סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

חטוף (2017) Kidnap

סיפורו של הסרט חטוף מציגה את קרלה דייסון, אמא שגרה לבד עם בנה, אוהבת אותו מאוד ורואה בו הכל בחייה.יום אחד, כשהם בגן, בנה נחטפת, והיא רואה את החוטף בורח מהמקום ורודף אחריו. לאחר תקופה של רדיפות הוא נמלט ממנה, קרלה ניגשת לתחנת המשטרה על מנת לדווח על האירוע, ושם היא מגלה שהיו הרבה חטופים בתקופה האחרונה, אך איש מהם לא חזר, וחלקם הם נמצאו מתים.

קרלה נחרדת מהעובדה הזו ומחליטה לחפש את בנה במקום לחכות. מה תעשה קרלה כדי למצוא ולהציל את בנה, אמא הנואשת לילד שלה! איזה כוח יכול להיות לאמא עבור הילד שלה, כמו לביאה, היא לא חסכה בשום מאמץ והשקיעה את כל הכישורים שלה כדי להחזיר את בנה! האם האמא תצליח להציל את הילד שלה?

חטוף  לצפייה ישירה, הסרט המלא.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של ערן לסרט חטוף

אהבתי את הסרט חטוף ואת השחקנית הראשית, האלי ברי שמבצעת כנראה את התפקיד הטוב ביותר בחייה. הביצוע הטוב ביותר של התפקיד הנשי הראשי בסרט. היא מציגה בצורה מבריקה, דרך הופעתה הסופרלטטיבית בסרט זה, את המצב הנפשי של ייאוש “קורע לב” עמוק, על גבול האימה, שנוצר מהחטיפה ממש מול עיניה של בנה בן ה-6 בלבד. עם זאת, מדובר בייאוש ואימה שבשום פנים ואופן לא מייצרים השלמה מעשית חסרת אונים וקטלנית בתחילה, אלא להיפך, כזו שמחמשת אותה בנס באומץ מיוחד, אפילו מטורף אבל גם בכוחות מופלאים לא פחות, אז איך רק אמא במובן האמיתי של המילה יכולה להיות מוענקת על ידי אלוהים בדרך אלוהית כאשר המצב דורש זאת, להצלת ילדה שלה. יחד עם זאת, לסרט כולו, מהדקות הראשונות, המשקפות את חטיפתו של פרנקי הקטן, ועד סופו, יש את הכשרון המיוחד להצליח ליצור מצב שובה-לב קיצוני לקהל, ששומר עליהם “בנשימה עצורה”.

הופך אותו למעשה לחוויה רגשית ישירה כאילו הוא משתתף ישירות באותם רגשות שחווה קרלה, אמו של פרנקי! זה באופן כללי, לפחות מבחינתי, היבט מוצלח נדיר למדי בצילום, וזה גם האלמנט שגורם לי לחשוב שהסרט הזה הוא בעצם הישג קולנועי ברמה גבוהה מאוד, אמת “יצירת חצי מופת” של ז’אנר המותחן האמיתי, שאני אישית מחשיב אותו כ-5+ וכמובן גם 5 כוכבים עם פלוס, רק כמה נבדל קטן של כמה פרטים קטנים בדרך כלל על הפעולה של מותחן איכותי זה של מתח קבוע, לא מסוגל כמובן – וזה נובע מהאיכות הכללית הגבוהה מאוד של זה. אני מחשיב כבלתי ראוי לחלוטין ומדהים בעליל את ההערכת הענקית של הציונים הממוצעים, לסרט הזה שלדעתי מיוחד בשל ההיבט החשוב במיוחד של הדגשת החוויות ברמה המקסימלית האפשרית – הגבול הרגשי – פסיכולוגי בעיות של אמו של פרנקי! אף סרט מתח אחר על אותו נושא של חטיפת ילד, בהחלט לא היה בעל הכשרון הגדול הזה עד עכשיו להצליח להדגיש את החיים הרגשיים-פסיכולוגיים הנואשים של האם או הוריו, להעניק להם הילה של אמת אותנטית בביטוי הקולנועי.
סרט טוב בצורה יוצאת דופן. מחזיק אותך עם הלב בשיניים עד הסוף. אמא גיבורה שעושה מאמצים רבים למען ילדה – הייל ברי. הנושא מבריק – לצערי חטיפת ילדים קורות כל הזמן.

Exit mobile version