סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הכול בכל מקום בבת אחת (2022) Everything Everywhere All At Once

הכול בכל מקום בבת אחת הוא סרט פנטזיה שמספר את סיפורה של אוולין וואנג, מהגרת סינית צעירה. הבחורה יוצאת להרפתקה מטורפת שבה היא ורק היא יכולה להציל את העולם על ידי חקר יקומים מקבילים וחיבור לחיים אחרים שאולי היו לה.

אוולין היא הבעלים של מכבסה שלא מתנהלת כשורה, בדיוק כמו שגם מערכות היחסים בחייה לא הולכות טוב: היא על סף גירושים עם בעלה, היא תמיד מתווכחת עם בתה והיא לא הסתדרה טוב עם אביה הסמכותי מאז שעזבה את סין לאמריקה ומשפחה בשביל בעלה. אבל הכל משתנה במהלך שימוע של מס הכנסה, שבו בעלה טוען שהוא עוד אדם מיקום מקביל והיא התקווה היחידה במאבק נגד ישות כאוטית שרוצה להרוס את כל המציאות.

הכול בכל מקום בבת אחת לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של אלון מ. לסרט הכול בכל מקום בבת אחת

מאז שראיתי את הטריילר של הסרט הזה, ידעתי שהוא הולך להיות מטורף, אבל לא ציפיתי שהטירוף יהיה כל כך גבוה. הדניאלס, כפי שנקראים ביחד שני הבמאים, עובדים על התסריט הזה כמה שנים טובות, רק כדי שהוא ישוחרר כמעט במקביל עם דוקטור סטריינג’ ברב-יקום הטירוף, וכדי לקבל את הכבוד המפוקפק להיקרא על ידי רבים, במה שמסמן שרשרת ארוכה של מזל רע עבור השניים, שראו כיצד, בזה אחר זה, מקוריות הרעיון שלהם התערערה על ידי הפקות כמו ספיידרמן לתוך פסוק העכביש, או כל העונה השנייה של הסדרה ריק ומורטי. למרות זאת, השניים התמידו ולבסוף הצליחו להעניק לעולם את הטירוף הזה של סרט, דרמה קומית אבסורדית שמערימה אלמנטים של הומור אפל, מדע בדיוני, פנטזיה ואומנויות לחימה, ומצליחה ומתפקדת, מכסה איתם נושאים פילוסופיים כגון כמו אקזיסטנציאליזם, ניהיליזם או נושאים חברתיים כמו החיים והחשיבה של קהילות סיניות-אמריקאיות.

במרכז עלילת הסרט הכול בכל מקום בבת אחת עומדת אוולין, סינית-אמריקאית שעברה את ימיה, נאבקת במיזם עסקי הרסני וגם בנישואים מטלטלים, בת מרדנית ואב משתלטן. שום דבר לא הולך טוב בחייה, בטח לא ביקורת מס הכנסה המתקרבת במהירות שלשמה כל המשפחה חייבת להיות נוכחת. במהלך הביקורת האמורה, בעלה הצייתן הופך לאדם אחר, שאומר לה שמציאות חלופית שלה גילתה דרך להתחבר לאני המציאות החלופית שלה ולגשת גם לזיכרונותיהם וגם ליכולותיהם, מה שהוליד גם אסון כאוטי עכשיו הולך להרוג את כל הגרסאות של אוולין בכל המציאויות החלופיות האלה. כן, אני יודע, זה באמת קשה להסביר אבל הכל הגיוני בסופו של דבר. כשהיא לא מאמינה בהתחלה, אוולין חווה קפיצה כזו ממקור ראשון ומבינה שהיא יעילה במיוחד בביצוע הקפיצות הללו, רק כדי לגלות את האמת הנוראה של האסון הזה.

הסרט מתחיל כדרמה משפחתית קלאסית, והרבעון הראשון של הסרט לא מבשר על הטירוף שיבוא, אם כי בדיעבד, תזהו את סימני האזהרה הקטנים. מה שאחרי הביקור ב-IRS נוגד כל תפיסה נרטיבית עכשווית, והחושים שלנו ימצאו את עצמנו תחת תקיפה מתמדת, מנסים לעמוד בקצב המהירות שבה הדברים מתפתחים, כמו אוולין, שבשלב מסוים היא עקרת בית סטואית, כי בשלב הבא רגע להיות אמן קונג פו, או לקבל נקניקיות שמנת במקום אצבעות. סצנות האקשן פנטסטיות ואני מבטיח לכם שתופתעו מכושר ההמצאה שלהן, שלא חוויתי מאז הקונג-פו ההמולה.
הסרט משבח באופן גלוי יצירות אחרות, בעיקר את המטריקס או, באופן מפתיע, הראטאטה. ומכיוון שכל מציאות היא שונה, אני חושב שצריך להזכיר את זו שבה אוולין היא מאסטר קונג פו ושחקנית מצליחה, כי נראה שהיא משקפת בצורה הטובה ביותר את חייה של השחקנית מישל יאו עצמה, ולמעריצי הקולנוע של הונג קונג, במיוחד מאת המאסטר וונג קאר-וואי, הם ימצאו שם את המלנכוליה הספציפית של סרטיו, אבל גם את סגנון הצילום האיקוני שלו, שהזכיר לי מייד את צ’ונגקינג אקספרס או במצב רוח לאהבה.

לגבי צוות השחקנים, הוא מצוין, כשמישל יאו, בתפקיד ראשי נדיר בהפקה אמריקאית, מוציאה סיבוב הופעות של ממש לצד סטפני הסו המפתיעה ועד לאחרונה השחקן בדימוס Ke Huy Quan (שהיה לו תפקידים מהותיים באינדיאנה ג’ונס). – קצר עגול, או גווני – תאריך). ואם רק לשנייה אחת אתם הולכים לתהות למה Awkwafina לא בתפקיד של ג’וי או למה וויימונד מביא כל כך הרבה מג’קי צ’אן, דעו ששני התפקידים נכתבו עבורם במקור.
למרות האבסורד הכולל, הסרט מצליח להיות גם דרמה משפחתית, וגם קומדיה אפלה, וגם מדע בדיוני וסרט אומנויות לחימה בזכות תסריט חכם שלא נרתע מלהיות יצירתי, יצירתי, מקורי, הוא לא מפחד לעשות מה שסרטים אחרים מהדור הזה כנראה היו נמנעים מלעשות. זה סרט שקשה להמליץ ​​עליו, כי אני בטוח שהוא לא מתאים לכל אחד, אבל אני מאוד שמח על קיומו.
אני נותן לסרט זה 4 כוכבים

 

 

Exit mobile version