סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

זהות לא ידוע (2011) Unknown

סרט פעולה עוצר נשימה בכיכובם של ליאם ניסן האגדי ודיאטה קרוגר היפיפייה. 4 ימים לאחר תאונה קטלנית מתעורר מרטין אבוד כולו ומוצא כי מישהו גנב את זהותו ובנוסף הוא סובל מבעיות זכרון. מרטין יוצא למשימה בלתי אפשרית להבין מדוע ומה קרה ובעיקר מי עומד מאחוריי התעלול הנוראי אשר שיבש את חייו.

מבולבל ואין לו מושג איך הגיע לשם. עד מהרה הוא נדהם לגלות שאיש אינו מזהה אותו ונראה כזר אפילו על ידי אשתו. מכאן ועד תוהו ובוהו הוא רק צעד אחד, הרופא יוצא למרוץ מייסר לגלות מה קרה בלי מקבל עזרה מהמשטרה. ללא מסמכים, מותש ומוטרד, מרטין מתחיל להטיל ספק בכל, כולל זהותו ובריאותו הנפשית. נראה כי בעל ברית בלתי צפוי מחזיר את התקווה, אך גילוי האמת נותר משימה בלתי אפשרית. זהות לא ידועה הופק על בסיס הרומן באותו השם.

זהות לא ידועה לצפייה ישירה, הסרט המלא עם תרגום בעברית מובנה.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 5 Average: 4]

הביקורת של שרון לסרט זהות לא ידוע

אהבתי את הסרט וגם את המשחק של ליאם ניסן. בנוסף למתח המרתק, התפנית הבלתי צפויה שעושה הסרט לקראת הסוף זה מדהים. סרט בסדר בו מופיע ליאם ניסן, שחקן מוכשר, אותו אני מקווה לראות בקרוב בסרטים אחרים. הפרזנטוריות בסרט (דיאן קרוגר וינואר ג’ונס) נעימות מאוד, בתורן.
נראה כי מכה בראש היא צעד קדימה. זה גורם לך לשכוח את זהותך ומוציא ממך את המהות הטהורה, קרם היבול, בדיוק מה שיותר “שון” בנפש האדם, כדי להיות בקנה אחד עם האוויר הגרמני שנשמתי. מכאן סובל הגיבור בסרט הזה, שהוא כמו מכה בראש, אבל לא בגלל שהוא היה שואל אותך בכל דרך שהיא עם התסריט החכם או החכם שלו, אלא בגלל שהוא פשוט טיפשי וצפוי מאכזב. לא הייתי מעז לומר את אותו הדבר על ליאם ניסן, גם אם לא הייתי מתרשם מאוד, ובכל זאת גבר משכנע, זה היה בבירור הנקודה החזקה של זהות לא ידועה.

באשר לדיאלוגים של השחקנים המבוססים ברקע, נוכחותם של הכוכבים הללו מעמידה אותם ברשימה הארוכה של הקלישאות המשמחות אותנו עם הסרט, בסגנון אמריקאי טהור ביותר. אני מדבר כאן במיוחד על ברונו גאנץ וסבסטיאן קוך, נבוכים ונחמדים, ראיתי שיש להם תפקידים רציניים יותר, זה נשאר לי קצת ‘לא ידוע’ מה הם חיפשו דרך לא ידוע. קולט-סרה הזה נראה כמו במאי עם קצת מחשבה, עם מעט הישגים (אבל לא להתבייש בהם), שבו שמתי לב שהוא רוצה להרשים עם המהפכים (ראה בית השעווה ובמיוחד יתום), כפי שהוא לא ‘ לא להצליח בכל פעם שזה משהו אחר, הילד לומד יותר, יש לו פוטנציאל. אלמוני היה עבורי סרט חלש, עם מתח יד שנייה, צפוי בקלות, אבל גם קל לא פחות לצפייה ביום סוף שבוע בו מצב הרוח שלך משחק טריקים.
סרט טוב מסחרר ומאוד לא צפוי … והסוף … פנטסטי! שווה כל דקה של הסרט! היום ראיתי כאן באתר, וממש שמחתי כי לא ראיתי אותו עד היום.
5 כוכבים כי 5 – כמו כל הסרטים של השחקן ליאם ניסן גם סרט זה אסור לפספס.

 

 

Exit mobile version