סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

שרינק (2009) Shrink

בסרט שרינק, קווין ספייסי מכוכב בתפקיד הנרי קרטר, פסיכיאטר מפורסם בלוס אנג’לס שבין מטופליו נמנים מספר כוכבות הוליוודיות: קייט אמברסון – שחקנית יפה וידועה שיש לה בעל לא נאמן וחוששת מזקנה, פטריק – מפיק נוירוטי ואגרסיבי, ג’רמי – תסריטאי שאפתן שאת כתב היד שלו אף אחד לא קורא מלבד דייזי, העוזרת ההריונית של המפיק, שאמוס – שחקן אירי עם התנהגות הרסנית וג’ק הולדן – שחקן אלכוהולי ותיק שמעדיף לחשוב שהוא תלוי במין.

לאחר שאשתו מתאבדת, הפסיכיאטר מתחיל לעשן מריחואנה, מאבד דאגה למראה החיצוני שלו, ומאבד את האמון ביכולתו לעזור למטופליו להתגבר על תקופות קשות בחייהם. אבל הכל משתנה כשהנרי מתבקש לקחת על עצמו את המקרה של ג’מה, מתבגרת אפרו אמריקאית רגישה ופגועה שזה עתה איבדה את אמה בהתאבדות.

שרינק לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של עדן לסרט שרינק

מאוד אהבתי את הסרט. יש לו צוות שחקנים טוב מאוד, והסרט עצמו נראה מאוד עשוי היטב. כמובן, יש לו כמה “החלקות” קטנות בפרטים מסוימים והוא לא מורכב לגמרי, אבל זה עדיין סרט מאוד מוצלח ומעביר הרבה מסרים… אהבתי בדיוק את זה – איך שהם רצו להעביר אנרגיה חיובית והרעיון של “להמשיך הלאה”, דווקא דרך כל כך הרבה רמיזות לסבל, לאירועים הרות אסון ו”אינסופיים”. הפיתוי של הסרט די דרמטי, עצוב, אולי אפילו טרגי בשלב מסוים והסוף הטוב לא בהכרח צפוי – לפחות הייתי קצת סקפטי לגבי זה. אהבתי גם את האווירה בסוף, לא לגמרי אופטימי, אלא יותר מבחינת “קבלת העבר הכואב”… הסרט יפה לדעתי.
הדבר היחיד שצריך למתוח עליו ביקורת היא העובדה שחלק מהאירועים נמהרים מדי, הדגש לא מושם טוב על היחסים בין הדמויות בנקודות מסוימות… אבל עדיין, מגיעים להרמוניה מסוימת בסוף ואין כל כך הרבה פוקע.

אחד הקטעים האהובים עליי הוא… מצחיק, למעשה, כשהפסיכולוג/הנרי/קווין ספייסי מדבר עם פטריק/דאלאס רוברטס והוא אומר משהו כמו: ראיתי את הדבר הזה בטלוויזיה על שברי קרח נמסים? חרא, אם זה אמיתי, אנחנו דפוקים!
מאוד מאוד אהבתי את ספייסי, כרגיל, אבל אני חייב להודות שגם מאוד נמשכתי לאופן שבו פעל דאלאס רוברטס כי הוא שיחק את התפקיד בצורה יוצאת דופן… אני יודע, זה רק סרט בשלב כזה או אחר, לא נהדר מדי, גם לא רע, אבל זה די משעשע והבחור הזה היה ממש “על האש”. כל כך אהבתי אותו.
הסרט שרינק היא דרמה שמדברת על הסבל והפיצול של אלה שעברו את ניסיונות החיים הקשים – כלומר כמעט כולם, כולל הפסיכיאטר הנרי קרטר. נקודה חזקה: הסרט עוזר לך להבין שהעולם הוא בעצם במה שבה אנשים רבים מקיימים אינטראקציה עם בעיות (רציניות) שהם מסתירים, תוך ניסיון להישאר הגון ככל האפשר, כמה שיותר “אנושי”.

כאן הסרט דומה קצת ל-13 שיחות על דבר אחד, העוסק בנושא האושר הנראה כדבר כמעט בלתי אפשרי דרך פריזמת הסבל, אך שאליו כולנו נוטים, כשיש לנו משאבים בלתי חשודים. נקודת תורפה: חלק מהנושאים מטופלים בצורה שטחית מדי ועם עשרות דיאלוגים. עם זאת, אני מציין את העובדה שהפעם אהבתי מאוד איך קווין ספייסי התנהג, לא כמו ב-American Beauty, שם הוא נראה מתוח ומאולץ, למרות שהסרט הרבה יותר מוכר.

Exit mobile version