סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

שירת סרטני הנהר (2022) Where the Crawdads Sing

שירת סרטני הנהר היא דרמה שמתרחשת בתחילת שנות ה-50 במאה הקודמת. זה סיפורה של נערה בודדת, קאיה, שננטשה על ידי משפחתה נאלצה להסתדר בעצמה. היא למדה קרוא וכתוב בעזרת החבר שלה, טייט ווקר, שבו התאהבה, אבל שהשאיר אותה מאחור כשעזב לקולג’. כעת, קאיה חיה בביצה בצפון קרלינה.

היא מוכרת על ידי המקומיים של בארקלי קוב כ”נערת הביצה”. הכל משתנה כאשר כשגבר שפעם ניהלה איתו מערכת יחסים נמצא מת. רמזים מובילים את החוקרים לקאיה, שהופכת לחשודה העיקרית.

שירת סרטני הנהר לצפייה ישירה, הסרט המלא לא הופיע ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

 

הביקורות של לילך לסרט שירת סרטני הנהר

קראתי את הספר והוא היה שווה כל עמוד. אני לא יכולה להגיד שהסרט ברמה של הספר, כי חלק ניכר מהסיפור גם מדלג. אבל זה בכל מקרה סרט טוב מאוד, ואפשר להעריך אותו אפילו טוב יותר אם אתה לא יודע את המקור המקורי.
עיבוד מסך לרומן המצליח מאת דליה אוונס, הודפס בלמעלה מ-12 מיליון עותקים ברחבי העולם. הסיפור הוא סיפור אהבה בין ילדה בשם קיה (לא צ’יה, שימו לב!!!) שננטשה על ידי הוריה וחיה לבד אי שם בביצות של קרולינה, לבין 2 בנים מהשכונה. בלונדינית בשם טייט שמלמדת אותה קרוא וכתוב ועוזבת אותה לאחר זמן מה (הוא עובר לעיר) ועוד כפרי, צ’ייס, שמשתמש בה, מכה אותה ומרמה אותה, ודבר שבסופו של דבר מסתיים בצורה טראגית.

מה נשאר לך אחרי סרט כזה? עם הבחירות שאתה עושה בחיים. ועם דייזי אדגר-ג’ונס, הכוכבת החדשה של הקולנוע האנגלי, נפלאה בתפקיד ומי שנמצאת בסרט החשוב השני בקריירה שלה אחרי Fresh (שם היא אפילו נותנת את הקו לרומן סבסטיאן סטן), ואחרון אבל לא מעט עם השיר הנפלא מתוך הקרדיטים ששרה טיילור סוויפט (קרולינה).
סרט מצוין שמתאר את הדרמה של משפחה אמריקאית שחווה את ההתפוררות שנגרמה מאלימות וצריכת אלכוהול. קאיה היא ילדה קטנה בת, היחידה מבין 6 בני המשפחה שנותר לגור בבית הביצה לאחר שאמו, אחיותיו, אחיו ואביו עזבו למקומות אחרים. למרות שהיא רוצה ללמוד לקרוא ולכתוב, היא מסרבת ללכת לבית הספר בגלל בריונות. אינטליגנטית, נלהבת לביולוגיה, עם כישרון מיוחד לציור, קאיה מתווה את גורלה על ידי למידה מהניסיון שלה ושל הסובבים אותה. הסוף מפתיע!…
זה סרט עשוי היטב שמצליח לרגש ולשכנע. משחק טוב של השחקנים.
ממליצה לכם לצפות בו!
כמעט 5 כוכבים.

 

Exit mobile version