סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

סופרנובה (2020) Supernova

בסרט סופרנובה תכירו שני חברים ותיקים, סם וטוסקר, עוסק בזוג אינטלקטואלים הומוסקסואלים. סופרנובה באסטרונומיה היא מותו של כוכב בהתפוצצות של אנרגיה ואור. החברים מחליטים לבלות את זמנם שנשאר לחיות בצורה משונה. הם נכנסים לקרוון הישן ויוצאים למסע באנגליה, מבקרים חברים ומקומות מלאי זיכרונות. מכיוון שטוסקר אובחן עם דמנציה כבר שנתיים, הזמן שהם מבלים יחד הוא הדבר החשוב ביותר שיש להם.

טוסקר מנסה להקרין את קיומו בתוכנית רחבה, המשווה חיים ומוות לאבולוציה של כוכבים, וסיומה בסרט סופרנובה. למסר של הסרט יש אופי אוניברסלי חזק. טוסקר מתמודד לא רק עם הסוף המוקדם, אלא גם מול הדרמה של הופעת הדמנציה: הוא רוצה לקחת את חייו, כדי לא לעבור תקופה של פגיעות ואובדן שליטה. בן זוגו, שאיתה הוא במסע, סובל כמעט באותה מידה: רואים שהוא אוהב את טוסקר, מעבר למסכת הצטננות לכאורה. זה סבל נוסף, זה של בן הזוג שנותר בחיים. יתרה מכך, בן הזוג שנשאל “אתה חייב לשחרר אותי”…
עם זאת, השניים אינם מבודדים את עצמם לא בעולמם ולא במרחב סגור המבטיח את פרטיותם. בבית עם גלגלים הסתובבו השניים באנגליה הכפרית, נפרדו מיקיריהם ונהנים ממה שנשאר להם. הטרגדיה שעתידה לבוא מתקזזת על ידי הדיאלוגים סביב השולחן, שלעתים קרובות מתכרבלים בהומור, ואף אחד מהם אינו הלוויה בשום צורה.

סופרנובה לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא נמצא ביוטיוב.
הסרט הוקרן לראשונה בישראל שנת 2022.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 4]

Exit mobile version