סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אולי חתונה (2023) Maybe I Do

אולי חתונה היא קומדיה רומנטית המתרכזת סביב זוג צעיר, מישל (אמה רוברטס) ואלן (לוק ברייסי). תקרית מביכה שקורה בחתונה של חברתה הטובה מובילה את מישל לתת לאלן – אולטימטום 24 שעות כדי להחליט אם מערכת היחסים שלהם יורדת במעבר או לא. הודות להצעה מאביה, מישל מחליטה שבחלון של יום אחד, הם צריכים לאכול ארוחת ערב עם שני הקבוצות של הוריהם כדי לראות באמת אם משפחותיהם צריכות להיות קשורות יחד לנצח בנישואים קדושים.

התקלה מגיעה מטוויסט מטורף, טיפש, בסגנון אהבה: ההורים שלהם כבר מנהלים רומנים אחד עם השני. בנוסף לרוברטס ובריסי כמאהביו הצעירים של הסרט, אולי חתונה כולל צוות כוכבי כוכבים כמו ריצ’רד גיר, סוזן סרנדון, וויליאם ה. מייסי ודיאן קיטון. הסרט מתחיל חזק, מציג לנו את הדמויות הללו תחילה ברומנים מחוץ לנישואין שלהם, שהתחילו כולם מסיבות שונות.
אולי חתונה בוחן את מושג הנישואין, אם כי מנקודת מבט הטרוסקסואלית בלבד, ושואל מדוע אנחנו מתחתנים והאם כדאי, בטווח הארוך, להישאר עם אדם אחד עד סוף חייך. אלן לא רוצה להתחתן כי הוא ראה את הנישואים של הוריו מתמוססים, והוא לא רוצה להרוס את מה שיש לו עם מישל ולגמור במחויבות חסרת אהבה. בינתיים, מישל לא מודעת לבעיות הזוגיות של הוריה, ומחזיקה בנישואים כמטרה הסופית לכל מערכת יחסים.

אולי חתונה לצפייה ישירה, הסרט המלא אי אפשר למצוא ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version