לסרט טרנספורטר: סכנה מיידית

סדרת הטרנספורטר הפכה את ג’ייסון סטאת’ם לכוכב עולמי, ולוק בסון מנסה לעשות את אותו הדבר עם אד סקריין הכמעט לא ידוע. טרנספורטר: סכנה מיידית הוא סרט פופולרי למרות התסריט המגוחך והיכולות העל אנושיות המדהימות של פרנק מרטין החדש, אפשר לשבח את הסרט על כושר ההמצאה של סצינות האקשן, כמה טוויסטים מעניינים וקצב מתמשך שכמעט לא נותן לך לנשום במהלך 96 הדקות.
פרנק מרטין הופך לג’יימס בונד, בגילומו של השחקן השלישי, אחרי ג’ייסון סטאת’ם בשלושת הסרטים הראשונים של הזיכיון וכריס ואנס בסדרה טרנספורטר. אנחנו לא יודעים אם הבריטי אד סקריין היה הבחירה הכי טובה לתפקיד הראשי (הוא נראה כאילו יצא ממודעה של גוצ’י), אבל הוא זז היטב ומשכנע בסצנות האקשן. זה יותר מצחיק כשהוא פותח את הפה ונותן לך את הרושם שהוא מעתיק את באטמן של כריסטופר נולאן…

התרחיש יוצא מנקודת הנחה מכרזית: פרנק מקבל חוזה חדש, אבל ל”חבילה” שתועבר יש צורה יוצאת דופן: שתי נשים מהממות עם פאות בלונדיניות. פרנק צריך להעביר אותם, יחד עם הלקוח שלו, כי לשלישייה יש כמה דברים לפתור, כלומר לנקום במי שאילץ אותם לזנות מאז שהיו בני נוער. שלוש הנשים יהפכו לארבע, וההצגה בסרט החדש מונחת על הכתפיים שלהן, כשפרנק מרטין דווקא הצטמצם למעמד של מלווה, צופה ושומר ראש של הגיבורות המעולות אנה (לואן שאבנול), ג’ינה (גבריאלה רייט), מריה (Tatjana Pajković) ו-Qiao (Wenxia Yu).
הם המוח, ופרנק מרטין האגרופים, אבולוציה אמיתית מבחינת הסרטים הקודמים. עד כמה שהתסריט רדוד ועד כמה שחלק מהפעלולים לא ייאמן, טרנספורטר 4 מושך את עיניך בקצב מתמשך ובשילוב השראה של קרבות יד ביד ומרדפי מכוניות.

מודע תמיד ליתרונות של הדמויות שלו, התסריטאי והמפיק לוק בסון משתמש בנכס העיקרי של פרנק מרטין כדי לשמור על הצופים שלו דבוקים למסך: מכונית אאודי. הרבה שיטות המצאתיות משמשות את מרטין כדי להוציא את יריביו מהמשחק מבלי לפגוע בהם עם המכונית שלו, והבמאי קמיל דלאמאר (לשעבר העורך של טרנספורטר 3 ו-Taken 2 והבכורה בבימוי עם Brick Mansions) זורק על המסך “מכונית פורנו”, פרסומת מסוגננת במיוחד לאאודי A8.
בלי אף אחד מהשחקנים או הצוות מהסרטים הקודמים, טרנספורטר 4 ממריא קיטור ועד לשנייה האחרונה הוא אפילו לא מצליח להיכנס להילוך ראשון. ולמרות שבשאר הסרטים בסדרה היה שחקן והציעו הצגה של מוח מול גב, לתירוץ הפתטי הזה לסרט אקשן אין שום דבר ולא נראה שאפילו אכפת לו.

לרוע המזל, הריבים הרגילים והמרגשים או מרדפי המכוניות נעלמו ובמקום זאת הבמאי העדיף להציע תמונות נורא ערוכות או אפילפטיות, מה שרק מדגיש את האיכות הנוראה של ההפקה.
מה שנקרא “שיטות ההמצאה” במרדפי מכוניות (2 או 3 אם שמים גם את מטוס הסקי?, אא, כמובן, לא על המים) מצטמצמים לטריק מסדרת Knight Rider משנות ה-80.
השחקנים לא מתנהגים, הם פשוט מצטלמים כמו האאודי בפרסומת לאורך כל הסרט. באופן דומה עבור תחתונים.
אני יכול לתת רק 3 כוכבים לסרט זה.

Exit mobile version