סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

כלה על רמה (2018) Sosyetik Gelin

כלה על רמה היא קומדיה רומנטית טורקית. סלין, שגדלה כבת יחידה מפונקת למשפחה עשירה, חייבת לשנות  את חייה כשהיא נגררת לנישואים לא רצויים. אביו, זקי, מרומה על ידי קאדיר, שהיה יריבו מילדות שלא רק לוקח את המשרד של זקי, אלא גם מאלץ את סלין להתחתן עם בנו שלו.

סלין בת ה-23, עדיין לא סיימה את האוניברסיטה לא מתכוונת להתחתן עם מוראט. ביום החתונה סלין, שאיכשהו הצליחה להפיל את השומרים של כאדיר, בורחת עם המזומנים שלקחה איתה ושמלת הכלה שלה.
מכיוון שזה יעורר חשד בשדה התעופה, היא עולה על האוטובוס הראשון בתחנה האוטובוסים ופונה לכיוון הים האגאי. בדרך הוא מספרת את סיפורה לאסיה, איתה היא חולקת מושב אחת ליד השניה. אסייה גמבינה את הבעיה על כך שסלין נשלחה בכוח לים האגאי כדי לגור עם קרוביה. היא מציעה לתפוס את מקומה. כך סלין תוכל להתחבא עד שהכל יירגע, ואסיה תוכל לעלות על אוטובוס אחר ולפגוש את אהובה כפי שתכננה, במקום לבלות עם קרוביה בים האגאי. במתקן שבו עצרו לראשונה, הצמד מחליף בגדים. בלי להבין מה קרה, סלין פתאום עומדת פנים אל פנים עם חמותה לעתיד היריה ועם חמיה ופקי, אבני החמות הפלרטטנית, הגיסה פיליז בת ה-17. , ששונא אותה בשנייה הראשונה שהיא רואה אותה, ואת הבעל לעתיד דמיר, שנראה שהוא לא מרוצה מהנישואים האלה.

כלה על רמה לצפייה ישירה, הסרט המלא מאפשר הגדרת כתוביות בעברית או בשפות נוספות – ראה במדריך

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 5 Average: 2.8]

Exit mobile version