סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים (2023) Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים עוקב אחרי כנופיה של גנבים שמחפשים חפץ עתיק אבוד עם ערך מאוד גדול. אבל הכל הסתבך והופך להרפתקה מסוכנת. האם יצליחו החבורה להשיג את מטרתם? הסרט הוא השני בסדרה והופק על בסיס משחק מחשב מאוד מוצלח.

מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב.

מבוכים ודרקונים (2000) – לחץ כאן

מבוכים ודרקונים: זעמו של מלך הדרקונים (2005) – לחץ כאן

מבוכים ודרקונים: ספר האפלה (2012) – לחץ כאן

מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים – לחץ כאן

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של אסף לסרט מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים

ההיסטוריה לא עשתה חסד עם סרטים בהשראת משחקים, מה שגורם לצופי קולנוע רבים לא להתרגש כלל כשמוכרז על שובר קופות בתקציב גדול המבוסס על משחק כזה. מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים היא פנטזיה יוצאת דופן אם כי קצת מופרכת, אבל היא נעימה לצפייה ככל האפשר.
כמובן שלמעריצי המשחק תהיה השמחה לזהות כמה מהאלמנטים הפופולריים שלו, אבל הכל ארוז היטב גם עבור חסרי התחלה. מה דעתך על הרפתקאות פנטזיה בשילוב עם אלמנטים של סרטי שוד, עוד ז’אנר פופולרי. ואיך אפשר שלא לאהוב כשגונבים סחורות שונות יקרות ערך בעזרת… קסם?
הסיפור מתחיל בגיל העמידה פנטזיה, שבו כמה גזעים וקהילות חיים יחד בשלום, אם כי איום אדיר אורב לא הרחק משם. אנו פוגשים את הגיבורים, אדגין (כריס פינה) והולגה (מישל רודריגז, בבריחה קצרה מהזיכיון מהיר ועצבני), בזמן שהם בכלא, ומיד אנו מבינים שהראשון מסוגל לברוח מכל צרה עם עזרה במילים ערמומיות, בעוד השני מיומן באותה מידה, אבל בעניין הנשק.

עכשיו אנחנו גם מגלים שהגיבורים הגיעו לכלא אחרי שניסו לגנוב חפץ קסום מדהים שהיה אמור להחזיר לחיים את אשתו של אדגין, תוכנית שהנכשלה קודם בגלל מכשפה סופרת, סופיה (דייזי ראש, טוב מאוד בעזרת איפור). שני הגיבורים בורחים ואוספים קבוצה ססגונית של הרפתקנים כדי שאדג’ין ישחזר את בתו ויחזיר את אשתו לחיים.
מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים הוא מסוג הסרטים שהולך בצורה ברורה ככל האפשר רק לכיוון אפשרי אחד. זה כמו נסיעה ברכבת עם חבר טוב שהשיחה שלו כבר לא יכולה להפתיע אותך, אבל הנוכחות שלו תמיד נעימה לך. הסיפור שלו, על קבלת טעויות וסליחה (עצמית) בתוך התכתשויות כוריאוגרפיות היטב עם אויבים שונים, ממחזר אינטראקציות ידועות ומוכרות מחדש מסרטים אחרים עם קוסמים, אלפים ודרקונים, אבל לדמויות יש כריזמה, הדיאלוגים מצחיקים וכאן ושם מוגשת גם הפתעה כדי להשאיר אותך מכור. אם תרצו, הבכורה הזו היא המקבילה לסרטי ג’ומנג’י החדשים, שבהם השיחות המצחיקות וחבורת הדמויות הסבוכה מצליחים איכשהו להתחמק מהגבולות וההיכרות של הז’אנר.

ולאחוות הגנבים יש לא רק הומור, אלא גם רגש. למעשה, בנוסף לרצף המבחנים החוזר למדי שהדמויות צריכות לעבור, כל אחת צריכה ללמוד את הלקח שלה. לדוגמה, סיימון (ג’סטין סמית’, דור חדש של ג’יי ברוצ’ל) הוא מאוד מגושם בהטלת לחשים ימין ושמאל וצריך לפתור את בעיות הביטחון העצמי שלו כדי להפוך לבעל ברית אמין לעמיתיו, ודוריק (סופיה ליליס, שעדיין ידועה בעיקר בשל התפקיד הראשי שלה בשני סרטי ה-IT) חייבת להתגבר על חוסר האמון שלה בסובבים אותה.
יחד, כל האלמנטים הללו הופכים את אחוות הגנבים לביקור נעים בקולנוע ואני יכול לתת 4 כוכבים לסרט זה

Exit mobile version