סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

רומולוס ורמוס (1961) Romolo e Remo

הסרט רמוס ורומולוס מציג את האגדה הדרמטית מהמיתולוגיה הרומית של שני האחים רומולוס (סטיב ריבס) ורמוס (גורדון סקוט), המייסדים המסורתיים של רומא. הסיפור עוקב אחר ריאה (לורה סולארי) יולדת תאומים בנים, בניו של מאדים, אל המלחמה. דודם של הילדים, הרואה בשני הילדים איום על כסאו, מתרגז וכלא את ריאה, ומורה על מותם של התאומים בטביעה. המשרת שהופקד על הפקודה להרוג את התאומים לא יכול היה לעשות זאת, הניח את השניים בעריסה ושחרר אותו על גדות נהר הטיבר.

רומולוס ורמוס ניצלים על ידי אל הנהר, טיברינוס, שמציב אותם על גבעת הפלטין. שם הם מטופלים על ידי זאב. רומולוס ורמוס מתגלים אז על ידי פאוסטלוס, רועה צאן של אמוליוס, שלוקח את הילדים לביתו. פאוסטלוס ואשתו, אקה לרנטיה, מגדלים את הבנים כאילו היו שלהם. הבנים גדלים גדולים ויפים, אמיצים ונועזים, אהובים על העניים שעזרו להם, מאוהבים בשתי נשים יפות ואמיצות כמותם: ג’וליה (ווירנה ליסי) וטרפה (אורנלה ואנוני), הם נלחמו בעקשנות על האמת וקיבלו כתר העיר שהם מסרבים לשמע שסבא חי.
עם הגעתם של השניים לעמוד הפלטין, כל אחד מהם רוצה להשתלט ומצא את העיר על גבעות שונות. חילוקי דעות מתערבים ביניהם, הבגידה אומרת את דברה, מביאה איתה את הסוף הדרמטי.

רומולוס ורמוס לצפייה ישירה, הסרט המלא

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version